Доброго дня, шановні батьки, дорогі діти!

Звичайно, вимушені канікули – це для когось радість перепочинку, а для когось – час зайнятися улюбленою справою. Але всі ми пам’ятаємо, що готуємося стати успішними людьми. Тому важливо організувати цей період так, щоб зберегти своє здоров’я та попрацювати за програмою. Завдання з предметів розміщені на сайті проєкту «Інтелект України».

  1. 1.У період карантину опрацьовуються завдання відповідно до матеріалів зошитів з друкованою основою (за розкладом уроків).
  2. 2. Учитель розміщує завдання на сайті школи, пересилає через  (Viber, Skype, WhatsApp тощо).
  3. 3. Учитель організовує обов'язковий зворотний зв'язок з батьками в зручний спосіб (соціальні мережі, месенджери, електронна пошта).
  4. 4. Учитель надає консультації, рекомендації, відповідає на запитання.
  5. 5. Контроль та перевірку виконаних завдань здійснює вчитель після карантину.

Матеріали до уроків для учнів і батьків  виставлені в розділі сайту "Батькам" за посиланням https://batky.intellect-ukraine.org (стосовно доступу до цього розділу звертайтеся до класного керівника). Бажаємо здоров'я, творчості, наснаги й задоволення від того, що ви є найкращими учнями, з вами працюють найкреативніші вчителі, вас виховують наймудріші батьки.

З повагою команда науково-педагогічного проекту «Інтелект України»

Класний керівник

   

Інтелект — один з найдорожчих ресурсів. Сутність проекту полягає не в насиченні дитини знаннями, а в набутті нею необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій, раціональної організації навчальної праці; розвитку пізнавальних процесів - сприйняття, пам’яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра - цілеспрямованості, працелюбності, наполегливості, сили волі, організованості, охайності тощо. Програма розроблялася таким чином, щоб урахувати вікові особливості учнів і не лише зберегти, а й збільшити інтерес дітей до навчання. Завдяки міжпредметним зв’язкам, засобам наочності й відеоматеріалам об’єкт вивчення стає більш зрозумілим та цікавим.

16.03 – 20.03

МАТЕМАТИКА: уроки 7,8,9,10

- засвоїти: звичайний дріб.  Додавання дробів з однаковими знаменниками.  Степінь числа.  Координатний промінь.

Вдосконалити вміння:

  • розв’язувати задачі на рух за течією і проти течії ріки;
  • вимірювання площі фігури за допомогою палетки.

Тренувати математичні уміння: завдання для підготовки до ДПА

УКРАЇНСЬКА МОВА: уроки 3, 4, 5, 6

Засвоїти: дієвідміни дієслів. Не з дієсловами.

ЧИТАННЯ: уроки 7, 8, 9

Вчитися виразно читати вірші Володимира Сосюри ( вірш «Любіть  Україну» вивчити напам’ять), Дмитра Павличка, Івана Драча.

ЛЮДИНА І СВІТ: уроки 3, 4, 5

Що більше пізнаєш, то ширші горизонти непізнаного. Ми з вами вивчили обливості природи материків та океанів. Тепер можна дати відповіді на запитання про ці природні об’єкти.Кожен такий іспит робить нас сильнішими й розумнішими (підказка – карта на ст. 17 ). Олімпіадні завдання чекають на вас (урок 3 )

ЕВРИКА : урок 1

Сильний переможе одного, розумний – тисячу ( народне прислів’я )

2 завдання  ( 6 координат)

3 завдання ( а і б -5координат; в і г – 6к. )

11 завдання:

1 - ЯКЩО – робити рейки з інших матеріалів

ТО….

АЛЕ…

2 - ЯКЩО нічого не робити …… ДУМАЙТЕ!

Успіху вам!

НАВЧАЄМОСЬ РАЗОМ:  2 урок

Обов’язково виконайте вправу на визначення швидкості читання. Закрийте книжечку , перекажіть прочитане, оцініть себе. Будьте вимогливими до себе. Значення фразеологізмів (скористайтеся словником).

Доброго дня, шановні батьки, дорогі діти!

Звичайно, вимушені канікули – це для когось радість перепочинку, а для когось – час зайнятися улюбленою справою. Але всі ми пам’ятаємо, що готуємося стати успішними людьми. Тому важливо організувати цей період так, щоб зберегти своє здоров’я та попрацювати за програмою. Завдання з предметів розміщені на сайті проєкту «Інтелект України».

1.У період карантину опрацьовуються завдання відповідно до матеріалів зошитів з друкованою основою (за розкладом уроків).

2. Учитель розміщує завдання на сайті школи, пересилає через  (Viber, Skype, WhatsApp тощо).

3. Учитель організовує обов'язковий зворотний зв'язок з батьками в зручний спосіб (соціальні мережі, месенджери, електронна пошта).

4. Учитель надає консультації, рекомендації, відповідає на запитання.

5. Контроль та перевірку виконаних завдань здійснює вчитель після карантину.

- Матеріали до уроків для учнів і батьків  виставлені в розділі сайту "Батькам" за посиланням https://batky.intellect-ukraine.org (стосовно доступу до цього розділу звертайтеся до класного керівника).

Бажаємо здоров'я, творчості, наснаги й задоволення від того, що ви є найкращими учнями, з вами працюють найкреативніші вчителі, вас виховують наймудріші батьки.

З повагою команда науково-педагогічного проекту «Інтелект України»

Класний керівник 

Інтелект — один з найдорожчих ресурсів.

Сутність проекту полягає не в насиченні дитини знаннями, а в набутті нею необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій, раціональної організації навчальної праці; розвитку пізнавальних процесів - сприйняття, пам’яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра - цілеспрямованості, працелюбності, наполегливості, сили волі, організованості, охайності тощо.

Програма розроблялася таким чином, щоб урахувати вікові особливості учнів і не лише зберегти, а й збільшити інтерес дітей до навчання. Завдяки міжпредметним зв’язкам, засобам наочності й відеоматеріалам об’єкт вивчення стає більш зрозумілим та цікавим.

23.03 – 27.03

МАТЕМАТИКА: упродовж тижня виконуємо завдання зошита « Математичний тренажер» 7 частина

Вдосконалити вміння:

  • множення чисел виду 64 500 * 27 300;
  • знаходження дробу від числа і числа за величиною його дробу;
  • обчислення площі фігури за допоогою палетки;
  •  додавання дробів з однаковими знаменниками.  Степінь числа.  Координатний промінь.
  • розв’язування задач на рух за течією і проти течії ріки

УКРАЇНСЬКА МОВА: уроки 7, 8, 9

  • Засвоїти: правопис особових закінчень дієслів І і ІІ дієвідміни; дієслова завершеної й незавершеної дії;
  • виконати тестові завдання.

ЧИТАННЯ: уроки 10, 11

  • Вчитися виразно читати вірші Вадима Крищенка, вірш « Краса рідного краю» вивчити напам’ять; вірш Володимира Сосюри   «Любіть  Україну» повторити (напам’ять).
  • Позакласне читання:  прочитати оповідання «Нюренберзьке яйце».
  • Прочитати на дозвіллі: Саша Кочубей «Сім нескладух Говорухи».

ЛЮДИНА І СВІТ: уроки 6, 7

Що більше пізнаєш, то ширші горизонти непізнаного.

ЕВРИКА: урок 2

Сильний переможе одного, розумний – тисячу ( народне прислів’я )

3 завдання 

  1. Знайти відстань, яку котився капелюх.
  2. Знайти відстань, яку капелюх котився й летів ( це шлях, який здолав собака).
  3. Знайти швидкість, з якою має бігти собака, щоб ухопити капелюх через 10с.

8 завдання:

1 - ЯКЩО – поставити бідон зі сметаною в затінку,

ТО….

АЛЕ…

2 - ЯКЩО не зберігати сметани  …… ДУМАЙТЕ!

Успіху вам!

НАВЧАЄМОСЬ РАЗОМ :  3, 4 уроки

Обов’язково виконайте вправу на визначення швидкості читання. Закрийте книжечку , перекажіть прочитане, оцініть себе. Будьте вимогливими до себе. Значення фразеологізмів ( скористайтеся словником).

Відеофрагменти прикріплені.

Зворотній зв'язок: вайбергрупа батьків та учнів; електронна пошта: [email protected]

 

Завдання з Інформатики

Завдання
Зворотній зв’язок
Вчитель
12.03 – 10.04.2020
Презентації №23, №24, №25, №26, №27, №28 (відповідно до програми)
Виконати завдання курс 2  на сайті https://studio.code.org/courses
Виконати завдання
 
20.04 – 24.04.2020
Презентація 29
Виконати завдання
Виконуємо завдання, які допоможуть удосконалювати навики швидкого друку (за бажанням)
Зробити фото виконаних завдань і надіслати  вчителю на електронну адресу
Шмир Ольга Зіновіївна
 
 
Музика Наталія Степанівна

 

Завдання з Англійської мови

Дистанційне навчання англійської мови у 4-А класі у період карантину реалізується в окремій Viber-групі.

Зворотній зв’язок:

Хміляр М.З. [email protected]
Заверуха Н.Б. [email protected]
Гірняк Г.Я. [email protected]

 

Завдання з мистецтва

Файл "Ритми і кольори Африки" можна переглянути тут.

Файл "Америка можна переглянути тут.

 

Зворотній зв'язок:
Чех Зоряна Любомирівна: [email protected] 

 

Завдання з фізичної культури

  1. Ходьба на місці, високо піднімаючи коліна 40  - 60 сек.
  2. В.П.  – стійка, ноги нарізно, руки на поясі : кругові оберти  головою в ліву та праву сторони 4 – 8 разів.
  3. В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі: повороти голови ліворуч, праворуч.
  4. В.П. – стійка, ноги нарізно, руки   на поясі: згинання і розгинання рук в положення вперед, в сторони, вгору 4 – 8 разів.
  5. В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі: кругові оберти в плечах ( руки прямі), в ліктях, кистями  4 – 8 р.
  6. В.П. -  стійка, ноги нарізно, руки на поясі:  нахили тулуба вправо, вліво в поєднані з рухами  рук.
  7. В.П. -  стійка, ноги нарізно, руки на поясі:  повороти тулуба направо, наліво в поєднані з рухами  рук.
  8. В.П. - стійка, ноги нарізно, руки на поясі : півнахил.   Кругові  оберти тулубом 5 – 6 разів вправо   та вліво.
  9. В.П. – О.С. – руки за голову, пальці рук  зчеплені в «замок» 1 – руки нагору ( дивитись на кисті ), піднятись на носки, прогнутись вдих;  2 – В.П. видих. Повороти  6 – 8 разів.
  10. В.П. – О.С.  – 1 – праву руку вперед; 2 – ліву руку вперед; 3 – праву руку перед грудьми;   4 – ліву руку перед груддю; 5 – руки перед груддю, кисті вверх; 6 – руки вверх; 7 – руки в сторони; 8 – руки вниз. Повторити 3 – 4 рази.
  11. В.П. – О.С. -   руки на пояс. 1-4 –праву ногу вперед на носок, у сторону, назад, приставити; повторити 5 – 8 разів, те ж лівою ногою.
  12. В.П. – О.С. – 1 - 2  присісти, руки вперед 3 – 4 – В.П. повторити  6 – 8 разів.
  13. В.П. – О.С. – стояти на лівій нозі, кругові оберти в коліні в ліву та праву         сторони;  оберти ступнею вліву  та праву  сторони  1 – 8 разів,  те ж  саме стоячи  на правій нозі. 1 – 8 разів.
  14. В.П.  – О.С.  – руки  на пояс. Стрибки  на місці ( ноги  нарізно).
  15. В.П. – О.С. – руки  на поясі. Стрибки  на лівій  , на правій ногах 1 хвилина.
  16. В.П. – О.С. –руки на поясі 1 – 2 – 3 стрибки на місці ( на обох ногах )  4 –стрибок з поворотом  на  90 градусів . Повторити 4 – 6 разів. Після стрибків ходьба  на місці з глибоким  диханням.

Ранкова гігієнічна гімнастика

Ранкова гімнастика, або так звана "зарядка”, є дієвим засобом фізичного виховання школярів. Наукові дослідження багатьох авторів свідчать про те, що систематичне виконання спеціального комплексу фізичних вправ після сну позитивно впливає на стан здоров’я і фізичний розвиток дітей. Під впливом "зарядки” покращується кровообіг, зміцнюється нервова, дихальна, серцево-судинна системи, покращується діяльність органів травлення, стимулюється діяльність кори головного мозку, зміцнюється опорно-руховий апарат, розвиваються фізичні якості і сила волі, наполегливість, терпіння, підвищується працездатність.
Виконання вправ на відкритому повітрі, водні процедури після "зарядки” сприяють загартуванню організму. Заняття ранковою гімнастикою виховують дисциплінованість, організованість, привчають дотримуватись режиму дня, сприяють виробленню й інших корисних звичок.
Ефективність впливу гімнастики на учнів залежить від того, наскільки вони правильно виконують вправи, дотримуються послідовності у іх виконанні і кількості повторень кожної окремої вправи.
Завдання ранкової гімнастики:
- сприяти швидкому переходу від сну до пробудження;
- підвищити розумову працездатність, створити готовність до наступної праці;
- стимулювати розвиток м’язів, що забезпечують правильну поставу, розвивають органи дихання, кровообігу, поліпшують обмін речовин;
- сприяти загартуванню організму учнів.
До складу комплексу вправ ранкової гімнастики входять загальнорозвиваючі вправи без предметів і з предметами (легкі гантелі, скакалка, гімнастична палиця, прапорці, великий м’яч, обруч, еспандер і т. ін.). Усі вправи комплексу повинні бути простими, легкими для засвоєння і виконання, різноманітними і цікавими, виконуватись з великою амплітудою.
Добір вправ здійснюється з урахуванням можливості впливу на різні групи м’язів і внутрішні органи. Не рекомендується виконувати вправи на силу, з великими обтяженнями, статичного характеру, на витривалість.
Комплекс ранкової гімнастики будується за такою схемою:
1. Ходьба або легкий біг без напруження (вони сприяють пожвавленню діяльності організму і загальному розігріванню).
2. Вправи типу потягування (сприяє виправленню хребта, покращенню кровообігу в м’язах рук і плечового поясу, розправленню грудної клітки. Вправа виконується стоячи або лежачи в повільному темпі. На потягування робиться вдих, з поверненням у вихідне положення — видих).
3. Вправи для м’язів ніг (сприяють зміцненню м’язів ніг, покращує кровообіг. Це можуть бути різні присідання або випади у поєднанні з рухами рук або тулуба. Дихати потрібно у такт з рухами).
4. Вправи для м’язів живота і спини (найчастіше використовуються різні нахили вперед і назад. Вправи такого типу зміцнюють м’язи черевного пресу і спини, збільшують рухомість хребта).
5. Вправи для рук і плечового пояса (як правило це, згинання і розгинання рук в упорі лежачи або з упором на крісло, стіл. Після виконання вправи такого характеру рекомендується зробити потрушування руками, щоб зняти з них напруження).
6. Вправи для бокових м’язів тулуба (застосовуються нахили вбік, нахили з поворотами навколо осі тулуба і з рухами рук).
7. Стрибки або біг (вони сприяють покращенню обміну речовин в організмі, тренують серце й легені, зміцнюють м’язи й суглоби ніг. Стрибки варто поєднувати з просуванням вперед на двох ногах або почергово спочатку на одній, потім на другій нозі. Можна включати також стрибки через скакалку, біг з високим підніманням стегна).
8. Вправи для заспокоєння дихання і кровообігу (ходьба, вправи на дихання, розслаблення і т. ін.).
Для першокласників, особливо при вивченні першого комплексу вправ, важливо знайти такі вправи, які б відповідали рівню їх фізичної підготовленості, викликали живий інтерес до виконання. Спочатку це можуть бути окремі найпростіші рухи . Щоб підвищити інтерес і емоційність учнів у виконанні вправ, кожну вправу можна порівняти із зображенням тії чи іншої тварини. Наприклад, першу вправу типу потягування можна назвати:
«Півник». В. п. – о. с. 1-2 – права рука вгору, ліва рука назад, пальці рук розвести – вдих; 3-4 – в. п. – видих. На наступні чотири рахунки – те саме зі зміною положення рук. Повторити 4-6 разів.
Друга вправа для ніг.
«Кенгуру». В. п. – стійка ноги нарізно. 1 – упор присівши – вдих; 2 – встати, руки до плечей, кисті стулити в кулаки, лікті опустити, плечі відвести назад – видих; 3 – руки вгору – вдих; 4 – руки вниз – видих. Повторити 6-8 разів.
Третя вправа для м’язів тулуба.
«Риба». В. п. – лежачи на животі, руки вниз. 1-2 – руки назад, прогнутись у попереку, підняти голову, ліва нога назад – вдих; 3-4 – В. п. – видих. На наступні чотири рахунки – те саме, але піднімаючи праву ногу назад. Повторити 6-8 разів.
Четверта вправа для м’язів рук, ніг, тулуба.
«Видовжена гадюка». В. п. – лежачи на спині. 1 – групування лежачи на спині («згорнута гадюка») – вдих; 2 – в. п. – видих. Повторити 6-8 разів.
П’ята вправа для косих м’язів тулуба.
«Жирафа». В. п. – упор стоячи на колінах. 1 – ліва рука вгору, права рука назад з поворотом тулуба вправо – вдих; 2 – в. п. – видих. На наступні два рахунки – те саме з поворотом тулуба вліво. Виконувати в повільному темпі. Повторити 6-8 разів. Шоста вправа – стрибки.
«Горобці». В. п. – вузька стійка ноги нарізно, стопи паралельно, руки на пояс. Стрибки на двох ногах. Під час стрибків спину та голову тримати прямо. Стрибки можна виконувати з невеликим просуванням вперед і назад, вліво і вправо, з поворотами.
Сьома вправа – ходьба.
При закріпленні даного комплексу вправ необхідно поступово вводити термінологічні назви поз, положень рук, ніг, тулуба, частин тіла; поняття, що характеризують напрямок, амплітуду, ритм і т. п. На цьому етапі дуже важливо навчати учнів здійснювати самоконтроль за власними рухами, узгоджувати їх з диханням.
Важливо знати також, що до середини комплексу складність і темп виконання вправ збільшується; потім поступово ці компоненти комплексу знижуються. Збільшення або зменшення навантаження регулюється шляхом:
1) зміни амплітуди рухів;
2) прискорення або сповільнення темпу виконання вправ;
3) збільшення або зменшення числа повторень вправ;
4) включення в роботу більшого або меншого числа м’язів груп;
5) збільшення або скорочення пауз між вправами.
Комплекс вправ слід періодично змінювати. Час виконання комплексу ранкової гімнастики триває в межах 12-15 хвилин.
Під час виконання вправ велике значення має правильне дихання. Учнів потрібно навчити поєднувати вдих і видих з рухами. Вдих, як правило, робиться з підніманням рук вгору або розведенням їх в сторони, з потягуванням і випрямленням тулуба після нахилів, поворотів, присідань.
Видих робиться при опусканні рук вниз, під час нахилів і поворотів тулуба, присідань, в момент напруження м’язів, особливо м’язів живота. Дихати слід через ніс.

Поради батькам

Щоб заняття стали звичними для дитини, необхідно щоденно в один і той самий час піднімати її на «зарядку». Ранком потрібно прокинутись на 15-20 хв. раніше за дитину, відкрити вікно (зимою – кватирку), добре провітрити кімнату. Якщо погода, краще робити «зарядку» на відкритому повітрі.
Приготуйте разом з дитиною ще звечора все необхідне для занять: майку, труси, тренувальний костюм, шапочку, необхідний спортивний інвентар, рушник, таз, глечик з водою (щоб вона до ранку нагрілася до кімнатної температури), килим і т. ін.
За встановленим сигналом (нагадування, дзвоник будильника, програвання веселої музики і т. ін.) дитина повинна встати з ліжка. Якщо ви вирішили займатись ранковою гімнастикою разом з дитиною (ідеальний варіант), не припиняйте ці заняття до того часу, поки в неї не буде сформована звичка щоденно виконувати «зарядку».
Не забувайте, що дитина намагається робити те, що дає швидкий і очевидний ефект. Тому поясніть дитині, що тільки систематичні і тривалі заняття ранковою гімнастикою мають позитивний вплив на фізичну і розумову працездатність, розвивають силу, гнучкість, спритність та інші фізичні якості. Всі необхідні знання і навички практичного виконання вправ комплексу ранкової гімнастики дитина отримує на уроках фізичної культури. Прослідкуйте за тим, щоб вона дотримувалась усіх вимог вчителя щодо виконання комплексу.
Після «зарядки» привчайте дитину робити водні процедури. Найбільш прості форми загартування водою – обтирання тіла, миття ніг прохолодною водою, обливання, душ, купання.
Орієнтовні комплекси ранкової гімнастики
Для учнів 4 класу
1. Ходьба протягом однієї хвилини.
2. В. п. – о. с. 1 – руки до плечей; 2 – руки вгору, піднестися навшпиньки; 3 – руки до плечей; 4 – в. п. Повторити 6-8 разів у повільному темпі.
3. В. п. – стійка руки перед собою. 1 – крок правою, руки в сторони; 2 – в. п.; 3 – крок лівою, руки в сторони; 4 – в. п. Повторити 4-6 разів кожною ногою в середньому темпі.
4. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-3 – три пружні нахили, руки вперед; 4 – в. п. Повторити 4-6 разів, темп середній.
5. В. п. – стійка руки вперед. 1 – присід, руки в сторони; 2 – в. п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. В. п. – руки на пояс. 1 – нахил тулуба вліво, права рука вгору; 2 – в. п.; 3-4 – те саме з нахилом вправо. Повторити 4-6 разів у середньому темпі.
7. В. п. – стійка руки за голову. 1-2 – поворот тулуба ліворуч; 3-4 – в. п.; 5-8 – те саме з поворотом тулуба праворуч. Повторити 4-6 разів у повільному темпі.
8. В. п. – о. с. 1 – упор присівши; 2 – упор лежачи; 3 – упор присівши; 4 – в. п. Повторити 4-6 разів у середньому темпі.
9. В. п. – стійка руки на пояс. 1-4 – чотири стрибки на лівій; 5-8 – чотири стрибки на правій; 9-12 – чотири стрибки на двох; 13-16 – чотири кроки на місці. Повторити 2-4 рази.
10. Ходьба. Темп 120 кроків на хвилину.

Віршовані вправи для учнів

Орієнтовний час: 2-5 хвилин.

 «Полювання на лева»

— Ми йдемо полювати на лева. (Впевнено йдемо по колу)
— Не боїмося ми нічого! (Відображаємо активним розмахуванням рук)
— Ой, а це що?
— Болото! Чав! Чав! Чав! (Імітуємо обережний хід, високо піднімаючи коліна)
— Ой, а це що?
— Море! Буль! Буль! Буль! (Робимо плавальні рухи руками)
— Ой, а це що?
— Поле! Топ! Топ! Топ! (Тупаємо ногами)
— Ой, а це що?
— Це дорога навпростець! (Упевнено йдемо)
— Ой, а це хто? Такий великий! (Показуємо) Такий пухнастий! (Рухи-погладжування)
— Ой, та це ж лев! (Показуємо, як злякалися)
— Побігли додому! Через поле! Топ! Топ! Топ!
— Через море! Буль! Буль! Буль!
— Через болото! Чав! Чав! Чав!
— Прибігли додому! Сховалися! (Присіли)
— Які ми молодці! (Погладжуємо себе по голові)
— Які ми хоробрі! (Легенько стукаємо кулачком по грудях)
— Ми нічого не боїмося! (Заперечливо похитуємо вказівним пальчиком)

«Сонечко сяє»

Сонечко сяє, сопілочка грає

Річка тече,човник пливе.

Правим веслом гребемо,

Лівим веслом гребемо,

А тепер двома руками.

Поспішаємо до мами!

«Гори Карпати»

Раз-два – піднімається гора,

Три, чотири – це круті гірські схили,

П'ять, шість – це орли дивний танець завели,

Сім, вісім – це смерічки похилилися до річки,

Дев'ять, десять – це вода з водоспаду витіка.

«Буратіно»

Буратіно потягнувся.

Раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторони розвів –

Мабуть, ключик загубив!

Щоб його нам відшукати,

Треба нам навшпиньки стати!

 

 

Темп та кількість повторень дозувати по своїх можливостях

https://vseosvita.ua/library/distancijne-navcanna-z-fizkulturi-na-cas-karantinu-222401.html

 

 

 

 

 

 

 

 

Поділіться з друзями