Дистанційне навчання. Українська мова. 9 клас
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.
Розділові знаки в складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв'язку.
Тренувальні вправи
Завдання:
- Опрацювати теоретичний матеріал підручника параграф 32 с.112;
- Переглянути відео:
- Виконати письмово вправу 2 , с. 113; вправу 4, с. 114;
- Переглянути експрес-урок:
- Ознайомитись із синтаксичним розбором складного речення з різними видами зв’язку, виконати вправу, розміщену після теоретичного матеріалу ( с.115 )
- Виконати тестові завдання http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/ykranska-mova-9-klas-dlya-ros-shkl/8916-tema-5-skladne-rechennya-z-rznimi-vidami-spolychnikovogo-bezspolychnikovogo-zvyazky/15754-proyiti-test
- Виконати тестові завдання на повторення теми ‘’Безсполучникове речення’’: https://naurok.com.ua/test/rozdilovi-znaki-v-bezspoluchnikovih-skladnih-rechennyah-45434.html
- Зробити скріншот результатів тестування
Виконати вправу 5 с. 114.
Повторити правила § 32, виконати впр. 4 (стор. 114) і на стор.115.
Завдання від 26.03
16-17.03
1. Тема: Тренувальні вправи. Розділові знаки в безсполучникових реченнях.
Питання для самоконтролю:
- У якому випадку в безсполучниковому реченні ставлять кому, крапку з комою?
- У безсполучниковому реченні ставиться двокрапка, якщо друга частина виражає що?
- Між частинами безсполучникового речення ставлять тире, якщо…
- Вправа 7 на с. 111
Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу. § 19-31, с. 103-111.
https://learningapps.org/4692317
https://learningapps.org/6573394
18-20.03
Тема: Повторення вивченого з теми «Безсполучникове складне речення»
§ Питання для самоконтролю:
- Чому речення називаються складними?
- На якій підставі речення поділяються на сполучникові і безсполучникові?
- Які смислові зв’язки існують між частинами безсполучникових складних речень?
- Коли ставиться двокрапка між частинами безсполучникового речення?
- У яких випадках між частинами безсполучникового складного речення ставиться тире? Кома або крапка з комою?
- Виконати вправу 6 на с. 110, вправу 7 на с. 111.
§ Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу, § 28-31, с. 100-111.
https://learningapps.org/4691799
https://learningapps.org/9171236
26.03; 27.03
Тема: Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.
§ Питання для самоконтролю:
- Повторити теоретичний матеріал на с. 112.
- Виконати вправу на с. 115 .
Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу, § 32, с.112-115.
30.03; 31.03; 01.04
Тема: Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.
§ Питання для самоконтролю:
- Повторити теоретичний матеріал на с. 112.
- Вивчити послідовність розбору складного речення з різними видами зв’язку на с. 115.
- Виконати синтаксичний розбір речення №5 ( вправа на с. 115).
Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу, § 32, с.112-115.
02.04; 03.04
Тема : Тренувальні вправи. Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.
§ Питання для самоконтролю:
- Повторити теоретичний матеріал на с. 112.
- Повторити послідовність розбору складного речення з різними видами зв’язку на с. 115.
- Виконати синтаксичний розбір речення №4 ( вправа на с. 115).
Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу, § 32, с.112-115.
06.04 – 08.04
Тема: : Тренувальні вправи. Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.
§ Питання для самоконтролю:
- Повторити теоретичний матеріал на с. 112.
- Повторити послідовність розбору складного речення з різними видами зв’язку на с. 115.
- Виконати синтаксичний розбір речення №3 ( вправа на с. 115).
Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу, § 32, с.112-115.
10.04 - 11.04
Тема: Текст, його основні ознаки.
Питання для самоконтролю:
- Повторення відомостей про текст:
- Опрацювати теоретичний матеріал § 33 ( с. 116).
- Виконати вправу 1, 2 на с. 116 ( усно).
- Виконати вправу 4 на с 118 ( повторення).
Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу, § 33, с.116 - 119.
13.04-15.04
Тема: Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці.
Питання для самоконтролю:
- Опрацювати теоретичний матеріал § 34 ( с. 120).
- Виконати вправу на с. 123.
- Виконати вправу 4 на с. 122 ( повторення).
Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу, § 34, с.120 - 123.
16.04 ; 17.04
Тема: Тези прочитаної науково-пізнавальної статті. Конспект.
Питання для самоконтролю:
- Опрацювати теоретичний матеріал § 36 ( с. 128).
- Виконати вправу 1 на с. 128-129.
Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу, § 36, с. 128-129.
20.04 – 22.04
Тема: Види й засоби міжфразового зв’язку.
Питання для самоконтролю:
- Опрацювати теоретичний матеріал § 35 ( с. 124).
- Виконати вправу 2 на с. 125, вправу на с. 127.
Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу, § 35, с. 124-127.
24.04; 25.04
Тема: Повторення вивченого з теми «Текст».
Питання для самоконтролю:
- Що таке текст? Будова тексту?
- Назвіть основні ознаки тексту.
- Мікротема – це…
- Сукупність тематично об’єднаних речень, в одному з яких називається тема – це…
- Яке речення називається тематичним?
- Які слова називаються ключовими?
- Назвіть два види зв’язку речень . Які вам відомі засоби міжфразового зв’язку речень?
- Повторити теоретичний матеріал § 33-35.
- Виконати вправу на с. 127.
Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу, § 35, с. 124-127.
27.04 – 01.05
Тема: Повторення вивчених розділових знаків у простому реченні.
Питання для самоконтролю:
- переглянути відеоурок
- Виконати вправу вправа 1 на с. 132.
Виконати завдання : https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=498953
Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу, § 37.
04.05 – 08.05
Тема: Повторення вивчених розділових знаків у складному реченні.
Питання для самоконтролю:
- Повторити теоретичний матеріал §16, 29-31.
- Переглянути відеоурок
- Виконати вправу вправу 7 на с. 111.
Виконати завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=433697
Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу, §16, 29-31 .
11.05 – 15.05
Тема: Контрольна робота ( тестові завдання). Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення і продукт мовленнєвої діяльності.
Питання для самоконтролю:
- Повторити теоретичний матеріал § 33-35.
Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу, § 33 -35.
18.05 – 22.05
Тема: Узагальнення і систематизація вивченого. Пряма мова. Непряма мова. Цитата. Діалог.
Питання для самоконтролю:
- Повторити теоретичний матеріал § 6, 7, 9, 10.
- Переглянути
- Виконати завдання
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=200012
Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу, §6, 7, 9, 10 .
25.05 – 29.05
Тема: Узагальнення і систематизація вивченого. Просте речення.
Питання для самоконтролю:
- Переглянути
- Виконати тести на с. 134-135.
Джерела: Авраменко О. Українська мова: підручник для 9 класу, с. 134 -135 .
Зворотній зв'язок:
Учні вчителя Гуцул З.Б. (9-Б клас) роблять скрін (фото) виконаних завдань і надсилають у viber-групу.
Вчитель Киянчук О.І. (9-В клас): [email protected]
Вчитель Потокій О.В. (9-Б) - [email protected]
Шановні учні! Усі письмові завдання виконуйте, будь ласка, у
робочому зошиті. Оцінки за виконану роботу будуть виставлені у
журнал.