Про підсумки роботи педагогічного колективу у 2018-2019 н.р.

Протягом минулого навчального року педагогічним та учнівським колективами за участю батьків реалізовано багато цікавих справ, серед яких можна відмітити участь у міжнародних проектах, програмі обміну майбутніх лідерів FLEX, співпрацю з Goethe-Institut (Гете-Інститутом) в Україні у рамках реалізації проекту "Міжнародні сертифікати з німецької мови для учнів" та багато інших.

Педагогічний колектив ТСШ №5 працює над науково-методичною проблемою: «Формування життєвих компетентностей особистості учня на основі розвитку творчих здібностей на уроках та в позаурочній діяльності шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій».  Метою роботи є створення оптимальних умов для формування життєвих компетентностей особистості учня шляхом розвитку його творчих здібностей на уроках та в позаурочній діяльності в атмосфері співробітництва і конструктивної взаємодії вчителя та учня шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій. Відповідно до затверджених раніше етапів педагогічний колектив у 2018-2019н.р. працював над ІV / систематизаційним етапом реалізації проблеми.

         Під час ІV етапу роботи над проблемою були реалізовані такі завдання:

  1. Проведено глибокий і усесторонній аналіз роботи за минулий період (травень 2015 - травень 2018р.р.) з метою об’єктивної оцінки стану роботи педагогічного колективу над І - ІІІ етапами  науково-методичної проблеми та її результатів.
  2. На нарадах, засіданнях шкільних методичних локацій систематизовано й узагальнено питання формування життєвих компетентностей учнів на основі розвитку творчих здібностей в освітньому процесі.
  3. Узагальнено практичний досвіду вчителів школи щодо формування життєвих компетентностей учнів.
  4. Виокремлено психолого-педагогічні умови оптимального творчого розвитку школярів,  формування знань, умінь, цінностей, які визначають здатність особистості успішно вирішувати життєві проблеми, спроможність у подальшому навчатися та провадити професійну діяльність.
  5. Розроблено Модель педагогічної та методичної майстерності сучасного вчителя Нової української школи, який має свободу творчості й розвивається професійно.

      Планом  заходів V – підсумкового або узагальнюючого – етапу роботи педагогічного колективу над реалізацією над науково-методичної проблеми на 2019 - 2020н.р.передбачено:

1. Активізацію  діяльності шкільних методичних локацій  у контексті роботи над проблемою. Стимулювання розвитку педагогічної майстерності щодо вміння конструювання й упровадження компетентнісно зорієнтованих завдань у школі.

2. Пошук нових прогресивних технологій, методів і прийомів упровадження та оцінювання ключових компетентностей, пов’язаних з формуванням в учнів відповідних умінь. Створення алгоритму конструювання і розв’язування компетентнісних задач.

3. Проведення круглого столу на тему: «Конструювання комплексних компетентнісно зорієнтованих завдань як засіб формування універсальних навичок ХХІ століття».

3. Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: "Інструменти й ресурси формування оцінювання компетентностей учнів: з досвіду роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою школи".

4. Випуск методичного бюлетеня з досвіду роботи над проблемою. Розробка практичних рекомендацій щодо втілення педагогічної теорії у практичну діяльність.

Свій методичний та фаховий рівень підвищили 14 учителів шляхом проходження курсової перепідготовки при Тернопільському ОІППО та 13 учителів на курсах в системі неперервної освіти при ТКМЦНОІМ.  Набутим досвідом педагоги мали змогу поділитися протягом навчального року на засіданнях педагогічних рад, шкільних методичних комісій, семінарах-тренінгах. Зокрема, у листопаді 2018 року був проведений шкільний етап VІ Міського конкурсу «Парадигма освітніх інновацій - 2019»,  учасниками якого стали 7 учителів школи, які представили власні освітні інновації за напрямами:  «Цифрове забезпечення освітнього процесу», "Профільна школа: досвід і перспективи", "Змістовий ресурс впровадження Держстандарту початкової школи". Переможці шкільного етапу Конкурсу – Дьоба О.В., Мариніна О.І та динамічна група у складі Довгошиї О.П., Солтисяк О.Л., Трачук Г.А. та Комуніцької І.В. – взяли участь в заочному етапі міського Конкурсу. Переможцем очного туру Міського конкурсу «Парадигма освітніх інновацій - 2019» стала посівши ІІ місце вчителька німецької мови Мариніна О.І. (грудень 2018р.).

Цікавою для учнів 7 - 10 класів, батьків, учителів німецької мови міста Тернополя стала презентація на базі школи програми "Міст до вищої освіти у Німеччині" -  мовної, предметно-мовної та міжкультурної підготовки до вступу в німецький вуз, розробленої Гете-Інститутом у співробітництві з Університетським альянсом Рурської області та Німецькою службою академічних обмінів. Учасники заходу мали можливість дізнатись про особливості вищої освіти у Німеччині.

Про підсумки роботи із обдарованими учнями

У ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад взяли участь 74 учні школи:

І місце:

  1. Микитишин  Артем  –  9-Б клас – з інформатики, вчитель – Крамар М.П.;
  2. Бригідир Євген  –  10-А клас  –   з   екології,    вчитель  – Радкевич М.М.;
  3. Гумен Соломія – 10-А клас –  з  німецької  мови,  вчитель Мариніна О.І.,
  4. Турківська  Вікторія – 11-Б клас – з німецької мови, вчитель – Мариніна О.І.

ІІ місце:  

  1. Сторчак Олександр – 8-Б клас – з інформаційних технологій, вчитель – Крамар М.П. ;
  2. Гричух Софія – 8-Б клас – з англійської мови, вчитель – Галайда О.Я.;
  3. Микитишин Артем – 9-Б клас – з математики, вчитель – Масло О.В.;
  4. Микитишин Артем – 9-Б клас –  з астрономії, вчитель – Кравчишин  А.Т.;
  5. Микитишин Артем – 9-Б клас –  з фізики, вчитель – Кравчишин А.Т.;
  6. Петрушка Христина – 9-В клас – з англійської мови, вчитель – Гірняк Г.Я.

ІІІ місце:

  1. Сторчак Олександр – 8-Б клас – з біології, вчитель – Ласійчук Б.П.;
  2. Сторчак Олександр – 8-Б клас – з фізики, вчитель – Сенишин О.Я.;
  3. Дзига Софія – 8-Б клас – з англійської мови, вчитель – Галайда О.Я.;
  4. Мила Злата – 8-Б клас  – з англійської мови, вчитель – Галайда О.Я.;
  5. Щирба Дмитро – 8-Б клас – з історії – вчитель – Коваль С.В.;
  6. Трач Яна – 9-В клас – з англійської мови, вчитель – Погоріла О.І.;
  7. Захарія Денис –10-Б клас – з німецької мови, вчитель – Мариніна О.І.;
  8. Захарія Денис –10-Б клас – з англійської мови, вчитель – Славська О.Л.;
  9. Левчук Анастасія – 10-А клас – з німецької мови, вчитель – Мариніна О.І.;
  10.  Янко Вероніка – 10-В клас – з англійської мови, вчитель – Хміляр М.З.;
  11.  Салюк Олег – 10-А клас – з фізики,  вчитель – Кравчишин  А.Т.;
  12. Салюк Олег – 10-А клас – з географії,  вчитель – Гамулевич О.П.;
  13. Решетуха Уляна – 11-А клас – з образотворчого мистецтва, вчитель – Гаргура Г.С.;
  14. Лупійчук Святослав – 11-А клас – з англійської мови, вчитель – Довгошия О.П.

У ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад взяли участь 4 учнів школи:

Диплом І ступеня:

  • Турківська Вікторія - 11-Б клас - з німецької мови, вчитель - Мариніна О.І.

Диплом ІІ ступеня:  

1. Гумен Соломія – 10-А клас –знімецькоїмови,вчитель – Мариніна О.І.;

2. Микитишин Артем – 9-Б клас –з фізики, вчитель – Кравчишин А.Т.

Диплом ІІІ ступеня:

Бригідир Євген–10-А клас–зекології,вчитель– Радкевич М.М.

У ІV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад взяли участь 2 учні школи:

Диплом ІІ ступеня:  

Турківська  Вікторія – 11-Б клас –  з  німецької  мови,  вчитель – Мариніна О.І.

Найбільшу кількість призових місць вибороли такі учні:

  • Микитишин Артем – 9-Б клас (4 предмети), 
  • Сторчак Олександр – 8-Б клас (3 предмети),
  • Салюк Олег – 10-А клас (2 предмети),
  • Захарія Денис – 10-Б клас (2 предмети).

За останні роки зафіксовано позитивну тенденцію до відносного вирівнювання результатів  учнів на ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад:

 

Рік

Кількість призових місць

% співвідношення

2014

10

3%

2015

15

4,8%

2016

18

5,4%

2017

17

5,6%

2018

24

7,6%

 

Кількість призових місць

 

Рік

І місце

ІІ місце

ІІІ місце

2014

1

5

 

4

2015

1

6

8

2016
 
3 3 12

2017

3

6

8

2018

4

6

14

 

Високу результативність на олімпіадах ІІ етапу продемонстрували  вихованці вчителів Мариніної О.І.,  Радкевич М.М., Крамар М.П.

Стабільну  результативність  упродовж  3-х  останніх  років  демонструють вихованці   вчителів  Мариніної О.І., Гамулевич О.П.,   Крамар М.П.,   Ласійчук Б.П., Кравчишина А.Т., Гаргури Г.С., Масло О.В.

У порівнянні з 2017-2018 н.р. кількість призових місць зросла з 17 до 24.

 

Міжнародні іспити на знання німецької мови

У рамках участі в міжнародному проекті «Іспити у школах», ініційованому Goethe-Інститутом, уже п’ятий рік поспіль учні школи №5 складають міжнародні іспити на знання німецької мови. П’ята школа міста Тернополя – єдиний загальноосвітній навчальний заклад області, який бере участь у проекті від Goethe-Інституту в Україні «Міжнародні сертифікати з німецької мови для учнів».Школа №5 нагороджена грамотою Гете-Інституту за успішну співпрацю у рамках проекту «Міжнародні сертифікати з німецької мови для учнів» у 2018-2019 навчальному році.

 

Іменні стипендії Тернопільської міської ради

Уже третій рік обдаровані, талановиті учні 5 – 11 класів школи стають стипендіатами Тернопільської міської ради в галузі освіти для обдарованих дітей  міста Тернополя. Спостерігається позитивна тенденція збільшення кількості стипендіатів - учнів 5-ї школи. Статистичні дані представлені у таблиці:

2016 – 2017 навчальний рік – 3 стипендіати

№ п/п

Прізвище, ім’я учня

 

Клас

Іменна стипендія

1.

Маринін Іван Павло

10-А

імені Володимира Левицького у галузі математики

2.

Кучер Яна

11-Б

імені Андрія Юркевича у галузі фізичної культури та спорту

3.

Шідловська Владислава

11-А

міського голови у номінації «Кращий учень школи»

2017 – 2018 навчальний рік – 3 стипендіати

1.

Маринін Іван Павло

11-А

імені Володимира (Вільяма) Джуса у галузі конструювання, винахідництва та технічної творчості

2.

Турківська Вікторія

10-Б

імені Степана Рудницького у галузі географії

3.

Щуцька Дарія

10-А

міського голови у номінації «Кращий учень школи»

2018 – 2019 навчальний рік – 5  стипендіатів

1.

Боцян Владислава

9-Б

імені Зенона Кузелі у галузі мовознавства (іноземна мова)

2.

Супрунюк Владислав

9-Б

імені Василя Барвінського у галузі музики (володіння музичним інструментом)

3.

Решетуха Уляна

11-А

імені Олени та Ольги Кульчицьких у галузі образотворчого мистецтва

4.

Подолянюк Сергій

9-В

імені Андрія Юркевича у галузі фізичної культури та спорту

5.

Щуцька Дарія

11-А

міського голови у номінації «Кращий учень школи»

 

Про особливості впровадження у практику роботи школи науково-педагогічного проекту «Інтелект України»

Відповідно до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 07 листопада 2000 року № 522 та наказу МОН України від 02.11.2016 № 1319 «Про проведення всеукраїнського експерименту за темою «Реалізація компетентнісного підходу в науково-педагогічному проекті «Інтелект України» на базі загальноосвітніх навчальних закладів» та рішення педагогічної ради школи від 02.02.2016р. (протокол № 4).

Реалізація даного проекту на базі школи розпочалась 01.09.2016 року. Протягом 2018-2019 навчального року  за даним проектом у школі працювало 3 класи: 1-А клас, у якому навчалось  30 учнів (перший рік навчання), класовод Заболотна О.А.;

2-Б клас, у якому навчається 30  учнів (другий рік навчання), класовод Дзьоба О.В. та 3-А клас,у якому навчалось 33 учні (третій рік навчання),класовод Величко В.О. Відповідно до робочих навчальних планів у класах, що працюють за НПП «Інтелект України» введено такі нові предмети як «Навчаємось разом» (2 год. у 1 , 2 і 3 класах), «Ерудит» (1 год. у 2 і 3класі).

Відповідно до плану та програми проведення І етапу проекту реалізовано наступні завдання:

  • вивчено завдання дослідно-експериментальної роботи;
  • опрацьовано дослідження вчених з питання вивчення термінів, що стосуються проблематики дослідно-експериментальної роботи;
  • проінформовано батьків та вчителів про концепцію експерименту, його суть та терміни реалізації;
  • організовані тематичні навчання (курси, семінари, практичні заняття тощо) для спеціальної підготовки вчителів проектних класів – учасників науково-педагогічного проекту «Інтелект України» та інших учасників експерименту;
  • проведено комплексну діагностику готовності педагогічного колективу до інноваційної діяльності з реалізації компетентнісного підходу в науково-педагогічному проекті «Інтелект України»;
  • сформовані класи, що працюють за даним проектом;
  • створена медико-психологічна система супроводу учнів експериментальних проектних класів.

Відповідно до проекту нового базового Закону «Про освіту» ключовими для української школи визначено компетентності, співзвучні компетентностям, що входять до «Європейської довідкової рамки ключових компетентностей для навчання упродовж життя»: спілкування державного (і рідною у разі відмінності) мовами; компетентності в природничих науках і технологіях; інформаційно-цифрова компетентність; уміння навчатися впродовж життя; спілкування іноземними  мовами; математична грамотність; соціальні та громадянські компетентності; загальнокультурна грамотність; екологічна грамотність і здорове життя; підприємливість. Саме ці компетентності реалізуються у рамках проекту.

Сутність проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а в набутті нею необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій, раціональної організації навчальної праці; розвитку пізнавальних процесів – сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги; розвитку рис особистості школяра – цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо.

Перші узагальнення проекту свідчать, що проект у нашій школі стартував успішно. Учні проектних класів навчаються за спеціально розробленими навчальним планом, навчально-методичними комплектами у складі яких зошити на друкованій основі, методичні рекомендації для вчителя, а також диски з інформаційно-комунікаційним супроводом кожного уроку. Він також добре «накладається» на нові державні стандарти початкової освіти. У ньому закладено інтегрований підхід до формування наукової картини світу, зокрема і на основі міжпредметних зв’язків.

Звіт про проведену роботу по НУШ

У 2018-2019 н. р. в школі впроваджувалась система Нової української школи за програмою Савченко О.Я. Було відкрито два класи – вчителі Миськів Л.Л. та Борух З.В.

Для навчання було  придбано нові учнівські парти (30 парт)- 71400 грн, ігрові столики-пелюстки (15 столиків) – 13185 грн, стільчики до ігрових столиків (15 стільчиків), шкільні меблі, флешкардс (магнітні дошки), БФП Canon -5900 грн. Придбано начальне приладдя -52719 грн. На загальну суму  177184 грн.

Крім того один другий клас, один третій та два четвертих класи працювали за  програмою від 2015 року.

Два третіх класи в минулому навчальному році навчались у другу зміну.

 

Підсумки роботи вчителів іноземних мов

У 2018-2019 навчальному році вчителі іноземних мов продовжували над науково-методичною проблемою «Розвиток комунікативних умінь і творчих здібностей школярів з метою підвищення рівня сформованості життєвих компетентностей учнів та готовності їх до життя у міжкультурному середовищі», вивчали та впроваджували передовий педагогічний досвід з цього питання.

10 учнів 11-х класів отримали сертифікат міжнародних мовних іспитів, підтвердивши свої знання на  рівеньВ2.

Коломийчук Д. (10-А) – вчитель Хміляр М.З. став фіналістом американської програми майбутніх лідерів FLEX і навчавсяувесь 2018/2019 навчальний рік у штаті Колорадо, США (HighFrederickSchoolDacono). Таку ж можливість матиме і ще одна учениця уже 11-А кл. – переможниця FLEX, Саранчук Софія.

Також був успішним і «День англійської мови у п’ятій школі» для слухачів курсів підвищення кваліфікації ТОКІППО. В ході даного заходу вчителі Галайда О.Я., Гірняк Г.Я.,  Хміляр М.З., Довгошия О.П., Солтисяк О.Л., Якушевич Т.В. провели показові уроки.

16.11.2018р. в рамках роботи освітнього трансфер-містечка інноваційних можливостей працювала Комунікативна локація вчителів іноземних мов міста, присвячена міжнародній співпраці, впровадженню міжнародних проектів у школах. Своїм досвідом роботи з питань перспективи міжнародних проектів ділилась Погоріла О.І.; а Мариніна О.І. знайомила вчителів з можливостями проекту “Міст до вищої освіти у Німеччині” та говорила про іноземну мову як засіб інтеграції в полікультурне суспільство.

Також вчителі англ. мови у березні – травні брали участь у семінарах  та тренінгах: «Неформальне та інформальне навчання» (Галайда О.Я., Федоронько І.Б., Романів Н.М., Козоріз І.П.), «Навчання англійської мови в умовах Нової української школи» (Ситар Я.Б., Комуніцька І.В., Гірняк Г.Я.), “MEL:InformingTeaching, EnrichingLearning” (усі вчителі англ. мови).

Погоріла О.І. та Заверуха Н.Б. 1 лютого 2019р. відвідали П'ятий Щорічний Форум вчителів іноземних мов(Foreign Languages Teachers Forum) у м.Львові.

Учні 11-Б та 9-А класів (вч. Хомишина Н.Р.) взяли участь у міжнародному учнівсько – студентському квесті для знавців французької мови «Bonjour, l’anneefrancaise», який проводився у вересні 2018р. у рамках заходів, присвячених проведенню Року французької мови в Україні.

20 березня 2019р. учні 6-А класу (вч. англ. мови Славська О.Л. та вч. географії Смолярська М.С. ) взяли участь в онлайн проекті разом з учнями прогімназії Салтініом.Таураге Литва, присвяченого Дню Землі.

16 травня 2019 р. до нашої школи завітали представники AIESEC – міжнародної молодіжної організації, з метою підтримки всесвітньої ініціативи від ЮНІСЕФ «Найбільший урок у світі» (World’sLargestLesson), які  провели англійською та українською мовами урок для учнів 7-х класів та розповіли школярам про Цілі Сталого Розвитку, методи їх досягнення, про те, що робити зміни можна і на локальному рівні, впливаючи на свою область та Україну загалом. Під час уроку учні працювали в групах, переглядали відео, висловлювали власні думки щодо захисту екології та обговорювали конкретні дії, що спрямовані на вирішення екологічних проблем.

У березні 2019р. учні 9-х класів (вч. Погоріла О.І., Дурай О.Д., Дідух Н.В.) взяли участь  у IV Міжнародному проекті – конкурсі «Тарас Шевченко єднає народи», у номінації «Діалог культур: відеоформат читаної поезії Шевченка українською та іноземними мовами» (англійська, польська, німецька) та здобули Диплом лауреата II ступеня IV етапу , а школа нагороджена Подякою цього конкурсу.

На базі школи за активної участі вчителів англійської мови  та за результатами відбору до шкіл учасників проекту GoCamp 2019 було організовано  літній мовний табір “SummerFun” для учнів 2-8 класів. Його метою є мотивувати школярів до практичного застосування знань з англійської мови, отриманих протягом навчального року, у різних формах діяльності (під час навчання працювати у команді, в ігрових та концертних програмах, п’єсах, спортивних змаганнях і т.д.) Цього року учасники табору матимуть можливість співпрацювати з волонтером із Іспанії Arianna  Molino (16.06.2019р. – 21.06.2019р.).

Підсумки виховної роботи за2018-2019 навчальний рік

Протягом минулого навчального року педагогічний колектив працював над формуванням  життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал шляхом використання передових технологій, як умови для виховання ціннісно-орієнтованого учня з відповідною йому моральною культурою особистості, спрямованою на досконалі соціокультурні стандарти, загальнолюдські та національні цінності.

План виховної роботи школи та плани виховної роботи класних керівників,які реалізовувались протягом 2018-2019 навчального року, охоплювали всі напрямки виховання: ціннісно-орієнтаційне, військово-патріотичне,моральне,художньо-естетичне, превентивне, трудове та професійно-орієнтаційне, екологічне та туристично-краєзнавче, фізичне та формування здорового способу життя, родинне виховання та включають в себе календарні, тематичні, традиційні шкільні свята,акції, квести, флешмоби, виставки, конкурси, вікторини,екскурсії та інші масові та індивідуальні форми роботи.

В основу проведення виховної роботи покладено творчий різносторонній розвиток особистості, шанобливе ставлення до національно-культурних традицій, оволодіння народною мораллю, етикою, культурою, правами і обов’язками громадянина України. Значна увага приділялась формуванню гармонійно розвиненої, соціально активної й національно свідомої особистості, яка наділена глибокою громадянською відповідальністю, духовними якостями, родинними й патріотичними почуттями.

Впродовж року вживалися практичні заходи щодо оновлення змісту і впровадження інноваційних технологій у виховну роботу, їх виховна діяльність була направлена на виховання в учнів поваги до Конституції і державних символів України, любові до рідно землі, її безсмертних героїв, діячів культури та історії українського народу, утвердження принципів загальнолюдської моралі, формування правосвідомості, навичок здорового способу життя.

Перелік загальношкільних виховних заходів, проведених протягом звітного періоду:

Назва заходу

 

Клас

Дата проведення

  1.  

Загальношкільна учнівська конференція

 

1-11 класи

13.09

  1.  

Smile's day

 

1-11 класи

19.09

  1.  

Акція присвячена дню людей похилого віку

" Поважаймо людей похилого віку"

1-В, 2-Б, 4-Б, 5-А, 5-В, 6-А, 6-Б, 7-А, 7-Б, 8-А, 8-В, 9-11

01.10

  1.  

Конкурс "Краса та затишок нашого класу"

1-11 класи

02.10

  1.  

Фотовиставка “Домашні улюбленці”

 

2-3 класи, 4-А, 4-Б, 5-6 класи, 7-А, 7-Б, 8-А,  8-В, 9-Б, 11-А

01-05.10

  1.  

День Вчителя

11-класи

04.10

  1.  

Свято Покрови

1-11 класи

12.10

  1.  

Карнавал осінніх барв

1-Б, 1-В, 2-5 класи, 6-А, 7-А, 7-В, 8-мі класи, 9-В, 10-А, 11-ті класи

18-19.10

  1.  

Благодійна акція “Рука допомоги”

1-11 класи

18-19.10

  1.  

День української мови та писемності

 

1-11 класи

09.11

  1.  

Тиждень толерантності

1-11 класи

12-16.11

  1.  

Акція ”Мій друг-безпечний рух”

 

1-11 класи

19-23.11

  1.  

“Свічка пам’яті”

2-А, 3-Б, 4-6 класи, 7-А, 7-В, 8-А, 8-В, 10-Б, 11-А

24.11

  1.  

Ярмарок “А у нас європейський Миколай”

1-11 класи

06.12

  1.  

Вітання від св. Миколая (новорічна газета)

1-11 класи

19.12

  1.  

Новорічна феєрія

1-11 класи

21.12

  1.  

Благодійна акція ”Миколай про тебе не забуде”

1-5 класи, 6-А, 7-А, 7-Б, 8-В, 9-10 класи, 11-А

26-30.12

17.

Круглий стіл ” Педагогіка партнерства“

5-11 класи

14.01

18.

Виставка вітальних листівок" Новий Рік та Різдво 2019"

1-5 класи, 6-А, 7-мі класи, 8-Б, 8-В, 9-11 класи

15-24.12

19.

Живий ланцюг Соборності

1-11 класи

22.01.2019

20.

Благодійна акція “Happy Мяу для Мурчика

 

2-А, 3-Б, 4-6 класи, 7-А, 7-В, 8-А, 8-В, 10-Б, 11-А

11-15.02

21.

Збір макулатури

1-7 класи, 8-В, 9-10 класи

Лютий-березень 2019

23.

Книжкова квітка, тиждень книги

1-А, 1-Б, 2-і класи, 3-А, 4-5 класи, 6-А, 7-А, 7-В, 8-мі класи, 9-А, 9-Б, 10-Б, 10-В, 11-ті класи

02-06.04

24.

Тиждень здоров’я

1-11 класи

08-12.04

25.

Благодійна акція “Серце до серця”

1-11 класи

15-19.04

26.

Всеукраїнська акція “Місяць Червоного Хреста”

 

1-4-ті класи, 5-Б,

6-А, 7-А, 8-В, 10-В

08-25.04

27.

Великодне дійство

1-11 класи

22-26.04

28.

Симфонія весни

1-11 класи

06-07.05

29.

Акція “Мак пам’яті “

2-6-ті класи, 7-А,  8-10-ті класи

08.05

30.

Виставка до Дня Матері

2-А, 2-Б, 3-Б, 4-А, 4-Б, 5-А, 5-Б, 6-А, 7-В, 8-В, 9-Б

08-13.05

31.

Поїздка у Зарваницю

1-11 класи

23.05

32.

День вишиванки

1-11 класи

16.05

33.

Свято Букварика, Я-Особистість, випускні

1-11 класи

15.05-04.06

34

Загальношкільна звітно-виборча учнівська конференція

5-11 класи

30.05

35.

Свято Першого та Останнього дзвінка

1-11 класи

01.09; 31.05

 

Особливо цікавими та пізнавальними були для учнів школи такі заходи:

- загальношкільна проща у Зарваницю, літургія у Архикатедральному соборі Тернопільсько-Зборівської архієпархії УГКЦ.

 - учні  початкової  школи, 5-11 класів зі вчителями відвідали цікаві заходи в ТНПУ, ТДМУ, ТНЕУ,драматичному, ляльковому театрі, філармонії, бібліотеках.

- з метою виховання у дітей доброзичливості,волонтерського духу, співчуття, любові до ближнього у школі  провели ярмарку «А у нас Європейський Миколай» та відбулися благодійні  акції «Happy Мяу для Мурчика»,«Миколай про тебе не забуде», «Поважаємо людей похилого віку»,«Від серця до серця», «Рука допомоги»,  та  Всеукраїнська акція «Місяць Червоного Хреста» . Слід відзначити надзвичайну активну участь  учнів, батьків та класних керівників 1-11класів у цих заходах.

- велика увага приділялась екологічному вихованню. Творчий колектив нагороджено грамотою за активну участь у коворкінг – сесії екологічної грамотності та здорового способу життя «Еко – місто: почнемо з себе» в рамках загальноміського проекту «Чисте місто зусиллями громади». Учнівське самоврядування школи отримали відзнаку за активну громадянську позицію та участь у екочеленджі «Роби це заради майбутнього». Окрім цього 12-14 травня Ковдриш А., Марковецька Д., Снітинський В., Шмир О.З взяли участь у тренінгу, який покликаний запровадити культуру сортування відходів у школах та громадах.

- учнівське самоврядування школи, сектори протягом року активно долучались до проведення цікавих загальношкільних та міських заходів.

Аналіз позакласної та позашкільної виховної роботи по класах у 2018-2019 навчальному році.

Клас

“Класні”  заходи

Презентації на сайті школи

Екскурсії

1-А

-квест-гра “Посвята в першокласники”

- “До нас іде св.Миколай “

-“ Прощавай, 1 клас!“

4

-обласний краєзнавчий музей

-новорічна казка в “ Козі-дерезі“

-“Духмяна скоринка“

-Зарваниця

1-Б

-“Прощавай, Букварику”

1

-Зарваниця

1-В

-“Прощавай, Букварику”

-

 

2-А

-“Україна в нас єдина, бережи її дитино!“

-екомарафон

-родинне свято “Вітання іменинникам”

-Я-Особистість

7

-історичні місця Тернополя

-Зарваниця

2-Б

-Свято Весни

-Я-Особистість

-зустріч з письменницею В.Семеняк

-свято іменинника

3

-Рівне

-“Духмяна скоринка“

-Зарваниця

3-А

-майстер-класи

-родинне свято”Прощавай,3 клас”

1

-Рівне

-Кривче” Кришталева печера“

-підземелля Тернополя

-Зарваниця

3-Б

-майстер-класи: виготовлення різдвяного віночка; розпису імбирного печива; випікання піци.

-свято “Народні обереги”

1

-Хотин

-44 окрема артилерійська бригада м.Тернопіль

-пожежно-рятувальна частина №2 м.Тернопіль

4-А

-свято іменинника в стилі українських вечорниць

-“Початкова школо,прощавай!”

5

- Кам’янець-Подільський

 -Хотин

 -Зарваниця

4-Б

- виготовлення виробів з солоного тіста майстер-клас

-родинне свято “Прощавай четвертий клас”

8

-Львів

-Зарваниця

 

4-В

-змагання “Козацькому роду нема переводу”

-“Краса землі моєї України”

-“Українська національна символіка”

-

- Кам’янець-Подільський ,Хотин

- підземелля Тернополя

-Зарваниця

-“Духмяна скоринка“

 

5-А

-свято осені ,Валентина, Миколая

-козацькі забави

1

-Зарваниця

 

5-Б

-свято “ Зимова фієрія“

-“5-Б має таланти”

-свято Миколая (організовано для учнів із спецшколи)

5

-Зарваниця

5-В

-”Merry Christmas”

-“Ми маємо таланти”

-

-Центр науки у Тернополі

-Зарваниця

6-А

“Дзвонять дзвони Великодні”

3

-Львів

-Зарваниця

 

6-Б

-Андріївські вечорниці

3

-Зарваниця

7-А

-“Академія здоров’я”

-родинне святкування Дня Матері

-концерт“Діти сонця“

9

-підземелля Тернополя

-Яремче-Поляниця

-закулісся театру

-Зарваниця

7-Б

-турнір “Хто зверху?”

-Андріївські вечорниці

-“Покрова вітає”

-

-Зарваниця

-Вінниця-Умань

-ТНПУ

7-В

- Helloween

-майстер-клас:декупаж новорічний; подарунок матері

1

-пікнік у лісі

-Зарваниця

8-А

 

-

-Зарваниця

8-Б

-“Хто зверху ?”

2

-Зарваниця

-Карпати

8-В

-Christmas miracle

-родинне свято у “Старій підкові”

3

-Зарваниця

-Карпати

-музей “Відлуння Чорнобиля”

9-А

- відео робота ”Шевченко єднає народи “

4

-Яремче

-Кам’янець-Подільський

-Центр науки у Тернополі

 

9-Б

-профорієнтаційна зустріч у Євростудіях

-економічний диспут “Гроші у нашому життя”

7

-Карпати

-Легенди старого Кракова

-Зарваниця

9-В

-Андріївські вечорниці

-бесіда ”Профілактика правопорушень”

3

-Зарваниця

-Кременець-Вишнівець

10-А

-День Подяки

-Змагання батьків та дітей ”Я - бренд “

 

5+5 (Flex)

-англомовний вояж(Вільнюс,Рига,Юрмала,Стокгольм)

-мандрівка Європою(Польща,Чехія,Німеччина,Франція)

-зимовий англомовний табір в Карпатах “New year is coming”

-Зарваниця

10-Б

-“Колобок”-казкова історія

-година-реквієм ”Кращі з кращих”

-“І.Франко та Тернопільщина”

8

-Зарваниця

- Кам’янець-Подільський -Хотин-Бакота

-с.Нагуєвичі-Дрогобич-Тустань

10-В

-“Євросесія”

6

-Зарваниця

- історико-меморіальний музей політичних в’язнів

-Карпати (стежками Довбуша, музей “У трембітаря”)

-Луцьк-Зимне-с.Колодяжне(стежками долі Л.Українки)

11-А

-День вчителя

1

-Карпати

11-Б

-День вчителя

-

-Карпати

Особлива увага протягом 2018-2019 навчального року приділялася розвитку творчих здібностей та нахилів  школярів у позаурочний час. У школі працювали 6 гуртків:

Керівник

Назва гуртка

Кількість учнів

Класи

1

Чех З.Л.

Гурток хорового співу"Веселі голоси"

( I група 2-А,4-А)

16

2-А,4-А

 

 

Гурток хорового співу"Веселі голоси"

(II група 5-В )

12

5-В

 

 

Гурток хорового співу"Веселі голоси"

(III група 5-А, 5-Б)

15

5-А,5-Б

2

Мидзин І. Б.

Гурток вокального співу "Сонячний віночок " (молодша група)

10

4-А,4-Б,4-В

 

 

Гурток вокального співу "Сонячний віночок" (старша група)

12

9-В

3

Молошек О.Є.

Гурток фізкультурно-спортивного напряму "Волейбол"

15

8-Б,8-В,9-А,9-Б,9-В,10-А,10-В

4

Якубів О.А.

Гурток фізкультурно-спортивного напряму "Футбол"

14

5-В,7-А,7-Б,7-В

5

Татарінов Д.В.

Гурток мистецько-сценічного напрямку "Третій дзвінок"

12

4-Б,5-Б.6-Б,8-А,10-В,11-А

6

Гаргура Г.С.

Гурток художнього напрямку "Юний художник"

17

3-Б,4-Б,4-В,5-Б,6-А

Гурток вокального співу «Сонячний віночок», керівник - Мидзин Ірина Болеславівна. На міському етапі обласного  фестивалю – конкурсу  духовної пісні «Молитва за Україну» ансамбль здобув III місце. Хороші відгуки про злагодженість співу,динамічність та патріотичну патетику,емоційність та патріотизм.

Гурток художньо-естетичного напрямку театрального мистецтва «Третій Дзвінок», керівник Татарінов Дмитро Валерійович. Учні гуртка здобули Гран-прі на Всеукраїнському фестивалі-конкурсі дитячих та молодіжних театральних колективів ”Овації “, Гран-прі на міському етапі конкурсу  самодіяльних театральних колективів та нагороджені дипломом у номінації “За кращу режисуру”.

Вивченню природи, історії, культури, побуту та традицій нашої країни у значній мірі сприяли цікаві екскурсії та мандрівки, зокрема:

Дата

Клас

Маршрут

1

08-09 вересня 2018

9-А

Яремче – Буковель  – Тернопіль

2

15-16 вересня 2018

11-Б

Тернопіль – Карпати  – Тернопіль

3

22-23  вересня 2018

10-Б

Тернопіль – Кам’янець-Подільський – Бакота – Хотин - Кривче  – Тернопіль

4

22-23  вересня 2018

9-Б

Тернопіль –  Яремче – Тернопіль

5

30  вересня 2018

4-Б 

Тернопіль – Львів – Тернопіль

6

30  вересня 2018

3-Б 

Тернопіль – Рівненський зоопарк (м.Рівне) – Тернопіль

7

29-30  вересня 2018

8-В 

Тернопіль – Яремче – Тернопіль

8

01 жовтня 2018

2-Б

м.Тернопіль – пекарня

9

13-14  жовтня 2018

8-Б

Тернопіль – Яремче – Буковель – Тернопіль 

10

13 - 14  жовтня  2018

10-В 

Тернопіль – Володимир-Волинський – Колодяжне –

Луцьк – Зимне – Тернопіль

11

15  жовтня 2018

6-А 

Тернопіль – Львів – Тернопіль

12

20  жовтня  2018 

4-А 

Тернопіль – Кам’янець-Подільський – Хотин -  Тернопіль

13

21  жовтня 2018

4-В

Тернопіль – Кам’янець-Подільський – Хотин -  Тернопіль

14

31  жовтня 2018

9-А 

Тернопіль – Кам’янець-Подільський – Тернопіль

15

10 грудня 2018

1-А 

м.Тернопіль – «Тернопільська забавка»

16

06 квітня 2019

3-Б

за маршрутом Тернопіль – Хотин – Тернопіль

17

04-05  травня 2019

11-Б 

Тернопіль – Скоморохи – Тернопіль

18

18-19  травня 2019

10-Б 

Тернопіль – Тустань – Бубнище – Славськ –Нагуєвичі – Дрогобич – Тернопіль

19

11-12  травня 2019

7-Б 

Тернопіль – Вінниця  – Умань  – Тернопіль

20

30 травня 2019

3-А

Тернопіль – – Кривче (печера Кришталева)  – Тернопіль

21

19 травня 2019

2-Б

Тернопіль – Дубно – Рівне  – Тернопіль

22

18 – 19 травня 2019

7-А

Тернопіль – – Яремче  – Поляниця – Тернопіль

23

01- 02 червня  2019

10-В

Тернопіль – с. Шешори -м. Косів – Буковель – Яремче  – Тернопіль 

Правоосвітня та правовиховна робота у 2018-19 н.р. здійснювалася згідно із річним планом виховної роботи.

В школі проходив  Всеукраїнський тиждень права , під час якого вчителем правознавства, класними керівниками, педагогом – організатором, психологом, бібліотекарем, вчителем малювання та  студентами юридичного факультету ТНЕУ проводилися з дітьми тренінги, виставки плакатів,дискусії, години спілкування на такі теми:«Ми маємо права?» ( для учнів 9-10 кл.), «Права дитини – права людини» (для учнів 1-11 кл.) Щорічно в школі відбуваються зустрічі з представниками поліції. Учні початкової школи, 5-11 класів зустрічалися з працівниками правоохоронних органів у рамках програми «Поліція та школа». Така співпраця дає можливість виробляти у дітей вміння діяти у конфліктних ситуаціях, приймати правильні рішення, оволодівати навичками самозбереження, знати свої права та обов’язки з метою профілактики правопорушень. Під час зустрічі гості розповіли учням про відповідальність за скоєння правопорушень, ознайомили з переліком правопорушень, за які передбачена кримінальна та адміністративна відповідальність; звернули увагу на проблеми, які породжуються вживанням алкогольних та наркотичних речовин. Говорили про права та обов’язки учнів. Особливу увагу приділили темі булінгу в сучасному суспільстві.

Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнями, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, вивчають характер та прояви особистості учнів, здійснюють всю виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, до виховної роботи у класі та в школі. Кропітку роботу з учнями з попередження правопорушень, пропусків занять без поважних причин, порушень дисципліни проводили класні керівники 1-11 класів. Робота з батьками ведеться також через учнівські щоденники, класні керівники перевіряють щоденники, виставляють оцінки, роблять записи (зауваження, заохочення та побажання). У школі ведеться «Журнал обліку пропусків занять учнями школи», записи до якого вносять вчителі після 1уроку; класні керівник до кінця робочого дня вносить дані до класного журналу на сторінку «Облік відвідування (пропусків занять)» та аналізує пропуски занять учнями .

ВІДОМОСТІ про дітей соціально незахищених категорій

Категорії

Кількість дітей

Кількість сімей

Діти-сироти

1

1

Діти, позбавлені батьківського піклування

1

1

Діти-напівсироти

15

15

Діти з багатодітних сімей (3 – 7 дітей)

73

63

Діти з багатодітних сімей (8 і більше)

-

-

Діти-інваліди

11

11

Діти з сімей інвалідів

3

3

Діти з малозабезпечених сімей

19

15

Діти, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС

8

7

Діти, які навчаються і виховуються в закладах  міста та не зареєстровані

104

95

Діти, які перебувають на внутрішньо шкільному обліку

-

-

Діти осіб, визнаних учасниками АТО

32

26

Діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи

3

2

Діти з неповних сімей

20

18

Діти, які перебувають на диспансерному обліку

7

7

На оздоровлення за кошти місцевого бюджету в табір «Лісовий», що у Скоморохах, подано п'ятнадцять заяв від учнів 1-10 класів. Путівку отримала одна дитина. 63 учнівпільгових категорій відвідали новорічні заходи, які проводилися у грудні 2018 р. та січні 2019 р.

Організація харчування

Відповідно до рішення круглого столу про підсумки роботи за I семестр, вжито заходи щодо покращення харчування. Максимально враховано численні побажання учнів та батьків щодо оновленого меню та графіку роботи. У шкільній їдальні створені умови для повноцінного харчування всіх бажаючих учнів школи.

Особлива увага приділялась організації харчування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, учнів, батьки яких беруть участь в АТО (ООС), учнів, батьки яких є учасниками бойових дій на території проведення АТО (ООС), дітей, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, дітей з сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям».

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання статті 56 Закону України «Про освіту», статті 21 Закону України «Про загальну середню освіту», враховуючи рішення виконавчого комітету міської ради від 23.01.2019 року №35 «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої та професійно-технічної освіти у 2019 році» у школі звільнено від оплати за харчування 61 здобувача освіти.  Троє учнів, які зареєстровані, як внутрішньо переміщені особи, харчуються безкоштовно за згодою приватного підприємця Стрільчук М.С. та на підставі поданих документів.

Робота бібліотеки

Бібліотека ТСШ №5 - структурний підрозділ школи,завдання якого найповніше забезпечувати своїх користувачів сучасною найновішою інформацією на різноманітних носіях: від традиційних – книг, газет, журналів, до новітніх: електронних, лазерних дисків, Інтернет тощо. Виконувати ці завдання бібліотеці допомагає універсальний фонд, який налічує більше 20000 примірників книг та необмежений доступ до мережі Інтернет.

Wi-Fi зона, яка існує в нашій бібліотеці, дозволяє виходити в мережу Інтернет багатьом користувачам одночасно з власних ноутбуків,  планшетів і телефонів.

Користувачами бібліотеки є вчителі, учні та їх батьки.

У 2018-2019 н.р. продовжено роботу над бібліотечним блогом «Книжковий світ 5-ої школи» та сторінкою бібліотеки на шкільному сайті Регулярно оновлюється та поповнюється віртуальна бібліотека шкільних підручників та віртуальна бібліотека творів шкільних програм з української та зарубіжної літератур для учнів 5-11 класів.

Забезпечення підручниками на 2019-2020 навчальний рік

1 клас

100%

2 клас

- (за новою програмою відсутні)+ англійська мова (альтернативні підручники)

3 клас

100% + англійська мова (альтернативні підручники)

4 клас

100% + англійська мова (альтернативні підручники)

5 клас

100% + англійська мова (альтернативні підручники)

6 клас

- (за новою програмою відсутні)+ англійська мова (альтернативні підручники)

7 клас

100% + англійська мова (альтернативні підручники)

8 клас

100% + англійська мова (альтернативні підручники)

9 клас

100% + англійська мова (альтернативні підручники)

10 клас

100% + англійська мова (альтернативні підручники)

11 клас

- (за новою програмою відсутні)+ англійська мова (альтернативні підручники)

 

Сайт школи

Новини; оголошення; наші проекти; шкільні свята; цікаві зустрічі; сьогодні на уроці; не тільки навчаємося, а й відпочиваємо; спортивне життя; міжнародне співробітництво; hello, America;happyEnglish; допомога бійцям АТО; нашого цвіту – по всьому світу; здоров’я – понад усе; цікавинки – це рубрики сайту нашої школи, що регулярно оновлюються та доповнюються.

Із сайту можна дізнатися: загальну інформацію та контакти, історію школи, документацію та фінансову звітність. А також переглянути фото та відео галерею, інформацію та презентації педагогічного колективу.

У розділі «Учні» є такі підрозділи: наші класи, випускники, золотий фонд, гордість школи, юні посли школи, учнівське самоврядування.

Важливою та цікавою є також «Методична скарбничка». Тут можна знайти інформацію для учнів, вчителів та батьків

Стан здоров’я учнів школи

          Навчальний рік

Загальна кількість учнів

Пройшли медичне обстеження

Віднесено за станом здоров’я

основної групи

підготовчої групи

спеціальної групи

звільнено

2012-2013 н.р.

838

799

739

14

37

9

2013-2014 н.р.

846

826

758

12

45

11

2014-2015 н.р.

816

812

730

18

55

9

2015-2016 н.р.

824

818

733

22

58

5

2016-2017 н.р.

829

825

738

21

56

8

2017-2018 н.р.

818

818

722

19

70

7

2018-2019н.р.

860

860

785

6

59

8

 

 

Відсоток учнів віднесених до підготовчої і спеціальної медичних груп та звільнених від занять фізичною культурою за типами захворювань від загальної кількості учнів у школі:

У навчальному році

Захворювання дихальних шляхів

Захворювання органів травлення

Захворювання серцево-судинної системи

Захворювання опорно-рухового апарату

Захворювання очей

2012-2013 н.р.

24

148

68

165

180

2013-2014 н.р.

18

153

93

190

164

2014-2015 н.р.

18

124

77

148

150

2015-2016 н.р.

19

126

74

172

133

2016-2017 н.р.

20

131

75

174

138

2017-2018 н.р.

14

112

32

283

91

2018-2019н.р.

13

34

31

43

28

 

Стан дитячого травматизму

Навчальний рік

Всього

Побутові травми

Шкільні травми

Травми на уроці фізкультури

2013-2014н.р.

88

81

4

Киянчук О.І.

Гуменюк М.М.

Довгошия О.П.

клас – 2

коридор – 1

сходи – 1

3

Молошек О.Є

Якубів О.А.

2014-2015 н.р.

82

75

5

Черненко Б.Б.

Дурай О.Д.

Киянчук О.І.

Дідух Н.В.

клас – 1

сходи – 2

туалет – 1

їдальня – 1

2

Олексієнко О.Б.

2015-2016 н.р.

87

78

6

Коваль С.В.

Дурай О.Д.

Жук Т.Г.

Козоріз І.П.

клас – 3

сходи – 2

коридор – 1

 

3

Якубів О.А.

Молошек О.Є.

Олексієнко О.Б.

2016-2017 н.р.

77

69

8

Дідух Н.В.

Лесишин Н.Л.

Гірняк Г.Я.

Оберванюк О.І.

клас – 2

актовий зал – 1

подвір’я – 1

Молошек О.Є

Кавчак І.Я.

2017-2018 н.р.

122

107

7

Довгошия О.П.

Дзьоба О.В.

Славська О.Л.

Дурай О.Д.

Лесишин Н.Л.

Величко В.О.

коридор – 3

спортзал – 2

спортивний майданчик – 1

вестибюль – 1

Кавчак І.Я.

Олексієнко О.Б.

Молошек О.Є.

2018-2019 н.р.

(лише за 2018р.)

104

97

7

Думанська Н.О.

Поврозник Р.А.

Дурай О.Д.

клас - 1

вестибюль школи – 1

сходова клітка – 2

коридор - 1

1

Думанська Н.О.

 

Аналіз причин: недотримання правил безпеки життєдіяльності, дитячі пустощі, необережність, суперечки між дітьми.

Основними причинами травматизму є порушення учнями правил внутрішкільної поведінки і безпеки життєдіяльності, недотримання вчителями обов’язків чергового. Класними керівниками проводиться недостатня робота з учнями по дотриманню правил безпеки в побуті, в школі та в позаурочний час.

ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

Фінансування потреб школи проводиться бухгалтерією школи. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати працівникам школи,вчасно виплачувалися кошти за спожиту школою електроенергію,водопостачання,тепло. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників ,школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв, водо- та теплопостачання.

В травні 2018 року був проведений тендер на роботи по капітальному ремонту спортивного майданчика. Переможцем тендеру стало ТОВ «Тернопільбуд» ,з яким було заключено договір на виконання цих робіт на суму 2805000 грн з терміном проведення на два роки. На початку підготовчих робіт на площадці будівництва були виявлені споруди побудовані за часів Австро-Угорщини ,тому виникла необхідність в додаткових роботах на суму 603240 грн.

В 2018 році роботи по капітальному ремонту спортивного майданчика були виконані в межах бюджетних асигнуваь на суму 2007686 грн.

В 2019 році решта робіт розпочато в травні і вже освоєно коштів на суму 512529 грн. Всі роботи по капітальному ремонту спортивного майданчика планується завершити до початку нового навчального року.

Бюджетні кошти

Заробітна плата

11178232 грн.

Комунальні послуги:

-опалення

-електроенергія

-водомостачання

 

626000 грн.

57860 грн.

21787 грн.

Сміття,дератизація,телефон

18632 грн.

Інтернет

12600 грн.

Харчування малозабезпечених дітей

89100 грн.

Медикаменти

2000 грн.

Бак.обстеження

13565 грн.

Стипендія учням

13500 грн.

Навчання з ЦЗ

1136 грн.

Господарські товари

32078 грн.

Біохлор

3000 грн.

Протипожежні,електротехнічні вимірювання

5020 грн.

Електротехнічне обладнання для комп’ютеризації  школи

3326 грн.

 

Канцтовари

7020 грн.

Класні журнали

3521 грн.

Запавка картриджів

1446 грн.

Доставка підручників

8590 грн.

Ремонт комп.обладнання

948 грн.

Надання ліцензії на використання програмного забезпечення комп’ютерів

24677 грн.

Дверний блок для ремонту санвузлів 3 поверху

19000 грн.

Монітор вживаний

980 грн.

Поточний ремонт системи водопостачання

10862 грн.

Поточний ремонт школи (демонтаж чаш)

8545 грн

Сертифікат про прийняття об’єкту кап.ремонту даху

8469 грн.

Інструменти для уроків трудового навчання

10518 грн.

Світильники світлодіодні

825 грн.

Сітка загороджувальна для спортзалу

1924 грн.

Плита OSB для ремонту спортзалу

16783 грн.

Унітаз

1960 грн.

Електросушка для рук

3232 грн.

Кап.ремонт санвузлів 3 поверху

93998 грн.

 

Кошти для НУШ

Монітор

10417 грн

Парти учнівські

71400 грн.

Парти  для  гарм.розвитку

13185 грн.

БФП Санон

5990 грн.

Крісло офісне

4800 грн.

Шкільні меблі (стелажі,тумбочки)

18673 грн

Навчальні засоби (комплекти дидактичних матеріалів)

52719 грн.

 

Спецкошти (оренда)

Дверний блок для ремонту санвузлів 3 поверху

16000 грн

 

Канцтовари

6390 грн.

Стенд

900 грн.

Послуги по доставці підручників

966 грн.

Ремонт картриджа

295 грн.

Відрядження

993 грн.

Жалюзі

1411 грн.

Ел.технічне обладнання для комп’ютеризації школи

1360 грн.

Книги обліку (канцелярія)

715 грн.

 

Суми за дорученнями (благодійні внески)

Дверний блок для ремонту санвузлів 3 поверху

14900 грн.

Послуги з фізичної охорони

55200 грн.

 

Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян. Реагування адміністрації школи на зауваження та пропозиції ради школи, батьківського комітету та педагогічної ради

Будь-хто із батьків, вчителів та учнів на протязі кожного навчального дня міг у будь-який час безперешкодно звернутись особисто до директора школи із тієї чи іншої проблеми.

Всі звернення уважно вивчаються і на кожне було відповідне реагування. При вирішенні тих чи інших проблемних питань в першу чергу враховувались інтереси учнів та школи.

Найбільш типовими були наступні заяви та звернення:

З боку учнів:

  • на неправильну поведінку окремих однокласників;
  • пропозиції щодо організації учнівського дозвілля та проведення культурно-масових заходів;
  • прохання дати дозвіл на проходження повторної річної атестації з окремих предметів.

З боку вчителів:

  • прохання вжити заходів по відношенню до окремих учнів та їх батьків (пропуски і дисципліна; навчання нижче можливостей);
  • внести зміни у розклад уроків;
  • дозволи на проведення екскурсійної поїздки з учнями;
  • графік відпусток.

З боку батьків:

  • розміщення класу;
  • ремонт класних меблів;
  • підготовка класу до нового навчального року.

Про пріоритетні напрямки роботи школи на 2019 – 2020 навчальний рік

  1. Поступальна реалізація Концепції «Нової української школи», на базі 1-А,2-Б,2-В,3-А,4-Б класів (класоводи Дідух Л.Ю.,Миськів Л.Л.,Борух З.В.,Фаріон Н А.,Стасишин С.Й.),нових державних стандартів загальної середньої освіти, розроблених з урахуванням компетентностей, необхідних для успішної самореалізації особистості.
  2. Реалізація науково-педагогічного проекту «Інтелект України» на базі 1-Б,2-А,3-Б та 4-А класів (класоводи Бідна О.М.,Заболотна О.А.,Дзьоба О.В.,Величко В.О.).
  3. Продовження роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою: «Формування життєвих компетентностей особистості учня на основі розвитку творчих здібностей на уроках та в позаурочній діяльності шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій»:

3.1. Активізація  діяльності шкільних методичних локацій  у контексті роботи над проблемою. Стимулювання розвитку педагогічної майстерності щодо вміння конструювання й упровадження компетентнісно зорієнтованих завдань у школі.

3.2. Пошук нових прогресивних технологій, методів і прийомів впровадження та оцінювання ключових компетентностей, пов’язаних з формуванням в учнів відповідних умінь. Створення алгоритму конструювання і розв’язування компетентнісних задач.

3.3.  Проведення круглого столу на тему: «Конструювання комплексних компетентнісно зорієнтованих завдань як засіб формування універсальних навичок ХХІ століття».

3.4. Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: "Інструменти й ресурси формування оцінювання компетентностей учнів: з досвіду роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою школи".

3.5. Випуск методичного бюлетеня з досвіду роботи над проблемою. Розробка практичних рекомендацій щодо втілення педагогічної теорії у практичну діяльність.

       4. Поглиблення міжнародного співробітництва школи, зокрема:

4.1. Співпраця з Goethe-Institut (Гете-Інститутом) в Україні в рамках проекту "Іспити у школах";

4,2 Співпраця з прогімназією Салтініо м. Таураге (Литва) в рамках здійснення українсько-литовських  обмінів молоддю, співпраця з польським товариством «Порозуміння поколінь»,;

4.3 Участь у проекті "Road toTolerance" (Польща – Україна –Туреччина);

4.4 Участь у молодіжному обміні Польща – Україна – Словаччина  "Once Upon a Time ".

4.5. Залучення волонтерів до навчально-виховного процесу школи. 

4.6. Створення мотивації у вчителів та учнів для здачі міжнародних іспитів на рівень володіння іноземними мов

5.Реалізація освітньо-екологічного проекту “Zero Waste School”,під час якого учні, вчителі та батьки вчитимуться взаємодіяти всередині місцевої громади,прогнозувати ризики,комуні кувати із громадськими організаціями та медіа з метою вирішення складних екологічних проблем.

6.Реалізація соціального проекту “Go camp”,спрямованого на розвиток позаурочної освітньої програми,направленої на розвиток толерантності,громадянської свідомості,лідерських якостей та залучення іноземних волонтерів.

7. Впровадження в освітній процес сучасних цифрових  та комп’ютерних технологій.

8. Участь у національній компанії Fake Lesson, що проходитиме за підтримки Фонду Western NIS Enterprise Fund та Української академії лідерства.

9. Модернізація приміщення школи за кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку.

10. Значна активізація спортивно-масової роботи на оновленому спортивному майданчику школи.

Додатки

Поділіться з друзями