Опрацювати за підручником життєвий і творчий шлях Шарля Бодлера (с. 194 – 204); вивчити напам'ять сонет «Альбатрос».

Опрацювати за підручником життєвий і творчий шлях Поля Верлена (с. 205 – 215) та Артюра Рембо (с. 216 – 231).

Випереджальне завдання

Прочитати драму-феєрію М. Метерлінка «Синій птах».

Підсумкова контрольна робота
онтрольну роботу писати на аркуші із зошита в лінійку. Вчитель - Гуменюк Г.П. Зворотній зв'язок - [email protected] / viber: +380983167647)

1.Чому збірка «Квіти зла» Шарля Бодлера викликала скандал у французькому суспільстві? Яка головна думка цієї збірки?

2. У чому полягає символізм поезії «Альбатрос» Ш.Бодлера?

3. На прикладі однієї з поезій поясніть, як ви розумієте «пейзажі душі», створені Полем Верленом?

4. Доведіть, що вірш Артюра Рембо «П′яний корабель» належить до символістської поезії.Символом чого є образ корабля? Які ще символи є у творі?

5. Чому бельгійського поета і драматурга Моріса Метерлінка називають творцем  французького символістського театру?

6. Розкрийте символічний сенс сюжету пошуків Синього птаха (за п′єсою М.Метерлінка «Синій птах»).

Поділіться з друзями