- Про заклад
 - 
             Прозорість та інформаційна відкритість закладу 
                            
- Нормативно-правова база
 - Критерії, правила і процедури оцінювання
 - Інформація про наявність вільних місць у 1-11 класах
 - Структура та органи управління закладу
 - Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
 - Територія обслуговування
 - Наявність вакантних посад
 - Звіт освітнього закладу
 - Фінансова звітність
 - Правила прийому до закладу
 - Умови доступності ЗО для навчання осіб з ООП
 - Ліцензія на впровадження освітньої діяльності
 - Ліцензований обсяг та фактична кількість учнів
 - Мова освітнього процесу
 - Матеріально-технічне забезпечення
 - Результати моніторингу якості освіти
 - Організація харчування
 - Самооцінювання
 
 - Новини
 - Педколектив
 - Учні
 - Дистанційне навчання
 - Методична скарбничка
 - Батькам
 - Бібліотека
 - Психологічна служба
 - Протидія булінгу
 - Контакти
 - QR. Подання документів
 - Пам'ятки
 - Цивільний захист
 
Дистанційне навчання. Українська мова. 6 клас
1. Написання НЕ з прикметниками. Вивчити правило §47, виконати у зошитах вправу 397.
2. Написання –н- і -нн- у прикметниках. Вивчити правило §48, виконати вправу 404 (1 і 2 завдання).
Завдання
1. Написання складних прикметників разом і через дефіс.
Вивчити правило §49, виконати письмово впр.416
2. Написання прізвищ прикметникової форми.
Вивчити правило §50, виконати письмово впр.423
3. Числівник. Вивчити правило §52, виконати письмово впр.436
4. Числівники кількісні і порядкові; прості, складні і складені.
Вивчити правило §53, виконати письмово впр.437 (1-3)
5. Опрацювати матеріал § 54- 57, виконати письмово впр. 460, 497.
6. Опрацювати матеріал § 59, виконати впр. 504.
Зворотній зв'язок: 
Вчитель Киянчук О.І. (6-В клас): [email protected]
Вчитель Стецик Н.П. (6-В клас): [email protected]
Вчитель Потокій О.В. (6-А, 6-Б) - [email protected]
Шановні учні! Усі письмові завдання виконуйте, будь ласка, у
робочому зошиті. Оцінки за виконану роботу будуть виставлені у
журнал.
        
                                                





