Дистанційне навчання. Хімія. 7 клас
Тема:Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню. Узагальнення та систематизація знань з теми «Кисень» |
Переглянути презентацію «Колообіг Оксигену» Переглянути відео «Подорож кисню по вашому організму» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=O6R9D9mJKzI Опрацювати §24, виконати завдання №180 на с.146 Веб-квест з хімії для учнів 7-го класу за темою "Повітря. Кисень. Оксиген." |
Тема:Вода, склад молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода – розчинник. Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина. |
Переглянути презентацію «Вода» Опрацювати §25, 26, виконати завдання №187 на с.151 Переглянути відео «Вода як розчинник» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=UkeWq0fdpF4
Переглянути відео «Що трапиться, якщо не пити воду» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=dK6Zg-0YAPE *Творче завдання: виписати цікаві факти про воду.
|
Завдання для дистанційного навчання з 24.04.2020р.
Тема: Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Розрахункові задачі.
|
Опрацювати §27,
Переглянути відео-уроки за посиланням:
Розв’язати задачі:
|
Тема: Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Поняття про індикатори.
|
Опрацювати §28, 29, №212 на с.170
Переглянути відео-уроки за посиланням:
|
Тема: Значення води і водних розчинів у природі та житті людини
|
Опрацювати §30, 31
Переглянути відео-урок «Значення води»
Переглянути відео-ролик «Кожна краплина має значення» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=o1Wb2RqQNQc
|
|
|
Контрольне завдання. Підсумковий тест.
|
Оцінювання відбудеться 13.05. Тест складається із десяти запитань. Максимальна оцінка – 12 балів. На початку тесту потрібно вказати своє ім’я та прізвище. Оцінки мають прийти мені автоматично, прохання також сфотографувати або зробити скрін результату та кинути мені на пошту. Увага! Тест можна пройти тільки один раз! Завдання можна виконати швидше зазначеної дати, але після 13.05 посилання на тест буде неактивним. Успіху!
|
Завести окремий зошит для виконання дистанційних завдань.
Розв’язані завдання сфотографувати або зісканувати
та відправляти для оцінювання на електронну скриньку: