- Про заклад
-
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Нормативно-правова база
- Критерії, правила і процедури оцінювання
- Інформація про наявність вільних місць у 1-11 класах
- Структура та органи управління закладу
- Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
- Територія обслуговування
- Наявність вакантних посад
- Звіт освітнього закладу
- Фінансова звітність
- Правила прийому до закладу
- Умови доступності ЗО для навчання осіб з ООП
- Ліцензія на впровадження освітньої діяльності
- Ліцензований обсяг та фактична кількість учнів
- Мова освітнього процесу
- Матеріально-технічне забезпечення
- Результати моніторингу якості освіти
- Організація харчування
- Самооцінювання
- Новини
- Педколектив
- Учні
- Дистанційне навчання
- Методична скарбничка
- Батькам
- Бібліотека
- Психологічна служба
- Протидія булінгу
- Контакти
- QR. Подання документів
Дистанційне навчання. Біологія. 8 клас
Опрацювати параграфи 41, 42, 43, 44 підручника.
В робочих зошитах виписати основні терміни та поняття.
ТЕМА УРОКУ
|
ЗАВДАННЯ
|
Урок № 1: Слухова сенсорна система.
|
Виконати лабораторне дослідження. ст. 178 підручника
Опрацювати § 45
Виписати в робочих зошитах терміни і поняття.
|
Урок № 2: Сенсорні системи смаку та нюху.
|
Опрацювати § 46.
Виписати в робочих зошитах терміни і поняття.
Переглянути відео-урок за посиланням:
|
Урок № 3: Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури.
|
Опрацювати § 47.
Виписати в робочих зошитах терміни і поняття.
|
|
Підготуватись до контрольної роботи. Повторити §§ 41 – 47
|
Зворотній зв'язок:
Виконані завдання сфотографувати або сканувати та відправляти для оцінювання на електронну скриньку:
[email protected] (Радкевич Марія Миколаївна)
Поділіться з друзями
Актуально
Новини
Загальні новини
Авторизація
Created by IT Service.
© Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов