Завдання для учнів 9–А класу

Підготуватися до контрольної роботи за темою «Реалізм: творчість О. де Бальзака, М.В.Гоголя»

Опрацювати статтю підручника с.207-214,  питання с. 234-235

Прочитати п’єсу Г.Ібсена «Ляльковий дім», розповідати про композицію драми.

Завдання для учнів 9–Б та 9–В класу

Прочитати повість Миколи Гоголя «Шинель» (у повному обсязі);

підготуватись до усних відповідей на запитання №1 – 23 (с.205 – 206).

Наступна тема: «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ – початку ХХ століття».

Випереджальне завдання.

Прочитати драму Генріка Ібсена «Ляльковий дім» та п'єсу Бернарда Шоу «Пігмаліон».

Підсумкова контрольна робота 9-Б, В кл.
онтрольну роботу писати на аркуші із зошита в лінійку. Вчитель - Гуменюк Г.П. Зворотній зв'язок - [email protected] / viber: +380983167647)

1.Доведіть, що сміх виступає дійовою особою у комедії М.Гоголя «Ревізор».

2.Схарактеризуйте образ Акакія Акакійовича у повісті М.Гоголя «Шинель».Доведіть, що Башмачкін – «маленька людина».

3.Поясніть назву п′єси Г.Ібсена «Ляльковий дім».

4.У чому трагедія Нори? (за п′єсою Г.Ібсена «Ляльковий дім»)

5.Прокоментуйте назву п′єси Б.Шоу «Пігмаліон».

6.Розкажіть, яким ви бачите майбутнє героїні твору Бернарда Шоу «Пігмаліон» (Елайзи Дулитл).

 
Поділіться з друзями