- Опрацювати за підручником повідомлення про Роберта Бернса;

- вивчити напам'ять вірш «Моє серце в верховині»;

- опрацювати за підручником статтю про Генрі Лонгфелло;

- прочитати уривки з поеми «Пісня про Гайавату».

Наступна тема  – «Образ майбутнього в літературі». Тому, за бажанням, можна опрацювати і більш об'ємні твори:

  • Рей Дуглас Бредбері «Усмішка»,
  • Роберт Шеклі «Запах думки»,
  • Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо».

    Підсумкова контрольна робота
    онтрольну роботу писати на аркуші із зошита в лінійку. Вчитель - Гуменюк Г.П. Зворотній зв'язок - [email protected] / viber: +380983167647)

1 рівень

1.Ліричний герой – це

А автор ліричного твору

Б поетичне «я» автора в ліричному творі

В персонаж поеми

2.Спеціальний набір слів для кожної пори року в хайку називається

А сигнальні слова

Б природні слова

В «сезонні слова»

3. «Поетом-орачем» називали

А Г.Лонгфелло

Б Басьо

В Р.Бернса

4. Автором оповідання «Запах думки» є

А Р.Бернс

Б Р.Шеклі

В С.Лем

5. Натовп , що зібрався на свято, у новелі «Усмішка»

А знищує картину

Б робить копії з картини

В милується картиною

6. Головний герой оповідання «Запах думки» - це

А Грігзбі

Б Кліві

В Том

2 рівень

7. Установіть  відповідності між письменниками та країнами.

А Басьо                                     1 Китай

Б Г.Лонгфелло                          2 Італія

Б Г.Лонгфелло                          3 Японія

В Джанні Родарі                       4 США

Г Р.Бернс                                   5 Шотландія

8.Продовжіть речення:

Поема – це…

9. Конфлікт – це…

3 рівень

10. У яких епізодах розкривається винахідливість Кліві, який намагається вижити на небезпечній планеті?

11. Схарактеризуйте образ Тома.

4 рівень

Доведіть, що Р.Шеклі в оповіданні «Запах думки» утверджує силу людської думки.

 

Поділіться з друзями