Тема: Фізичні властивості кислот. Хімічні властивості кислот.

Переглянути відео-урок за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=Oq1nWv6-g_k

 

Опрацювати §30,

 виконати завдання №236, 237, 238 на с.168

 

Тема: Фізичні властивості основ. Хімічні властивості лугів та амфотерних гідроксидів.

Переглянути відео-урок за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=ZQF5dlc39J0

 

Опрацювати §29, 31
 виконати завдання №226, 227 на с.159
№ 246 на с. 174  


Завдання для дистанційного навчання з 22.04.2020р.

Тема: Розрахунки за хімічними рівняннями.
Переглянути відео-урок за посиланням:   https://www.youtube.com/watch?v=ixbwBExLzjs
Опрацювати §28,
Розв’язати задачі:
  1. Через розчин натрій гідроксиду пропустили карбон (IV) оксид. Утворилась сіль – натрій карбонат масою 10,6 г. Обчислити об’єм карбон (IV) оксиду (н.у.), що прореагував.
  2. Ферум(ІІ) оксид вступив у хімічну взаємодію з хлоридною кислотою. Утворився ферум(ІІ) хлорид масою  25,4 г. Обчисліть масу ферум(ІІ) оксиду, що прореагував.
Тема: Властивості солей.
Опрацювати §32,
Переглянути відео-урок за посиланням:  
виконати запропоноване завдання з відео-уроку.

 

 

Практична робота «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук»
Перегляньте та виконайте практичну роботу за посиланням:
 
 
Тема: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічнихсполук
Опрацювати §38, 33-37
Переглянути відео-урок за посиланням «Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук»: https://www.youtube.com/watch?v=KqWIJJCAEAw

 

Контрольне завдання. Підсумковий тест
Оцінювання відбудеться 18.05. Тест буде відкритий до 18.05.2020р. до 23.00.Тест складається із десяти запитань з тем, які ми проходили під час дистанційного навчання і чотирьох варіантів для відповіді на вибір.  Максимальна оцінка – 12 балів. На початку тесту потрібно вказати своє ім’я та прізвище. Оцінки мають прийти мені автоматично, прохання також сфотографувати або зробити скрін результату та кинути мені на пошту. Увага! Тест можна пройти тільки один раз! Завдання можна виконати швидше зазначеної дати, але після 18.05 посилання на тест буде неактивним. Успіху!
 

 

Завести окремий зошит для виконання дистанційних завдань.
Розв’язані завдання сфотографувати або зісканувати
та відправляти для оцінювання на електронну скриньку: 

[email protected]  (8-А, 8-Б класи)
[email protected] (8-В клас)

Поділіться з друзями