Завдання для 10-А класу

1. Прочитайте текст “Ich will Profimusikerin werden” (ст. 15).

2. Вивчіть нові слова до тексту.

3. Підберіть до кожного абзацу заголовок.

4. Виконайте вправу 9 (с), ст. 15. Прочитайте висловлювання Ганни. Які запитання поставив репортер? Випишіть їх.

5. Виконайте вправу 9 (d), ст. 15. Напишіть повністю інтерв’ю репортера з Ганною. Скористайтеся інформацією з тексту.

6. Виконайте завдання 9 (e), ст. 15. Якби у Ганни була сторінка в інтернеті, якби вона мала виглядати? Спроектуйте її сторінку.

7. Як насправді виглядає Homepage юної скрипальки? Подивіться в інтернеті за посиланням: www.hannahwalter.de.

8. Вивчіть тему з граматики “Futur” за посиланням https://golernen.com/nauka/majbutnij-chas-u-nimetskij-movi-futur-1.

 

Завдання для 10-Б та 10-В класу

Дистанційне навчання німецької мови у 10-Б та 10-В класах у період карантину реалізується в окремих Viber-групах.

У Viber-групі учителька Мариніна О.І. повідомляє матеріал для самостійного опрацювання, пояснює граматику, подає новий лексичний матеріал, а також домашні завдання з необхідними роз’ясненнями щодо виконання і зазначає термін виконання. Учні надсилають виконану роботу електронною поштою або приватними повідомленнями.

Учням рекомендую за бажанням користуватись навчальними онлайн-ресурсами, зокрема:

  • спільнотою «Deutsch für dich» (URL: https://www.goethe.de/prj/dfd/de/home.cfm), де можна знайти не лише цікаві для дітей та підлітків коротенькі відеофільми відповідно до мовних рівнів А1 – С2 Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти, але й розроблені до них завдання;
  • мобільними навчальними іграми, вікторинами, додатками (URL: https://www.goethe.de/de/spr/ueb.html), де можна віднайти пригодницькі ігри для учнів з мовним рівнем В1 (URL: https://www.goethe.de/ins/ua/uk/spr/ueb/mis.html) й для учнів з рівнем А2 з німецької мови (URL: https://www.goethe.de/ins/ua/uk/spr/ueb/him.html). У першому варіанті учні-гравці, перебуваючи у професійному оточенні, розв’язують захоплююче детективне завдання; в іншому додатку учасники гри під час подорожі Німеччиною відгадують загадку 4000-річного небесного диску Небра;
  • добіркою відео та текстів для читання країнознавчого спрямування«Мій шлях до Німеччини» (URL: http://www.goethe.de/lrn/prj/wnd/deu/deindex.htm), де усі завдання об’єднані у теги, зокрема: «Німецька мова на робочому місці» для учнів з мовним рівнем А1 – В1 (URL: https://www.goethe.de/de/spr/ueb/daa/brf/dis.html), міні-серіал «Перші кроки в Німеччині», до кожного з фільму чи інтерв’ю наявні різнопланові завдання мовного рівня А1 – В2 (URL: http://www.goethe.de/lrn/prj/wnd/deu/mse/deindex.htm), фотоальбом, в якому кожна фотографія супроводжуються короткими історіями або діалогами (URL: http://www.goethe.de/lrn/prj/wnd/deu/fki/deindex.htm);
  • веб-ресурсом derdieDaF-Portal (URL: https://www.derdiedaf.com), який щодня пропонує DaF-Idee des Tages DaF-Ідея дня, де викладаються для завантаження і друку цікаві тексти для читання рівня А1 – А2, завдання до них та розв’язки (URL: https://www.derdiedaf.com/idee-des-tages/2018-11-27/der-dresdner-stollen).

Зворотній зв'язок:
Учні Дурай О.Д. (10-А клас) працюють у вайбер-групах. Виконані завдання надсилати в приватні повідомлення вчительці на вайбер.

Поділіться з друзями