Школа. Шкільне приладдя. Відмінювання дієслів

 

Ключові терміни:
czasownik – дієслово
bezokolicznik – інфінітив (початкова форма дієслова)
koniugacja – дієвідміна
czas teraźniejszy – теперішній час

У польській мові є чотири дієвідміни (koniugacji). Немає чіткого правила, яке б передбачало,  до якої дієвідміни належить те чи інше дієслово, тому тип дієвідміни необхідно дивитись у словниках. Дієвідміни відрізняються за закінченням дієслова у першій (я -  ja) та другій (ти - ty) особі однини.

Теперішній час (czas teraźniejszy) в польській мові утворюється при відкиданні безособового закінчення дієслів –ć, рідше – ść або –с (в українській мові -ти) та додаванні закінчення, відповідного до особи підмета:

  • перша особа однини (ja) – до основи додається закінчення -ę або -m
  • друга особа однини (ty) – до основи додається закінчення -sz
  • третя особа однини (on/ona/ono) - без закінчення (потрібно просто залишити основу дієслова без закінчення)
  • перша особа множини (my) - до основи слова додається закінчення -my
  • друга особа множини (wy) - до основи слова додається закінчення -cie
  • третя особа множини (one/oni) - до основи слова додається закінчення - або –ą

Наприклад:

powtarzać - повторювати

  • ja powtarzam - я повторюю
  • ty powtarzasz - ти повторюєш
  • on/ona/ono powtarza - він/вона/воно повторює
  • my powtarzamy - ми повторюємо
  • wy powtarzacie - ви повторюєте
  • one/oni powtorzają - вони повторюють

Письмове завдання №1:
Провідміняйте у теперішньому часі дієслова: słuchać,  rozmawiać, korzystać, oglądać.

Письмове завдання №2 (ćwiczenie 14, strona 122):
Поставте дієслова у дужках у правильну форму:

Dzieci (pożyczać) książki w bibliotece. Czy każdy (kochać) swoją ojczyznę? Czy Oleg (wiedzieć), że jego siostra już przyjechała? [My] (Wołać) na niego, żeby poczekał. W szkole [wy] (zbierać) punkty z zachowania. [Ja] (Znać) ten wiersz na pamięć. [My] (Nie umieć) tańczyć poloneza! Czy pani (wiedzieć), która jest godzina?

wiedzieć – знати
punkty – бали
zachowaniе - поведінка

Повторення лексичного матеріалу

Історія Польщі. Правопис слів з ą, ę, om, on, em, en

  • Якщо ми при вимові чуємо звуки ом, он, ем, ен і в українській мові на їх місці маємо літери а(я), у(ю), тоді польською пишемо носові ą, ę: dąb - дуб; zęb - зуб; święto – свято.
  • Якщо ми при вимові чуємо звуки ом, он, ем, ен і в українській мові теж їх пишемо у слові, тоді польською пишемо om, on, em, en: koncert - концерт; kompas - компас; cement - цемент; temperaturа – температура.

Письмове завдання №3 (ćwiczenie 24, strona 127):
Запишіть українські відповідники польських слів. Підкресліть літери, які пишемо на місці ą, ę, om, on, em, en:

Żołądź, dąb, pamięć, sens, remont, gałązka, pięć, dzięcioł, koncert, ręka, męka, cement, książka, kontynent, benzyna, mąka, kąt, bomba, pompa, mądrość, kompot, gąska, cętka.

Прочитайте текст  (ćwiczenie 19, strona 124):

Polska

Liczba mieszkańców: 38 (trzydzieści osiem) milionów.
Powierzchnia: 312 685 (trzysta dwanaście tysięcy sześćset osiemdziesiąt pięć) km2 (kilometrów kwadratowych).
Stolica: Warszawa (stolice historyczne: Gniezno, Kraków).
Hymn: Jeszcze Polska nie zginęła... (Mazurek Dąbrowskiego).
Największe miasta: Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Poznań...
Największe rzeki: Wisła, Odra, Warta...

Цей текст будемо переказувати!

Словничок:
liczba – кількість
powierzchnia – площа
stolica – столиця
hymn – гімн
największy – найбільший
miasto - місто
rzeka - ріка

Ukraina

Liczba mieszkańców: 44 (czterdzieści cztery) miliony.
Powierzchnia: 603 628 (sześćset trzy tysiące sześćset dwadzieścia osiem) km2(kilometrów kwadratowych).
Stolica: Kijów.
Hymn: Szcze ne wmerła Ukrainy... .
Największe miasta: Kijów, Charków, Dnipro, Odessa, Lwów...
Największe rzeki: Dniepr, Desna, Boh (Південний Буг), Bug (Західний Буг), Dniestr.

 

Пазл «Polska»:
атисніть на картинці, щоб перейти до перегляду)

Інтерактивні тести та ігри «Jestem Polakiem»:
атисніть на картинці, щоб перейти до перегляду)

Мій найкращий день народження. Складаємо меню на день

Прочитайте текст: (s. 128-129):

Dziś są dwunaste urodziny Darka. W tym roku w niedzielę. Mama przygotowuje obiad, a potem będzie tort czekoladowy, a wieczorem kolacja. Mama zrobiła już sałatkę. Zaplanowany jest też spacer po osiedlu, jak będzie ładna pogoda.

Przyjadą: babcia Krysia i dziadek Krzysztof (ze strony mamy), babcia Eugenia i dziadek Stanisław (rodzice taty), ciocia Beata z wujkiem Grześkiem i dziećmi – kuzynami Darka – Pauliną, Moniką i Mariuszem (ciocia Beata to siostra taty) i ciocia Ewelina (siostra mamy) z kuzynem Darka – Bartkiem. Wszyscy przyjadą, bo chcą zobaczyć nowe mieszkanie i trochę tęsknią za Darkiem, a jeszcze bardziej za jego braciszkiem Stasiem.

Przyjechali, powitali się i zaczęli składać życzenia: zdrowia, szczęścia, dobrych ocen, fajnych kolegów, spełnienia marzeń, a ciocia Beatka to życzyła mu już nawet fajnej dziewczyny, ale to tak żartem. Życzyli, żeby zdał egzamin na kartę rowerową, żeby nauczył się angielskiego, żeby mama nie krzyczała (czyli: żeby był grzeczny). I wszystkiego, co najpiękniejsze. Dostał też prezenty: nową grę komputerową, klocki Lego, książkę o dinozaurach, starter do telefonu, słodycze, kijki do nart, mysz do komputera, grę planszową, kartę pamięci do telefonu i szalik z czapką.

Potem bawił się z kuzynami, grał z nimi na komputerze w tę nową grę, robili coś tam na swoich telefonach komórkowych, zagrali w grę planszową „Kocham cię Polsko!” (ale szybko im się znudziło), Bartek chwalił się swoim laptopem i aparatem fotograficznym (taki już jest Bartek), zjedli paluszki, wypili sok pomarańczowy, nakręcili jakiś film aparatem Bartka, potem ściągnęli go do komputera, przesyłali sobie piosenki między telefonami, powygłupiali się, wreszcie urządzili turniej szachowy, ale go nie skończyli, bo mama zawołała wszystkich na tort. Tort miał oczywiście 12 świeczek. Darek pomyślał sobie życzenie i zdmuchnął je za pierwszym razem – tak jak trzeba.

Potem poszli na spacer. Darek pokazywał wszystkim osiedle. Ładne nowe bloki, plac zabaw, swoją szkołę, kościół, przedszkole,  osiedlowe galerie handlowe z jego ulubioną pizzerią, a nawetmały staw ze złotymi rybkami. Dziadek Stanisław zaprosił wszystkich na lody. Gdy wrócili, czekała już kolacja: sałatka warzywna (specjalność mamy). Wszyscy, jak zawsze, chwalili sałatkę: Co za smak… Mmm, jaki zapach… Rewelacja, a nawet Niebo w gębie. Mama proponowała dokładkę (Może jeszcze trochę sałatki?), ale wszyscy pięknie dziękowali, choć im bardzo smakowała (Och, dziękuję, ale już nie mogę, nie mam już „miejsca”…). Wieczorem wszyscy się pożegnali i pojechali do swoich domów.

Словничок:

dziś – сьогодні
urodziny – день народження
kolacja – вечеря
spacer – прогулянка
osiedlе – помешкання
ładna – гарна
wszyscy – усі
tęsknić – сумувати
marzenie  - мрія
grzeczny – чемний, ввічливий
najpiękniejsze – найгарніше
impreza – захід, подія
składać życzenia – вітати
dawać prezenty – дарувати подарунки
życzyć - бажати
nakręcić film – зняти фільм
urządzić coś – влаштувати щось
starter do telefonu – карточка до телефону
słodycze – солодощі
gra planszowa – настільна гра
przedszkole – дитячий садок
lody – морозиво
rewelacja - надзвичайно
niebo w gębie – дуже смачно
 

Письмове завдання №4 (ćwiczenie 1, strona 130):
Дайте відповіді на запитання:

  • Z jakiej okazji przyjechała rodzina Darka?
  • Jaki był program urodzin Darka?
  • Czy program ten udało się zrealizować?
  • Co robił Darek? Co robili goście?
  • Co jest specjalnością mamy?
  • Co zrobił dziadek Stanisław?

Нова лексика (записати у зошити і вчити):

Письмове завдання №5 (ćwiczenie 7, strona 134):
З поданих слів складіть для себе меню на увесь день.

Śniadanie

Obiad

Kolacja

 
  • herbata, kawa, mleko, kompot, sok, woda mineralna, cytryna, cukier
  • chleb / bułka / kanapka z szynką, kiełbasą, masłem, rybą, dżemem, jajkiem, musztardą, ogórkiem, pomidorem, jajecznica
  • zupa ogórkowa, pomidorowa, grzybowa, jarzynowa, barszcz, rosół
  • ziemniaki, ryż, kasza, makaron
  • sałata, sałatka z ..., ogórki, kapusta, marchew
  • gulasz, kotlet, ryba smażona, kurczak
  • ciastko

Інтерактивна вправа «Sklepik Szkolny»
атисніть на картинці, щоб перейти до перегляду)

 

Завдання для здійснення дистанційного навчання на період карантину з 06.04.2020

Характеристика продуктів. Відмінювання іменників жіночого роду

Перегляньте відео «Olimpiada w Jarzynowie»:

 

Повторіть назви овочів:

Письмове завдання №1: переглянувши відео, запишіть у зошит усі назви овочів і фруктів, які ви почули.

Прочитайте текст:

Ja bardzo lubię owoce. Każdego dnia na śniadanie jem ananas i arbuz. Często jem też brzoskwinie i truskawki. Na podwieczorek lubię zjeść jabłko i pomarańcze, czasem też banan.

Повторіть назви фруктів:

Письмове завдання №2: напишіть схожий текст про себе.

Перегляньте відео «Owoce i artykuły spożywcze»:

 

Відмінювання іменників жіночого роду (м’яка група)

Пригадуємо, що в польській мові іменники відмінюються за відмінками:

  • Mianownik (kto? co?) – Називний відмінок
  • Dopełniacz (kogo? czego?) – Родовий відмінок
  • Celownik (komu? czemu?) – Давальний відмінок
  • Biernik (kogo? co?) – Знахідний відмінок
  • Narzędnik (z kim? z czym?) – Орудний відмінок
  • Miejscownik (o kim? o czym?) – Місцевий відмінок
  • Wołacz (hej!) – Кличний відмінок

Правила відмінювання іменників жіночого роду (м’яка група):

Родовий, Давальний і Місцевий відмінки мають такі закічення:

  • у (якщо основа закінчується на ż, rz, sz, cz, c, dz)
  • і (у всіх інших випадках)

Знахідний відмінок має такі закічення:

  • якщо іменник закінчується на приголосний, то Знахідний відмінок такий самий, як і Називний (не змінюється)
  • ę (у всіх інших випадках, крім слова pani – panią)

У Орудному відмінку завжди буде закінчення, ą що відповідає українському –ою.

Кличний відмінок має такі закічення:

  • і (якщо слово закінчується на приголосний)
  • u (після м’яких приголосних в зменшувально-пестливих іменниках)
  • о (у всіх інших випадках)

Письмове завдання №3 (ćwiczenie 4, strona 133):

Іменники в дужках поставте у правильний відмінок.

Słuchamy (pieśń) ludowej. W tej (część) (powieść) czytamy o (młodość) bohatera. Babcia w (kuchnia) robi (kolacja).Delegacja z (Francja) odbywa (podróż) po (Ukraina). Na (lekcja) języka polskiego słuchaliśmy ciekawej (baśń). Kuzynka (Łucja) jak zawsze ma (racja). Dzieci w przedszkolu były na wystawie kwiatów z (pani Felicja). Już od dawna nie widzieliśmy (pani Maria). Na śniadanie do (kasza) dodajemy masło. Zazwyczaj podczas (burza) pada deszcz. O (róża) śpiewamy w piosence. Nauczycielka pisze na (tablica).

Словничок:

  • pieśń ludowa – народна пісня
  • część – частина
  • bohater – герой
  • baśń – казка
  • przedszkole – дитячий садок
  • już – вже
  • widzieć - бачити
  • burza - буря

Перегляньте відео «Urządzenia domowe dla dzieci»:

 

Перепишіть нові слова у зошит та вивчіть їх.

Перегляньте відео «Gotujemy zupę - Warzywa po polsku dla dzieci»:

Кольорове розмаїття. Прикметники. Написання rz/ż

Прикметники у польській мові мають такі закінчення:

  • чоловічий рід – у та і (після k, g)
  • жіночий рід – а
  • середній рід - е

Прочитайте вірш (strona 137):

Sześć kucharek

Było sobie sześć kucharek,

Jedna chuda jak sucharek,

Jak bułeczka pulchna druga,

Trzecia jak makaron długa,

czwarta miała mleczną cerę

i lubiła kluski z serem,

piąta niby pączek tłusta

i jak ocet kwaśna szósta.

Pięć kucharek w mlecznym barze

miało przez nią kwaśne twarze,

bo nic nigdy nie robiła,

tylko ciągle się kłóciła:

z tą najpierwszą o kakao,

co na blachę wykipiało,

a z tą drugą – o talerze

i o każdą dziurkę w serze,

o ryż – z trzecią,

o sól – z czwartą,

z piątą zaś – o bułkę tartą.

 

Словничок:

  • pulchna - пухка
  • długa - довга
  • mlecznа - молочна
  • cerа - шкіра
  • pączek - пончик
  • tłusta - товста
  • twarz - обличчя
  • ciągle - постійно
  • kłócić - сваритися
  • blacha – плита
  • kluski – кльоцки, галушки
  • kwaśna – кисла
  • bułka tarta – паніровані сухарі, хлібні крихти

Письмове завдання №4: випишіть із вірша усі прикметники. Прикметники запишіть у трьох родах (чоловічому, жіночому, середньому.

Перегляньте відео « Nauka kolorów po polsku»:

 

Перепишіть нові слова у зошит та вивчіть їх.

Словничок:

  • biały - білий
  • czarny - чорний
  • czerwony - червоний
  • niebieski - синій
  • zielony - зелений
  • żółty - жовтий
  • pomarańczowy - оранжевий
  • fioletowy - фіолетовий
  • szary - сірий
  • różowy - рожевий
  • brązowy – коричневий

Перегляньте відео « Kolory»:

 

Письмове завдання №5: перекладіть українською мовою:

Pomarańczowa pomarańcza, ziemniak zgniły, zupa ogórkowa, zgniła śliwka, cukier słodki, zielona sałatka, pomarańczowe niebo, pieprz czerwony, gorzka cytryna, zsiadłe mleko, kwaśne jabłko, ogród warzywny, kamienna sól, słona śledź, soczysta trawa.

Написання rz/ż

Літерки rz i ż позначають звук [ж].

rz пишемо:   

  • якщо в українській мові на цьому місці маємо літеру р
  • якщо маємо чергування приголосних при відмінюванні
  • після приголосних p, t, k, ch (чуємо і вимовляємо як [ш])

ż пишемо:

  • якщо в українській мові на цьому місці маємо літеру ж або з

Письмове завдання №6 (ćwiczenie 19, strona 142):

Перепишіть слова, вставляючи на місці крапок літерки rz або ż:

Koryta.., zo..a, ..ера, ko..uch, tale.., ..yto, po..eczka, ..ycie, ..uraw, kalenda.., w..esień, o..ech, g..yb, stra.., ..elazo, p..ygoda, ..aba, ksią..ka, ..uk, b..eg, ma..ec, ..elatyna, ko..eń, b..oza, k..yk, ..ebrak, ..ółtko, ..urek, ..mija, p..ód, po..ądek, wie..ba, ..akiet, ch..est, mala.., ..ołnie.., t..ewiki, ..yrandol.

Перегляньте відео « Poznajemy najzdrowsze warzywa na świecie»:

 

Інтерактивна вправа на Quizlet. Повторюємо слова з теми «Jedzenie»
(щоб перевернути карточку і побачити малюнок, натискаємо на неї; щоб перейти на наступне слово натискаємо на стрілочку внизу)

 

Інтерактивна вправа на Quizlet. Повторюємо слова з теми «Kolory»
(щоб перевернути карточку і побачити малюнок, натискаємо на неї; щоб перейти на наступне слово натискаємо на стрілочку внизу)

Не забуваємо вчити нові слова!

Нові завдання для здійснення дистанційного навчання на період карантину з 04.05.2020

Cпорт. Відмінювання іменників чоловічого роду (неістот)

 

Ознайомтеся із презентацією «Sport to zdrowie»:

Перепишіть у зошит (словничок) нову лексику. Вивчіть її:

Перегляньте відео «Sport. Wyrazy», щоб навчитись правильно вимовляти нову лексику:

 

Завдання №1: поєднайте правильно вирази (хто – що робить – де):

Словничок:

  • kolarz – велосипедист
  • na torze – на треку
  • na boisku – на спортмайданчику

Відмінювання іменників чоловічого роду (неістоти)

У польській мові – як і в українській – розрізняємо іменники, що є назвами істот та неістот. Серед іменників істот чоловічого роду у польській мові вирізняються  rzeczowniki męskoosobowe (чоловічоособові іменники), які є назвами чоловіків (наприклад, chłopcy ) або чоловіків та жінок разом (наприклад, lekarze, profesorze).

Правила відмінювання іменників чоловічого роду (неістот):

Родовий відмінок має такі закічення:

  • -u (сюди відносяться абстрактні, збірні, незлічувані, запозичені іменники, а також дні тижня)
  • -a (у всіх інших випадках)

Давальний відмінок має такі закічення:

  • -owi (найпоширеніше закічення)
  • -u (переважно в одно- та двоскладових словах)

Знахідний відмінок такий самий як Називний.

У Орудному відмінку завжди буде закінчення, -em (-iem після k,g).

Місцевий та Кличний відмінки однакові та мають такі закічення:

  • e (після твердих приголосних, крім того відбувається чергування/пом’якшення приголосного в основі: s/ś, z/ź, d/d ź, t/ć, ł/l. r/rz та ін.)
  • u (після м’яких приголосних та c, dz, cz, dż, sz, ż, rz, k, g, ch)
  • о (у всіх інших випадках)

Перегляньте відео «Gimnastyka»:

 

Частини тіла

Перепишіть у зошит (словничок) нову лексику. Вивчіть її:

Словничок:

  • głowa - голова
  • czoło - чоло
  • ucho - вухо
  • twarz - обличчя
  • oko – око
  • brwi - брови
  • rzęsy - выъ
  • policzek - щока
  • nos - ніс
  • usta - рот
  • szyja - шия
  • tułów - тулуб
  • pierś - груди
  • brzuch - живіт
  • kręgosłup – хребет
  • plecy - спина
  • ramię - плече
  • łokieć - лікоть
  • ręka – рука
  • noga - нога
  • udo - стегно
  • kolano - коліно
  • goleń - гомілка
  • stopa - ступня

Перегляньте відео « Części ciała», щоб навчитись правильно вимовляти нову лексику:

 

Прикметники в однині

У Називному відмінку у польській мові прикметники мають такі закінчення:

-а жіночий рід;

-е середній рід;

-у та –і (після k,g).

Відмінювання прикметників у однині

Завдання №2: перекладіть слова українською мовою. Словосполучення wysokie drzewo провідміняйте:

Wysokie drzewo, ładna pogoda, stary dąb, soczyste jabłko, niebieska sukienka, błękitne niebo, czerwona wstążka, szary dym, szerokie pole, ciemna noc, wesoły żart, trudne zadanie, twarda kreda, cichy głos, stare miasto, czysty zeszyt, czarny ołówek, smaczna bułka.

Перегляньте відео « Uczymy się części ciała»:

 

Інтерактивна вправа на Learningapps. Повторюємо слова з теми « Części ciała»

Написання ch/h

Літерки ch i h позначають звук [х].

ch пишемо:   

  • якщо в українській мові на цьому місці маємо літеру х

h пишемо:

  • якщо в українській мові на цьому місці маємо літеру г або немає літерки.

Перегляньте відео « Niech żyją wakacje»:

 

 

Контрольне завдання №1. Письмо

Оцінювання відбудеться 08.05. Потрібно написати текст і відправити його на e-mail: [email protected] (можна сфотографувати роботу). Виконане завдання можна відправити швидше, але не пізніше вказаної дати.

Напишіть текст про себе, давши відповіді на такі запитання:

  • Jak masz na imię?
  • Kim jesteś?
  • Gdzie mieszkasz?
  • Ile masz lat?
  • Jaki sport lubisz?
  • Czym jeszcze się interesujesz?
  • Co robisz latem? 

Приклад тексту: Mam na imię Andrzej. Jestem Ukraińcem i mieszkam w Lubieszowie, co na Wołyniu. Mam 10 lat. Bardzo lubię piłkę nóżną. Jeszcze interesuję się jazdą na rowerze i dlatego, kiedy mam wolny czas, wyjeżdżam na wycieczki ze swoim przyjacielem Władkiem. Zimą chętnie jeżdżę na łyżwach.

Контрольне завдання №2. Говоріння

Оцінювання відбудеться 12.05. Текст, який ви склали потрібно розказати і записати на диктофон та відправити аудіофайл на e-mail: [email protected] (якщо у вас немає можливості або технічних засобів зробити запис, прохання надіслати хоча б сам текст). Виконане завдання можна відправити швидше, але не пізніше вказаної дати.

Контрольне завдання №3. Аудіювання

Оцінювання відбудеться 14.05. Спочатку ознайомтесь із словничком, який наведений нижче. Тоді перейдіть за посиланням і прослухайте текст «Mistrzowie». Після цього можна переходити до виконання тесту. Тест складається із шести питань і двох варіантів для відповіді на вибір. Кожна правильна відповідь - 2 бали.  Максимальна оцінка – 12 балів. На початку тесту потрібно вказати своє ім’я та прізвище. Оцінки мають прийти мені автоматично, прохання також сфотографувати або зробити скрін результату та кинути мені на пошту. Увага! Тест можна пройти тільки один раз. Завдання можна виконати швидше зазначеної дати, але після 14.05 посилання на тест буде неактивним. Успіху!

Словничок

  • mistrzowie – чемпіони
  • sportowiec - спортсмен
  • kangur - кенгуру
  • piłka – м’яч
  • okazja – нагода, подія
  • potrafić – могти, вміти
  • docinki -  дотепи, дошкуляння
  • pilnie - старанно

Текст «Mistrzowie» можна прослухати тут.

Пройти тест «Mistrzowie» тут.

Контрольне завдання №4. Читання.

Оцінювання відбудеться 15.05. Спочатку прочитайте текст «W szkole» і ознайомтесь із словничком, який наведений нижче. Після цього можна переходити до виконання тесту. Тест складається із шести питань і двох варіантів для відповіді на вибір. Кожна правильна відповідь - 2 бали.  Максимальна оцінка – 12 балів. На початку тесту потрібно вказати своє ім’я та прізвище. Оцінки мають прийти мені автоматично, прохання також сфотографувати або зробити скрін результату та кинути мені на пошту. Увага! Тест можна пройти тільки один раз. Завдання можна виконати швидше зазначеної дати, але після 15.05 посилання на тест буде неактивним. Успіху!

Уважно прочитайте текст, не поспішайте:

Michał jest dobrym uczniem. Po odrobieniu lekcji on grzecznie przygotowuje się do następnego dnia. Uważnie przeczytał jeszcze raz rozkład zajęć na jutro i poukładał do tornistra potrzebne podręczniki, zeszyty i dzienniczek. Do piórnika położył dwa długopisy, kilka kolorowych ołówków, gumkę i temperówkę, linijkę i szary ołówek. Piórnik też spakował do tornistra. O czym jeszcze zapomniał? Aha! Jeszcze flamastry i album - jutro będą rysować coś dla swojej mamy, bo niezadługo będzie Dzień Matki.

Словничок:

  • odrobiać lekcje – виконувати д/з
  • grzecznie - чемно
  • rozkład zajęć – розклад занять
  • temperówka - точилка
  • zapomnieć - забувати
  • niezadługo - скоро

Пройти тест «W szkole» тут.

Контрольне завдання №5. Підсумковий тест

Тест складається із дванадцяти запитань з тем, які ми проходили під час дистанційного навчання і двох/чотирьох варіантів для відповіді на вибір. Кожна правильна відповідь - 1 бал.  Максимальна оцінка – 12 балів. На початку тесту потрібно вказати своє ім’я та прізвище. Оцінки мають прийти мені автоматично, прохання також сфотографувати або зробити скрін результату та кинути мені на пошту. Увага! Тест можна пройти тільки один раз та лише до 19 травня. Успіху!

Пройти підсумковий тест тут.

Не забуваємо вчити нові слова!

 

Увага! Завести окремий зошит для виконання дистанційних завдань.
Оформляємо завдання так: дата, коли ви виконували та Praca domowa. Наприклад:

Szesnasty marca
Praca domowa
Ćwiczenie 1

Розв’язані завдання сфотографувати або зісканувати та відправляти для оцінювання на електронну скриньку:  

[email protected]

Miłej nauki!

 

Поділіться з друзями