Предмет

Тема

Завдання та інтернетресурс

Українська мова

1.Буква «Ї», позначення нею сполучення звуків [йі].Звуковий аналіз слів. Словникові вправи. Опрацювання віршів, тексту «Українська держава». (2 год.)

 

2.Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я- українка», «Прапор нашої держави» та оповідання «київ». Розповідь про Т.Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко» «Леся Українка». (2 год)

 

3.Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч].Читання складів, слів. Опрацювання віршів Катерини Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик (за  В.Полинок). Опрацювання оповідання В.Сухомлинського «Яке щастя?». (2 год)

 

4.Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т.Волгіною). Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф». (2год)

 

5.Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В.Кравчуком і тексту «Виставка малюнків».Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». (2 год)

 

6. Звуки [дз], [дз’], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів.Опрацювання вірша А.Зарудного «Дзвіночки». Відпрацювання злитої вимови даних звуків. Вірш Г.Бойка «Горобець», та оповідання «Лісовий майстер». (2 год)

Буквар, с. 50 -52.

https://www.youtube.com/watch?v=95U_I2NhnhQ&t=50s

 

 

Буквар, с. 53-55

https://www.youtube.com/watch?v=_QY2ZSTPX_w

https://www.youtube.com/watch?v=xTrce79BcF8

 

 

 

Буквар, с.56-58

https://www.youtube.com/watch?v=F2MKbDQsEEI

https://www.youtube.com/watch?v=Lcrbx3zv4g0

 

 

 

Буквар, с. 59-61

https://www.youtube.com/watch?v=bRqcSoW_1VU

 

 

 

Буквар, с.62-65

 https://www.youtube.com/watch?v=clt2v5XAf_A

 

 

 

 

Буквар, с.66-67,Є

https://www.youtube.com/watch?v=AROSJl5f_tE

Читання

Письмо

 

1.Письмо великої та малої букв Її, складів та слів з ними, записування речень. Навчальний диктант. (2 год)

 

2.Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. Побудова речень за малюнком. (2 год)

 

3.Письмо великої та малої буквиЩщ. Написання складів, слів, речень. Словниковий диктант. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. (2 год)

 

4. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. Письмо малої букви «еф». Написання буквосполучень, слів. Списування з друкованого тексту. (2 год)

 

5.Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів з нею. Складання і записування речень. Розвиток зв’язного мовлення. (2 год)

 

6.Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. Закріплення вмінь писати вивчені букви. (2 год)

Друкований зошит, с.43-45

https://www.youtube.com/watch?v=l2XchRugo5M

https://www.youtube.com/watch?v=3Yl1mRODLzM

 

Друкований зошит, с.46-48

https://www.youtube.com/watch?v=3Yl1mRODLzM

 

Друкований зошит, с. 49 -51

https://www.youtube.com/watch?v=l2XchRugo5M

 

Друкований зошит, с.52-54,

https://www.youtube.com/watch?v=b0VieNRA0Vo

 

 

Друкований зошит, с.55-57,

https://www.youtube.com/watch?v=l2XchRugo5M

 

Друкований зошит, с.58.

https://www.youtube.com/watch?v=0hEBfisZTOc

Математика

1.Утворення попереднього і наступного чисел. Обчислення виду 80+1, 80-1. Аналіз і порівняння задач. Вимірювання довжини відрізка. Числа 41-90. Читання і записування двоцифрових чисел. Задача, яка містить два запитання. (2 год)

 

2.Числа 41-90. Читання і записування двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач. Вимірювання довжини відрізка. Числа 91-100.Сотня. Доповнення числових рівностей. (2 год)

 

3.Порівняння чисел у межах 100. Складання нерівностей. Розв’язування задач. Метр. Вимірювання метром довжини предметів. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини і висоти предметів. Розв’язування задач. (2 год)

 

4.Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Утворення і записування чисел. Розв’язування задач. Назви чисел від 90 до 100. Перетворення іменованих чисел. Обчислення виразів. Узагальнення і систематизація знань учнів. (3 год)

 

5.Нумерація чисел першої сотні. Читання і записування чисел у межах 100. Позиційне значення цифр. Розв’язування задач. Додавання і віднімання круглих двоцифрових чисел. (2 год)

 

6.Додавання виду 60+4, 5+30. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної лінії. Віднімання виду 48-8, 48-40. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Творча робота над задачею. (2 год)

 

7.Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної лінії та побудова відрізків. Складання задач за малюнком і числовими даними. (2 год)

Підручник с.96-97,

 друкований зошит с.25-26

 

 

 

 

Підручник, с.98-99,

Друкований зошит с.28-29.

 

 

 

Підручник с.100-101,

Друкований зошит с.30-31

https://www.youtube.com/watch?v=fSGwrAoLXeM

 

 

 

 

 

Підручник, с. 102-105,

Друкований зошит с. 32-33

https://www.youtube.com/watch?v=bc3NlOicJjo

 

 

 

 

Підручник с. 106-107,

Друкований зошит с. 34-35

 

 

 

 

Підручник с. 108-109,

Друкований зошит с.36-37

 

 

 

 

Підручник с.110-111,

Друкований зошит, с38-39

Я досліджую світ

1.Твоє здоров’я. Які ви вдома. (2 год)

 

 

 

 

2.Як дізнатися, що вже весна? Турботи тварин навесні. (2 год)

 

 

 

 

3.Строрінка дослідника. Твій город на вікні. (1 год)

 

 

4.Весняні турботи в місті та селі. (1 год)

 

 

5.Святковий календар весни. Великдень. Мамине свято. (2 год)

Підручник с. 40-41, друкований зошит с.31-33

https://www.youtube.com/watch?v=iD1FBS-uNLQ

https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4&t=123s

https://www.youtube.com/watch?v=E-u6ext-Zog

 

Підручник с.44-45,48-49.

Друкований зошит с.34-35, 38-39

https://www.youtube.com/watch?v=8BEkWHUpdmM

https://www.youtube.com/watch?v=2XGU0y_y9fw

https://www.youtube.com/watch?v=5GW2jWb-6lA

https://www.youtube.com/watch?v=0k91OFTgrWk

 

Підручник с.46-47,

Друкований зошит с. 36-37

 

Підручник с. 50-51, 52-53

Друкований зошит с.40-41, 42-43

 

Підручник, с.54-55

Друкований зошит с.44-45

https://www.youtube.com/watch?v=dXQ8upMu0rM

https://www.youtube.com/watch?v=4oB-W1rl4i0

https://www.youtube.com/watch?v=sTiIeTFUesM

 

Дизайн і технології

 

1.«Будильник-кошенятко» Робота з папером. Виготовлення будильника за зразком. (1 год)

 

2. «Кучерявий баранець». Робота з папером. Рвання і скручування паперу. Створення аплікації «Кучерявий баранець» за зразком. (1 год)

3.Великодні писанки. Робота з папером. Виготовлення великодньої аплікації за зразком. (1 год)

Альбом, с. 70

 

 

Альбом. С75

 

 

Альбом. С76

 

Зворотній зв'язок: через вайбер та електронну пошту: [email protected]
 
Завдання з Англійської мови

 ​Завдання розроблено з розрахунком один урок на один тиждень. Учням потрібно виконувати завдання одного уроку впродовж одного тижня.

Урок 1 (12.03 – 22.03)

1. Повторити назви кольорів. Colours.
Підручник (PB) с.46, впр.1, аудіозапис (CD) 29

2. Виконати:
Зошит (AB) с.42, впр1
AB с.43, впр.2

3. Переглянути відео: 

 

4. Обличчя. Face.
Вивчити слова. PB с.60, впр.1, CD35
с.60, впр.2 CD36

Перегляд відео:

 

Опрацювати вживання виразу Ive got…я маю…

  • I’ve got an eye.
  • I’ve got two eyes.
  • I’ve got a nose.
  • I’ve got an ear.
  • I’ve got two ears.
  • I’ve got a mouth.

PB с.62 впр.7 CD37

Перегляд відео 3:

5. Опрацювання вживання виразу I can see… я бачу…
PB с.63, впр.9

  • I can see an eye.
  • I can see a big eye.
  • I can see a small eye.
  • I can see a nose.
  • I can see a big nose.
  • I can see a small nose.
  • I can see a mouth.
  • I can see a big mouth.
  • I can see a small mouth.
  • I can see an ear.
  • I can see a big ear.
  • I can see a small ear.

6. Виконати:
АВ. с.44, впр.1,2; с.45, впр.3; с.46, впр.4,5; с.47, впр.6.

7. Вчимо/повторюємо літери: Pp, Qq, Rr.
Виконати

PBс.64-65 CD20(папка CD)

Виконати
AB с.48,49

8. Повторяємо алфавіт
Перегляд відео:

 

Урок 2 (23.03-29.03)

1. Домашні улюбленці. Pets.
Вивчити слова:
PB с.66, впр.1 CD38

Виконати:
PB с. 66, впр.2

2. Опрацювання конструкції It’s a…Це…
PB с.67 впр.4,5

  • It’s a cat.
  • It’s a hamster.
  • It’s a snake.
  • It’s a dog.
  • It’s a rabbit.
  • It’s a bird.

Виконати:
АВ с.50, впр.1,2; с.51, впр.3

3. Опрацювання конструкції I’ve got…я маю…
PB с.68, впр.7, CD40

  • I’ve got a pet.
  • I’ve got a cat.
  • I’ve got a snake.
  • I’ve got a dog.
  • I’ve got bird.

4. Відпрацювання конструкцій What’s this?  It’s a…Хто це?  Це…
PB с.68, впр.8

Виконати:
AB с.52, впр.4,5

5. Опрацювання конструкції Have you got (a cat)? Yes/No
PB с.69, впр.10

Виконати:
АВ с.53, впр.6,7

Урок 3 (30.03 – 03.04)

1. Вчимо літери: Ss, Tt, Uu.
Виконати:
PB с.64-65 CD27 (папка CD)

2. Виконати:
AB с.48,49

3. Повторяємо алфавіт
Перегляд відео:

 

4. Повторюємо усі попередні конструкції

5. Вчимо погоду
Перегляд відео 6:

Урок 4 (06.03 – 10.04)

1.Повторюємо пісеньку Hello
 

 


2.Повторюємо лексику до теми Pets.
PB с.66

Граємо у гру «Відгадай хто я» “What am I”
PB c.67 впр.6

Повторюємо пісеньку та вирази.
PB c.68

  • I’ve got a pet.
  • I’ve got a cat.
  • I’ve got a snake.
  • I’ve got a dog.
  • I’ve got bird
  • I’ve got a hamster
  • I’ve got a fish


3.Повторюємо алфавіт.
 


4.Вивчаємо нову тему Food

1.Виконати :
PB c.72, CD41

2.Виконати:
PB c.72 впр.2,3. CD42

3.Відпрацьовуємо вирази:

  • I like ice cream. Я люблю морозиво.
  • I don’t like ice cream. Я не люблю морозиво
  • I like chips.
  • I don’t like chips
  • I like salad.
  • I don’t like salad.
  • I like burger.
  • I don’t like burger

4.Виконати:
AB c.56

5.Виконуємо:
PB c.73 впр.4 CD32
PB c.73 впр.5, 6
What’s this? Що це?

 


 

6.Виконуємо:
AB c.57

7.Вивчаємо літери Vv, Ww.
PB c.76 впр.1,2 CD 35
PB c.77 впр.3,4

8.Виконуємо:
AB c.60, 61

 

Урок 5 (21.04 – 24.04)
1.Повторюємо пісеньку Hello


2.Повторюємо лексику до теми Pets.
PB с.66

  • I’ve got a pet.
  • I’ve got a cat.
  • I’ve got a snake.
  • I’ve got a dog.
  • I’ve got bird
  • I’ve got a hamster
  • I’ve got a fish



3.Повторюємо лексику до теми Food
PB c.72, CD41
Повторюємо вирази:

  • I like ice cream. Я люблю морозиво.
  • I don’t like ice cream. Я не люблю морозиво
  • I like chips.
  • I don’t like chips
  • I like salad.
  • I don’t like salad.
  • I like burger.
  • I don’t like burger



4.Слухаємо, виконуємо (CD 43)
PB c.74 впр.7

5.Слухаємо, виконуємо (CD34)
PB c.74 впр.8

6.Виконуємо:
AB c. 58

7.Виконуємо:
PB c.75 впр.9

 

8.Виконуємо:
AB c. 59

9.Повторюємо алфавіт.



10.Слухаємо, повторюємо (CD36)
PB c.77 впр.5

11.Вивчаємо літери Xx, Yy, Zz:
PB c.82 впр.1,2 (CD 42)
PB c.83 впр.3,4,5(CD43)

12.Виконуємо:
AB c.66, 67

13.Good bye song

 

Урок 6 (27.04 –01.05)

1.Повторюємо пісеньку Hello

2.Слухаємо, виконуємо, вчимо нові слова (CD 44)^
PB c.78 впр.1

  • Actions дії 
  • Fly летіти 
  • Jump стрибати 
  • Swim плавати 
  • Run бігти

3.Слухаємо, виконуємо (CD45)
PB c.78 впр2

4.Відпрацьовуємо нові вирази:

  • I can fly Я можу літати
  • I can jump Я можу стрибати
  • I can swim Я можу плавати
  • I can run Я можу бігати

5.Слухаємо, виконуємо (CD 40):
PB c.79 впр.4

6.Виконуємо:
PB c.79 впр.5

I can…я можу        I can’t…я не можу…

7.Граємо гру, вчимо запитання:
PB c.79 впр.6

  • Can you jump (swim…)? Ти можеш стрибати (плавати…)?
  • Yes, I can Так я можу/ No, I can’t Ні, я не можу

8.Переглядаємо відео, розпізнаємо нові слова

 

 

9. Виконуємо:
АВ c. 62,63

10.Виконуємо:
PB c80 впр.7

11.Виконуємо:

PB c.81 впр.9

12.Виконуємо:
AB c.64, 65

13.Повторюємо алфавіт.

 

14.Good bye song

Урок 7 (04.05 –08.05)

1. Повторюємо пісеньку Hello

 

2. Повторюємо вирази PB c.60:

  • I’ve got an eye.
  • I’ve got two eyes.
  • I’ve got a nose.
  • I’ve got an ear.
  • I’ve got two ears.
  • I’ve got a mouth.

3. Повторюємо слова PB c.66

4. Повторюємо нові слова (CD 44)^
PB c.78 впр.1

  • Actions дії
  • Fly летіти
  • Jump стрибати
  • Swim плавати
  • Run бігти

Повторюємо нові вирази:

  • I can fly Я можу літати
  • I can jump Я можу стрибати
  • I can swim Я можу плавати
  • I can run Я можу бігати
  • I can’t run Я не можу бігати

 

5. Підсумовуємо вивчений матеріал:
PB c.84 впр.1, 2, 3
I can…я можу        I can’t…я не можу…

6. Виконуємо:
PB c.85 впр.4
What’s this? Що це?
Can you sing/jump/swim? Ти можеш/вмієш…?
Have you got a sister/ a cat/ a ball? Ти маєш…?

7. Виконуємо:
PB c.85 впр.5

8. Виконати:
AB c.68,69

9. Виконуємо:
PB c. 86,87  впр.1,2,3.

10. Повторюємо алфавіт.

 

 

11. Повторюємо написання писаних літер Aa, Bb, Cc, Dd, Ee.  Пишемо по одному рядочку у тоненьких зошитах.

12. Good bye song

Урок 8 (12.0515.05)

1.Повторюємо пісеньку Hello

 

2.Виконуємо:
PB c.92 впр.1
Вчимо усно нові слова. Записуємо по рядочку у зошиті. Запам’ятовуємо написання слів.

  • Сup чашка
  • Bus автобус
  • Nut горіх
  • Flat квартира
  • Grandma бабуся
  • Fat  товстий

3.Виконуємо:
PB c.92 впр.2

4.Виконуємо:
PB c. 92  впр. 3.

5.Виконуємо:
PB c. 92  впр. 4.

Це моя (grandma). Її звати Ен. Вона має дуже велику (flat). Вона має двох (cats). Вони є (black) і (white).

6.Повторюємо алфавіт.

 

7.Повторюємо написання писаних літер Ff, Gg, Hh, Ii, Jj.  Пишемо по одному рядочку у тоненьких зошитах.

8.Good bye song

 

Урок 8 (12.0515.05)

1.Повторюємо пісеньку Hello

 

 

 

2.Виконуємо:
PB c.92 впр.1
Вчимо усно нові слова. Записуємо по рядочку у зошиті. Запам’ятовуємо написання слів.

  • Cup чашка
  • Bus автобус
  • Nut горіх
  • Flat квартира
  • Grandma бабуся
  • Fat  товстий

3.Виконуємо:
PB c.92 впр.2

4.Виконуємо:
PB c. 92  впр. 3.

5.Виконуємо:
PB c. 92  впр. 4.
Це моя (grandma). Її звати Ен. Вона має дуже велику (flat). Вона має двох (cats). Вони є (black) і (white).

6.Повторюємо алфавіт.

 

 

7.Повторюємо написання писаних літер Ff, Gg, Hh, Ii, Jj.  Пишемо по одному рядочку у тоненьких зошитах.

8.Good bye song

 

Урок 10 (25.0529.05)

1.Повторюємо пісеньку Hello

2. Повторюємо нові слова:
РВ с.92,93

3.Виконуємо:
PB c.94 впр.1
Вчимо усно нові слова. Записуємо по рядочку у зошиті. Запам’ятовуємо написання слів.

  • Sock – носок
  • Walk – гуляти, ходити; прогулянка
  • Clock – годинник
  • Wind – вітер
  • Winter – зима
  • Water - вода

4.Виконуємо:

PB c.94 впр.2

5.Виконуємо:
PB c. 94 впр. 3.

1 a green sock – зелений носок

2 a long walk – довга прогулянка

3 a black clock – чорний годинник

4 a strong wind – сильний вітер

5 a cold winter – холодна зима

6 blue water – синя вода

6.Виконуємо:
PB c. 94 впр. 4. Необхідно вставити пропущену літеру.

  • Cold – холодно
  • Warm hat – тепла шапка
  • Scarf – шарф
  • Snow – сніг
  • Play outside – гратись надворі
  • Make a snowman – робити сніговика
  • Season – пора року
  • What season is it? – яка пора року?

7.Повторюємо алфавіт.

8.Повторюємо написання писаних літер Pp, Qq, Rr, Ss, Tt. Пишемо по одному рядочку у тоненьких зошитах.

9.Good bye song

Зворотній зв'язок:
Комуніцька Інна Василівна 0685391913; [email protected]

Гірняк Галина Ярославівна 0680268939

 

Завдання з мистецтва

Додаткові матеріали можна переглянути тут.

 

 
 

 

Зворотній зв'язок:

Чех Зоряна Любомирівна: [email protected]

 

Завдання з фізичної культури

Віршовані вправи для учнів

Орієнтовний час: 2-5 хвилин.

 «Полювання на лева»

— Ми йдемо полювати на лева. (Впевнено йдемо по колу)
— Не боїмося ми нічого! (Відображаємо активним розмахуванням рук)
— Ой, а це що?
— Болото! Чав! Чав! Чав! (Імітуємо обережний хід, високо піднімаючи коліна)
— Ой, а це що?
— Море! Буль! Буль! Буль! (Робимо плавальні рухи руками)
— Ой, а це що?
— Поле! Топ! Топ! Топ! (Тупаємо ногами)
— Ой, а це що?
— Це дорога навпростець! (Упевнено йдемо)
— Ой, а це хто? Такий великий! (Показуємо) Такий пухнастий! (Рухи-погладжування)
— Ой, та це ж лев! (Показуємо, як злякалися)
— Побігли додому! Через поле! Топ! Топ! Топ!
— Через море! Буль! Буль! Буль!
— Через болото! Чав! Чав! Чав!
— Прибігли додому! Сховалися! (Присіли)
— Які ми молодці! (Погладжуємо себе по голові)
— Які ми хоробрі! (Легенько стукаємо кулачком по грудях)
— Ми нічого не боїмося! (Заперечливо похитуємо вказівним пальчиком)

«Сонечко сяє»

Сонечко сяє, сопілочка грає

Річка тече,човник пливе.

Правим веслом гребемо,

Лівим веслом гребемо,

А тепер двома руками.

Поспішаємо до мами!

«Гори Карпати»

Раз-два – піднімається гора,

Три, чотири – це круті гірські схили,

П'ять, шість – це орли дивний танець завели,

Сім, вісім – це смерічки похилилися до річки,

Дев'ять, десять – це вода з водоспаду витіка.

«Буратіно»

Буратіно потягнувся.

Раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторони розвів –

Мабуть, ключик загубив!

Щоб його нам відшукати,

Треба нам навшпиньки стати!

Темп та кількість повторень дозувати по своїх можливостях

Поділіться з друзями