Тема: Природні умови Італії та винекнення міста Рим. Опрацювати параграф 39. Розв’язати у зошиті хронологічну задачу ст. 171
Тема: Римська республіка 5 – середина 3 ст. до н.е. Опрацювати параграф 40. У зошиті записати значення історичних понять і термінів – республіка, трибун, тріумф, провінція.
Тема: Римська республіка в 2 ст. до н.е. Опрацювати параграф 41. Складіть хронологічну таблицю.
Практична робота: порівняти правове становище різних груп громадян і негромадян у Стародавньому Римі.
Тема: Релігія, сім’я, виховання та господарство давніх римлян. Опрацювати параграф підручника 42. Складіть порівняльну таблицю грецьких та римських богів.
Тема: Диктатура Гая Юлія Цезаря. Опрацювати параграф 43. У зошиті записати значення історичних понять і термінів – диктатор, гладіатори, тріумвірат, плебс. Виконайте обчислення на ст. 187.
Практична робота: формулювання життєвої позиції історичного персонажа на основі висловів з його творів.
Тема: Створення Римської імперії. Опрацювати параграф 44 ст.189-190.

 

Зворотній зв'язок: [email protected]

Дорогі мої шестикласники, дуже скучив за Вами і радію, що маю можливість знову спілкуватись  із Вами, правда онлайн.

Спочатку хочу подякувати  Лілі Володимирівні,яка такий тривалий час заміняла мене і у якої залишились тільки позитивні відгуки про роботу кожного із Вас.

Ми з Вами наближаємось до закінчення навчального року і кожного із Вас напевно хвилює питання про річне оцінювання. Не переживайте. Кожному із Вас буде виставлена річна оцінка на основі підсумкової оцінки за перший семестр та тематичних і поточних оцінок за січень-березень. До уваги будуть взяті і ті роботи,які Ви виконували під час вимушеного карантину.

Надіюсь,що Ви всі переглядаєте уроки з історії відповідно до розкладу уроків Всеукраїнської школи онлайн та читаєте параграфи підручника з історії .

А тепер завдання на травень:

У шостому класі Ви вивчили найдовший період з історії людства – історію стародавнього світу. Цей період охоплює дуже багато цікавих подій,історичних фактів,історичних діячів і т. п. Тому наприкінці навчального року дуже важливо осмислити вивчений матеріал та систематизувати його. Зробити це Вам допоможе виконання наступних завдань.

Складаємо порівняльну таблицю з історії основних країн стародавнього світу:Єгипту,Індії,Китаю,Греції та Риму за такими розділами:

- спільні риси (шукаємо,що було спільного у державотворенні та суспільному розвитку цих країн);

- відмінності (по кожній із вище названих країн знаходимо те,що було характерним тільки для цієї країни);

- внесок цих країн у розвиток світової цивілізації ( досліджуємо,якими досягненнями стародавніх народів людство ,у тому числі кожен із нас із Вами,користуємось по сьогоднішній день)

Крім того,пропоную декілька творчих завдань на Ваш вибір. Ці завдання є необов’язковими,їх  виконують ті,хто побажає. Надіюсь,що таких серед Вас чимало.

Тим із Вас хто любить писати вірші пропоную скласти вірш про одну або декілька подій стародавньої історії,які Вас найбільше вразили.

Юним художникам пропоную намалювати картину (або картини),які б ілюстрували Ваше особисте бачення тієї чи іншої події із стародавньої історії.Бажано додати  Ваш невеликий коментар до намальованої картини.

Любителям прози пропоную написати розповідь про уявну подорож в одну із країн стародавнього світу. Невелика підказка:Ви з друзями придумали машину часу.Натиснули кнопку «2400 років до нашої ери» і опинились у Стародавньому Єгипті та стали очевидцем будівництва піраміди Хеопса .А далі Ваша фантазія у рамках  історичної  реальності із підручника історії та додаткової історичної літератури. Або:Вам приснився дивний сон і Ви опинились у Стародавній Греції під час греко-перських воєн і як очевидець цікаво розповідаєте про побачене. Одним словом,необмежений простір для Вашої фантазії.

Бажаю Вам успіхів у виконанні творчих завдань.

При бажанні Ви можете звязуватись зі мною по вайберу  0672601676,або писати на мою електронну пошту  povroznyk@yahoo.com.

Бажаю усім Вам міцного здоровя.

Дотримуйтесь карантину і все у нас з Вами буде добре.

Петро Іванович Поврозник

Поділіться з друзями