- Про заклад
 - 
             Прозорість та інформаційна відкритість закладу 
                            
- Нормативно-правова база
 - Критерії, правила і процедури оцінювання
 - Інформація про наявність вільних місць у 1-11 класах
 - Структура та органи управління закладу
 - Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
 - Територія обслуговування
 - Наявність вакантних посад
 - Звіт освітнього закладу
 - Фінансова звітність
 - Правила прийому до закладу
 - Умови доступності ЗО для навчання осіб з ООП
 - Ліцензія на впровадження освітньої діяльності
 - Ліцензований обсяг та фактична кількість учнів
 - Мова освітнього процесу
 - Матеріально-технічне забезпечення
 - Результати моніторингу якості освіти
 - Організація харчування
 - Самооцінювання
 
 - Новини
 - Педколектив
 - Учні
 - Дистанційне навчання
 - Методична скарбничка
 - Батькам
 - Бібліотека
 - Психологічна служба
 - Протидія булінгу
 - Контакти
 - QR. Подання документів
 - Пам'ятки
 - Цивільний захист
 
Дистанційне навчання. Зарубіжна література. 10 клас
Опрацювати за підручником життєвий і творчий шлях Шарля Бодлера (с. 194 – 204); вивчити напам'ять сонет «Альбатрос».
Опрацювати за підручником життєвий і творчий шлях Поля Верлена (с. 205 – 215) та Артюра Рембо (с. 216 – 231).
Випереджальне завдання
Прочитати драму-феєрію М. Метерлінка «Синій птах».
Підсумкова контрольна робота
(Контрольну роботу писати на аркуші із зошита в лінійку. Вчитель - Гуменюк Г.П. Зворотній зв'язок - [email protected] / viber: +380983167647)
1.Чому збірка «Квіти зла» Шарля Бодлера викликала скандал у французькому суспільстві? Яка головна думка цієї збірки?
2. У чому полягає символізм поезії «Альбатрос» Ш.Бодлера?
3. На прикладі однієї з поезій поясніть, як ви розумієте «пейзажі душі», створені Полем Верленом?
4. Доведіть, що вірш Артюра Рембо «П′яний корабель» належить до символістської поезії.Символом чого є образ корабля? Які ще символи є у творі?
5. Чому бельгійського поета і драматурга Моріса Метерлінка називають творцем французького символістського театру?
6. Розкрийте символічний сенс сюжету пошуків Синього птаха (за п′єсою М.Метерлінка «Синій птах»).
        
                                                





