Дистанційне навчання. Зарубіжна література. 6 клас
- Опрацювати за підручником повідомлення про Роберта Бернса;
- вивчити напам'ять вірш «Моє серце в верховині»;
- опрацювати за підручником статтю про Генрі Лонгфелло;
- прочитати уривки з поеми «Пісня про Гайавату».
Наступна тема – «Образ майбутнього в літературі». Тому, за бажанням, можна опрацювати і більш об'ємні твори:
- Рей Дуглас Бредбері «Усмішка»,
- Роберт Шеклі «Запах думки»,
- Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо».
Підсумкова контрольна робота
(Контрольну роботу писати на аркуші із зошита в лінійку. Вчитель - Гуменюк Г.П. Зворотній зв'язок - [email protected] / viber: +380983167647)
1 рівень
1.Ліричний герой – це
А автор ліричного твору
Б поетичне «я» автора в ліричному творі
В персонаж поеми
2.Спеціальний набір слів для кожної пори року в хайку називається
А сигнальні слова
Б природні слова
В «сезонні слова»
3. «Поетом-орачем» називали
А Г.Лонгфелло
Б Басьо
В Р.Бернса
4. Автором оповідання «Запах думки» є
А Р.Бернс
Б Р.Шеклі
В С.Лем
5. Натовп , що зібрався на свято, у новелі «Усмішка»
А знищує картину
Б робить копії з картини
В милується картиною
6. Головний герой оповідання «Запах думки» - це
А Грігзбі
Б Кліві
В Том
2 рівень
7. Установіть відповідності між письменниками та країнами.
А Басьо 1 Китай
Б Г.Лонгфелло 2 Італія
Б Г.Лонгфелло 3 Японія
В Джанні Родарі 4 США
Г Р.Бернс 5 Шотландія
8.Продовжіть речення:
Поема – це…
9. Конфлікт – це…
3 рівень
10. У яких епізодах розкривається винахідливість Кліві, який намагається вижити на небезпечній планеті?
11. Схарактеризуйте образ Тома.
4 рівень
Доведіть, що Р.Шеклі в оповіданні «Запах думки» утверджує силу людської думки.