- Про заклад
-
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Нормативно-правова база
- Критерії, правила і процедури оцінювання
- Інформація про наявність вільних місць у 1-11 класах
- Структура та органи управління закладу
- Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
- Територія обслуговування
- Наявність вакантних посад
- Звіт освітнього закладу
- Фінансова звітність
- Правила прийому до закладу
- Умови доступності ЗО для навчання осіб з ООП
- Ліцензія на впровадження освітньої діяльності
- Ліцензований обсяг та фактична кількість учнів
- Мова освітнього процесу
- Матеріально-технічне забезпечення
- Результати моніторингу якості освіти
- Організація харчування
- Самооцінювання
- Новини
- Педколектив
- Учні
- Дистанційне навчання
- Методична скарбничка
- Батькам
- Бібліотека
- Психологічна служба
- Протидія булінгу
- Контакти
- QR. Подання документів
Дистанційне навчання. Хімія. 11 клас
Тема: Розв’язування розрахункових задач вивчених типів.
Узагальнення та систематизація знань «Неорганічні речовини та їх властивості» - с.160-169
|
Тема: Солі, їх поширення в природі. Середні і кислі солі. Якісні реакції на деякі йони.
Опрацювати § 31, 32, 33
Виконати завдання для самоконтролю с.156, 161
|
Тема: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
Опрацювати § 39
Виконати завдання для самоконтролю с.182
|
Завдання для дистанційного навчання з 22.04.2020р.
Опрацювати § 36, 37, 38, 39, 40
Виконати завдання для самоконтролю с.172, с.177, с.180, с.183
Виконати навчальний проект один з с.184
|
Контрольна робота
Завести окремий зошит для виконання дистанційних завдань.
Розв’язані завдання сфотографувати або зісканувати
та відправляти для оцінювання на електронну скриньку:
Поділіться з друзями
Актуально
Новини
Загальні новини
Авторизація
Created by IT Service.
© Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов