- Про заклад
 - 
             Прозорість та інформаційна відкритість закладу 
                            
- Нормативно-правова база
 - Критерії, правила і процедури оцінювання
 - Інформація про наявність вільних місць у 1-11 класах
 - Структура та органи управління закладу
 - Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
 - Територія обслуговування
 - Наявність вакантних посад
 - Звіт освітнього закладу
 - Фінансова звітність
 - Правила прийому до закладу
 - Умови доступності ЗО для навчання осіб з ООП
 - Ліцензія на впровадження освітньої діяльності
 - Ліцензований обсяг та фактична кількість учнів
 - Мова освітнього процесу
 - Матеріально-технічне забезпечення
 - Результати моніторингу якості освіти
 - Організація харчування
 - Самооцінювання
 
 - Новини
 - Педколектив
 - Учні
 - Дистанційне навчання
 - Методична скарбничка
 - Батькам
 - Бібліотека
 - Психологічна служба
 - Протидія булінгу
 - Контакти
 - QR. Подання документів
 - Пам'ятки
 - Цивільний захист
 
Дистанційне навчання. Географія. 10 клас
1. Загальна характеристика Америки. Особливості економіки країн Америки. Вторинний та третинний сектори економіки
Опрацювати § 34
Підготувати дослідження ( за вибором)
1. «Бананові республіки» : типові ознаки та сучасний розвиток
2. Панамериканське шосе – дорога через три Америки
3. Туризм як чинник розвитку Карибського басейну
2. США.  Особливості сучасного постіндустріального розвитку США
Опрацювати § 35- 36
Підготувати дослідження
1. Форми територіальної організації новітніх видів промислового виробництва у США
2. Економічна взаємодія вздовж державного кордону між Мексикою і США
Нові завдання
1.Опрацювати параграфи 37, 38, 39,40, 41
2. Виконати в робочому зошиті Практичну роботу 6(с.215)
3.Дослідження за вибором учня:
- Кордони на політичній карті Африки : особливості делімітації та демаркації.
- Ангола: успішний розвиток після війни.
- Вплив колоніального минулого на сучасну міжнародну спеціалізацію та просторову структуру господарства країн Африки.
Зворотній зв'язок:
вчитель Гамулевич О.П. - [email protected]
        
                                                





