- Про заклад
-
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Нормативно-правова база
- Критерії, правила і процедури оцінювання
- Інформація про наявність вільних місць у 1-11 класах
- Структура та органи управління закладу
- Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
- Територія обслуговування
- Наявність вакантних посад
- Звіт освітнього закладу
- Фінансова звітність
- Правила прийому до закладу
- Умови доступності ЗО для навчання осіб з ООП
- Ліцензія на впровадження освітньої діяльності
- Ліцензований обсяг та фактична кількість учнів
- Мова освітнього процесу
- Матеріально-технічне забезпечення
- Результати моніторингу якості освіти
- Організація харчування
- Самооцінювання
- Новини
- Педколектив
- Учні
- Дистанційне навчання
- Методична скарбничка
- Батькам
- Бібліотека
- Психологічна служба
- Протидія булінгу
- Контакти
- QR. Подання документів
Дистанційне навчання. Зарубіжна література. 10 клас
Опрацювати за підручником життєвий і творчий шлях Шарля Бодлера (с. 194 – 204); вивчити напам'ять сонет «Альбатрос».
Опрацювати за підручником життєвий і творчий шлях Поля Верлена (с. 205 – 215) та Артюра Рембо (с. 216 – 231).
Випереджальне завдання
Прочитати драму-феєрію М. Метерлінка «Синій птах».
Підсумкова контрольна робота
(Контрольну роботу писати на аркуші із зошита в лінійку. Вчитель - Гуменюк Г.П. Зворотній зв'язок - [email protected] / viber: +380983167647)
1.Чому збірка «Квіти зла» Шарля Бодлера викликала скандал у французькому суспільстві? Яка головна думка цієї збірки?
2. У чому полягає символізм поезії «Альбатрос» Ш.Бодлера?
3. На прикладі однієї з поезій поясніть, як ви розумієте «пейзажі душі», створені Полем Верленом?
4. Доведіть, що вірш Артюра Рембо «П′яний корабель» належить до символістської поезії.Символом чого є образ корабля? Які ще символи є у творі?
5. Чому бельгійського поета і драматурга Моріса Метерлінка називають творцем французького символістського театру?
6. Розкрийте символічний сенс сюжету пошуків Синього птаха (за п′єсою М.Метерлінка «Синій птах»).