Правила поведінки в ситуації конфлікту

14.10.2021   Administrator   Категорія: Учням

-          Вирішуй проблему в теперішньому часі, не згадуючи про минулі образи і конфлікти.

-          Будь відкритим у спілкуванні, доброзичливим,  прагни до створення клімату взаємної довіри.

-          Спробуй  поставити себе на  місце опонента.

-          Не говори образливих слів, не вживай негативних епітетів.

-          Висловлюй і аргументуй свої наміри і плани у випадку незадоволення вимог (Але ні в якому разі не погрожуй!).

-          Будь готовим подолати самолюбство, амбіції, визнати власну неправоту в тих чи інших питаннях і позиціях

В конфлікті завжди винуваті обидві сторони

На примирення йде той, хто моральніший, мудріший, сильніший духом

 

Джерело: Інтернет-ресурси

 

Коментарі 0

Ви не увійшли в систему! Вхід
Поділіться з друзями