Дистанційне навчання. Англійська мова. 5 клас
- Завдання потрібно виконувати систематично ( 3 уроки на тиждень).
- Для виконання письмових завдань необхідно завести окремий зошит для дистанційного навчання.
- Якщо у Вас виникли якісь питання або Вам потрібна допомога – Ви можете написати своєму вчителю електронного листа (адресу дивись нижче) і отримати додаткові роз’яснення.
Урок 1. “True friends” (с.50)
- Animals– впр.1 с.50 (SB): прослухати запис №1, повторити назви тварин;
- Animals – Pets (VB13): впр.6 підписати назви тварин, позначити домашніх і диких тварин;
Впр.7 позначити частини тіла тварин;
Впр.8 викреслити зайве слово у групі (травоїдні, м’ясоїдні, ссавці, плазуни);
Впр.9 запитати і дати відповідь на запитання.
Завдання: вивчити слова з впр.1 SB, впр.6-7 VB13, впр.1 с.27 WB.
Урок 2. “What’s for breakfast?” (с.50-51)
- Впр.2 прослухати запис №2; перекласти слова з Check these words; прочитати і перекласти текст;
- Впр.3 вибрати правильний варіант;
- Впр.4 заповнити пропущені слова.
Задання: вивчити слова з Check these words; виразно читати і перекладати текст с.51
Урок 3. “What’s for breakfast?” (с.50-51)
- Текст с.51 прочитати;
- Впр.5 підібрати синоніми до виділених у тексті слів;
- Впр.2 с.27 (WB) заповнити пропущені слова;
- Впр.3 с27 (WB) замінити виділені слова їхніми синонімами;
- Впр. 4 с.27 (WB) прочитати текст, позначити правдиві і неправдиві речення, дати відповідь на запитання у зошиті.
Завдання: вивчити синоніми з впр.3 (WB), підготувати текст с.51 (SB) на переказ.
Урок 4. “An amazing school” (с.52)
- Впр.1 прослухати запис №3;
- Впр. 2 прослухати запис №4, перекласти слова з Check these words, прочитати і перекласти текст;
- Впр.3 підібрати заголовки до частин тексту; написати впр.3b в зошит, порівнюючи циркову школу з вашою.
Завдання: вивчити фрази з впр.1 і слова з Check these words, виразно читати і перекладати текст.
Урок 5. “School and subjects” (с.52, VB14)
- Текст с.52 прочитати;
- Впр.1 с.28 (WB) підписати назви шкільних предметів під малюнками;
- Впр.2 с.28 (WB) поєднати слова, утворюючи фрази і заповнити ними пропущені місця у реченнях;
- Впр.10-11 VB14 заповнити слова, впр.12 дати відповіді на запитання.
Завдання: вивчити слова з впр.10-11 VB 14, підготувати текст с.52 (SB) на переказ.
Урок 6. Grammar – Have to
- Впр.4 с.53 (SB) опрацювати правило, знайти зразки у тексті с.52;
- Впр. 5а заповнити за зразком;
- Впр. 5b виконати у зошиті.
- Впр. 3 с.28 (WB) написати речення з have to або don’t have to (повинен або не повинен)
Завдання: вивчити правило, написати впр.10 с.53 (SB) у зошиті (що ти повинен і не повинен робити у школі).
Урок 7. Grammar – Should/Ought to (SB p.53)
- Впр.6 с.53 (SB) опрацювати правило і заповнити речення;
- Впр. 4 с.28 (WB) написати речення в зошиті використовуючи should/shouldn’t/ought to/ought not to;
- Впр.9 с.75 (WB) переписати речення використовуючи правильну структуру.
Завдання: вивчити правило, виконати додаткові вправи.
Урок 8. Adjectives and adverbs (Прикметники і прислівники)
- Впр.7 с.53 (SB) опрацювати правило;
- Впр.8 с.53 (SB) вибрати правильне слово;
- Впр.9 с.53 (SB) утворити з прикметника прислівник і вставити у речення;
- Впр.5 с.28 (WB) вибрати правильне слово.
Завдання: вивчити правило, виконати впр.10-12 с.75 (WB).
Урок 9. “My family” (SB с.54, VB15)
- Впр.1 с.54 (SB) прослухати запис №5, підписати фото; прослухати запис №6 і утворити пари;
- Впр.2а подивитись на сімейне дерево і заповнити речення; впр.2b перекласти слова і заповнити речення;
- Впр.13-14 VB15 заповнити пропущені слова;
- Впр.15 VB15 дати відповіді на запитання;
Завдання: вивчити слова з впр.13 VB15, виконати впр.1,2 с.29 (WB), впр.16 VB15 виготовити і представити сімейне дерево.
Тренувальні вправи:
Adjectives and adverbs https://www.test-english.com/grammar-points/a1/adverbs-manner/
Prepositions at, on, in https://www.test-english.com/grammar-points/a1/at-in-on-prepositions-time/
Present Simple https://www.test-english.com/grammar-points/a1/present-simple/
https://www.test-english.com/grammar-points/a1/present-simple-forms-of-to-be/
Завдання з 22 квітня
Урок 10. My family. Possession. SB p.54
- Опрацювати правило с.54 впр.3, усно запитати і дати відповідь про членів своєї родини;
- Впр.4 прослухати запис №1 і відмітити правдиві/неправдиві твердження;
- Впр.5 прослухати запис №2, прочитати діалог і дати відповідь на запитання; написати 2 схожих діалоги на основі своїх фото;
- Виконати вправу 14 у WB с.75.
Завдання: виконати вправи 3, 4, 5 у WB с.29; вивчити правило.
Урок 11. An email giving news. SB p.55
- Впр.1-2 прочитати лист, виконати усно вправи;
- Впр.3 опрацювати граматичний матеріал, виконати вправу; знайти зразки у листі;
- WB с.75 виконати впр.13;
- WB с. 30 виконати вправи, написати лист про свою сім’ю.
Завдання: написати лист другові про новини у твоїй сім’ї.
Урок 12. Curricular: Science SB p.56
- Впр.1 прослухати запис №4, заповнити букви, дати усно відповіді на запитання;
- Впр.2 виконати вікторину; прослухати запис №5 і перевірити свої відповіді; перетворити запитання вікторини у стверджувальні речення (наприклад, Which well-known reptiles don’t exist anymore? – Dinosaurs don’t exist anymore.
- Виконати впр.1, 2, 3 у WB с.31 Запис №6.
Завдання: вивчити слова з Check these words; підготувати свою вікторину про іншу категорію тварин, наприклад, про ссавців, комах, птахів чи ін.
Урок 13. Language Review SB p.57
- Повторити всі слова, вивчені у Module 3,
- Виконати вправи 1-6 с.57;
- Game – написати речення з словами і фразами;
- Quiz – позначити правдиві/неправдиві твердження.
Завдання: повторити граматичний матеріал, вивчений у Module 3, виконати с.32 у WB.
Урок 14. Skills Practice: Listening and Reading SB p.58
- Впр.1 прочитати речення, тоді послухати запис №7 і вибрати правильний варіант;
- Впр.2 прочитати текст, перекласти невідомі слова, виконати завдання;
- Впр.3 с.59 прочитати діалог, підібрати відповідні репліки.
Завдання: виконати завдання у WB с.33.
Урок 15. Skills Practice: Speaking and Writing SB p.59
- Впр.4а прослухати запис №8 і заповнити пропущені слова;
- Впр.4b зробити письмово нотатки і користуючись ними усно описати фото; письмово описати одне з своїх фото за зразком;
- Впр.5 написати електронного листа другу, користуючись планом.
Завдання: повторити весь вивчений матеріал у Module 3.
Урок 16. Revision SB p.60
Виконати завдання, фото відправити вчителеві.
Урок 17. Revision WB p.102-104
Виконати завдання A-F, фото відправити вчителеві.
Електронні адреси вчителів:
Трачук Галина Андріївна [email protected]
Якушевич Тетяна Василівна [email protected]
Солтисяк Олена Любомирівна [email protected]
Комуніцька Інна Василівна [email protected]
Галайда Ольга Ярославівна [email protected]
Заверуха Наталія Броніславівна [email protected]
Федоронько Інна Богданівна [email protected]