Дистанційне навчання. Історія України. 10 клас
1. Прочитати параграфи 25, 26, 27.
2. Виконати практичну роботу №7, с. 176-180.
Завдання для 10-А та 10-Б класу
Я дуже радий,що маю можливість знову працювати разом із Вами,мої дорогі десятикласники.
Спочатку хочу подякувати Олександрі Дмитрівні та Лілі Володимирівні,які такий тривалий час заміняли мене і у яких залишились тільки позитивні відгуки про роботу кожного із Вас.
Ми з Вами наближаємось до закінчення навчального року і кожного із Вас напевно хвилює питання про річне оцінювання. Не переживайте. Кожному із Вас буде виставлена річна оцінка на основі підсумкової оцінки за перший семестр та тематичних і поточних оцінок за січень-березень. До уваги будуть взяті і ті роботи,які Ви виконували під час вимушеного карантину.
Надіюсь,що Ви всі переглядаєте уроки з історії відповідно до розкладу уроків Всеукраїнської школи онлайн та читаєте параграфи підручників з історії України та всесвітньої історії.
А тепер завдання на травень:
1.Складаємо хронологічну таблицю найважливіших подій із всесвітньої історії та історії України та запам’ятовуємо їх .Думаю,що більшість цих дат Ви пам’ятаєте. Хронологічна таблиця допоможе Вам систематизувати їх.
2.У вільний час переглядаємо у інтернеті французькі документальні фільми «Апокаліпсис. Перша світова війна», «Апокаліпсис. Адольф Гітлер» та «Апокаліпсис. Друга світова війна». Ці фільми цінні тим,що складені виключно із документальних кадрів. Такий перегляд суттєво доповнить матеріал підручника з історії. Правда,ці фільми багатосерійні і тому для їх перегляду потрібно чимало часу. Проте вони дуже цікаві. Попробуйте переглянути їх хто скільки зможе.
3.Після перегляду цих фільмів орієнтовно 18-22 травня у Ваших класних вайбер групах проведемо дискусію по таких питаннях:
- Ваші враження від перегляду цих документальних фільмів;
-Чи можна було уникнути таких неймовірних жертв та катаклізмів світового масштабу? Якщо так,то яким чином?
-Які найважливіші уроки із цих подій можете зробити Ви особисто?
Окремо завдання з історії України.
Бурхливі події першої половини 20 століття торкнулись кожної української родини. Давайте кожен попробуємо поставити собі запитання: а яку роль у цих подіях приймали мої предки (пра-пра бабусі та пра-пра дідусі)? Відповіді на ці запитання можете знайти тільки Ви особисто при допомозі Ваших батьків та рідних.Допомогти у цьому Вам можуть наявні зараз інтернет – ресурси,такі як сайти «Родовід» та «База жителів України 1650-1920 р.н.» та інші. Це завдання Ви отримуєте на ціле літо.Якщо все буде добре ,то у вересні обміняємось думками з приводу його виконання . Звичайно,що оцінок за це завдання ніхто ставити не буде.Це глибоко особиста справа кожного із Вас. Але якщо хтось із Вас захоче поділитись результатами Ваших досліджень у соціальних мережах(наприклад,у Facebook), то це, звісно, вітатиметься.
При бажанні Ви можете звязуватись зі мною по вайберу 0672601676,або писати на мою електронну пошту povroznyk@yahoo.com.
Бажаю усім Вам міцного здоровя.
Дотримуйтесь карантину і все у нас з Вами буде добре.
Петро Іванович Поврозник
Завдання для підсумкової контрольної роботи з історії України для 10-А,Б:
До 13 травня прошу виконати і направити на мою електронну адресу наступні завдання із підручника «Історія України.10 клас», автори В.С.Власов, С.В.Кульчицький:
- Стор.236 – завдання 5 і 6:
- Стор.245 – завдання 4 і 5;
- Стор.254 – завдання 4.
Поврозник П.І.