• Завдання потрібно виконувати систематично ( 3 уроки на тиждень).
  • Для виконання письмових завдань необхідно завести окремий зошит для дистанційного навчання.
  • Якщо у Вас виникли якісь питання або Вам потрібна допомога – Ви можете написати своєму вчителю електронного листа (адресу дивись нижче) і отримати додаткові роз’яснення.

Урок 1. “True friends” (с.50)

  1. Animals– впр.1 с.50 (SB): прослухати запис №1, повторити назви тварин;
  2. Animals – Pets (VB13): впр.6 підписати назви тварин, позначити домашніх і диких тварин;

Впр.7 позначити частини тіла тварин;

Впр.8 викреслити зайве слово у групі (травоїдні, м’ясоїдні, ссавці, плазуни);

Впр.9  запитати і дати відповідь на запитання.

Завдання: вивчити слова з впр.1 SB, впр.6-7 VB13, впр.1 с.27 WB.

 

Урок 2. “What’s for breakfast?” (с.50-51)

  1. Впр.2 прослухати запис №2; перекласти слова з Check these words; прочитати і перекласти текст;
  2. Впр.3 вибрати правильний варіант;
  3. Впр.4 заповнити пропущені слова.

Задання: вивчити слова з Check these words; виразно читати і перекладати текст с.51

Урок 3. “What’s for breakfast?” (с.50-51)

  1. Текст с.51 прочитати;
  2. Впр.5 підібрати синоніми до виділених у тексті слів;
  3. Впр.2 с.27 (WB) заповнити пропущені слова;
  4. Впр.3 с27 (WB) замінити виділені слова їхніми синонімами;
  5. Впр. 4 с.27 (WB) прочитати текст, позначити правдиві і неправдиві речення, дати відповідь на запитання у зошиті.

Завдання: вивчити синоніми з впр.3 (WB), підготувати текст с.51 (SB) на переказ.

Урок 4. “An amazing school” (с.52)

  1. Впр.1 прослухати запис №3;
  2. Впр. 2 прослухати запис №4, перекласти слова з Check these words, прочитати і перекласти текст;
  3. Впр.3 підібрати заголовки до частин тексту; написати впр.3b в зошит, порівнюючи циркову школу з вашою.

Завдання: вивчити фрази з впр.1 і слова з Check these words, виразно читати і перекладати текст.

 

Урок 5. “School and subjects” (с.52, VB14)

  1. Текст с.52 прочитати;
  2. Впр.1 с.28 (WB) підписати назви шкільних предметів під малюнками;
  3. Впр.2 с.28 (WB) поєднати слова, утворюючи фрази і заповнити ними пропущені місця у реченнях;
  4. Впр.10-11 VB14 заповнити слова, впр.12 дати відповіді на запитання.

Завдання: вивчити слова з впр.10-11 VB 14, підготувати текст с.52 (SB) на переказ.

Урок 6. Grammar – Have to

  1. Впр.4 с.53 (SB) опрацювати правило, знайти зразки у тексті с.52;
  2. Впр. 5а заповнити за зразком;
  3. Впр. 5b виконати у зошиті.
  4. Впр. 3 с.28 (WB) написати речення з have to або don’t have to (повинен або не повинен)

Завдання: вивчити правило, написати впр.10 с.53 (SB) у зошиті (що ти повинен і не повинен робити у школі).

Урок 7. Grammar – Should/Ought to (SB p.53)

  1. Впр.6 с.53 (SB) опрацювати правило і заповнити речення;
  2. Впр. 4 с.28 (WB) написати речення в зошиті використовуючи should/shouldn’t/ought to/ought not to;
  3. Впр.9 с.75 (WB) переписати речення використовуючи правильну структуру.

Завдання: вивчити правило, виконати додаткові вправи.

Урок 8. Adjectives and adverbs (Прикметники і прислівники)

  1. Впр.7 с.53 (SB) опрацювати правило;
  2. Впр.8 с.53 (SB) вибрати правильне слово;
  3. Впр.9 с.53 (SB) утворити з прикметника прислівник і вставити у речення;
  4. Впр.5 с.28 (WB) вибрати правильне слово.

Завдання: вивчити правило, виконати впр.10-12 с.75 (WB).

Урок 9. “My family” (SB с.54, VB15)

  1. Впр.1 с.54 (SB) прослухати запис №5, підписати фото; прослухати запис №6 і утворити пари;
  2. Впр.2а подивитись на сімейне дерево і заповнити речення; впр.2b перекласти слова і заповнити речення;
  3. Впр.13-14 VB15 заповнити пропущені слова;
  4. Впр.15 VB15 дати відповіді на запитання;

Завдання: вивчити слова з впр.13 VB15, виконати впр.1,2 с.29 (WB), впр.16 VB15 виготовити і представити сімейне дерево.

Тренувальні вправи:

Adjectives and adverbs https://www.test-english.com/grammar-points/a1/adverbs-manner/

Prepositions at, on, in  https://www.test-english.com/grammar-points/a1/at-in-on-prepositions-time/

Present Simple https://www.test-english.com/grammar-points/a1/present-simple/

https://www.test-english.com/grammar-points/a1/present-simple-forms-of-to-be/

Завдання  з 22 квітня

Урок 10. My family. Possession. SB p.54

  1. Опрацювати правило с.54 впр.3, усно запитати і дати відповідь про членів своєї родини;
  2. Впр.4 прослухати запис №1 і відмітити правдиві/неправдиві твердження;
  3. Впр.5 прослухати запис №2, прочитати діалог і дати відповідь на запитання; написати 2 схожих діалоги на основі своїх фото;
  4. Виконати вправу 14 у WB с.75.

Завдання: виконати вправи 3, 4, 5 у WB с.29; вивчити правило.

Запис №3.

Урок 11. An email giving news. SB p.55

  1. Впр.1-2 прочитати лист, виконати усно вправи;
  2. Впр.3 опрацювати граматичний матеріал, виконати вправу; знайти зразки у листі;
  3. WB с.75 виконати впр.13;
  4. WB с. 30 виконати вправи, написати лист про свою сім’ю.

Завдання: написати лист другові про новини у твоїй сім’ї.

Урок 12. Curricular: Science SB p.56

  1. Впр.1 прослухати запис №4, заповнити букви, дати усно відповіді на запитання;
  2. Впр.2 виконати вікторину; прослухати запис №5 і перевірити свої відповіді; перетворити запитання вікторини у стверджувальні речення (наприклад, Which well-known reptiles don’t exist anymore? – Dinosaurs don’t exist anymore.
  3. Виконати впр.1, 2, 3 у WB с.31 Запис №6.

 Завдання: вивчити слова з Check these words;  підготувати свою вікторину про іншу категорію тварин, наприклад, про ссавців, комах, птахів чи ін.

Урок 13. Language Review  SB p.57

  1. Повторити всі слова, вивчені у Module 3,
  2. Виконати вправи 1-6 с.57;
  3. Game – написати речення з словами і фразами;
  4. Quiz – позначити правдиві/неправдиві твердження.

Завдання: повторити граматичний матеріал, вивчений у Module 3, виконати с.32 у WB.

Урок 14. Skills Practice: Listening and Reading SB p.58

  1. Впр.1 прочитати речення, тоді послухати запис №7 і вибрати правильний варіант;
  2. Впр.2 прочитати текст, перекласти невідомі слова, виконати завдання;
  3. Впр.3 с.59 прочитати діалог, підібрати відповідні репліки.

Завдання: виконати завдання у WB с.33.

Урок 15. Skills Practice: Speaking and Writing SB p.59

  1. Впр.4а прослухати запис №8 і заповнити пропущені слова;
  2. Впр.4b зробити письмово нотатки і користуючись ними усно описати фото; письмово описати одне з своїх фото за зразком;
  3. Впр.5 написати електронного листа другу, користуючись планом.

Завдання: повторити весь вивчений матеріал у Module 3.

Урок 16. Revision SB p.60

Виконати завдання, фото відправити вчителеві.

Урок 17. Revision WB p.102-104

Виконати завдання A-F, фото відправити вчителеві.

Запис №9

Завдання для домашнього читання для 5-х класів:
Це завдання з англійської мови для груп Солтисяк О.Л для 5-х класів ([email protected])

 

 

Електронні адреси вчителів:

Трачук Галина Андріївна [email protected]
Якушевич Тетяна Василівна [email protected]
Солтисяк Олена Любомирівна [email protected]
Комуніцька Інна Василівна [email protected]
Галайда Ольга Ярославівна [email protected]
Заверуха Наталія Броніславівна [email protected]
Федоронько Інна Богданівна [email protected]

Поділіться з друзями