Дистанційне навчання. 2-В клас
Завдання з математики
1. Тема. Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв”язування задач.
- складання добутків №739
- переставний закон №742
- задача 743
- Д.З. №746, 747.
2. Тема. Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразів. Розв”язування задач.
- прочитай як можна знайти добуток 5*4
- №750
- знайди добуток № 751
- задача754
- Д.З. 756,757.
3. Тема. Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв”язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення.
- №759
- визнач час за годинником 760
- №762 (усно)
- Д.З. 764, 765.
4. Тема.Складання добутків і обчислення їх значень.
- знайти значення виразу №777, 778(усно)
- розв”язування задач (усно( 779,780)
- Д.З. 781,782.
5. Тема. Обчислення значень буквенних виразів. Визначення часу за годинником. Розв”язування задач.
- знайти значення виразу 785 (усно)
- ровз'язати задачі 786,787 (усно)
- визначення часу за годинником 788 (усно)
- Д.З. 789,790.
6. Тема. Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв’язування задач.
- № 794, 795 (усно)
- задачі (усно) 796,797.
- Д.З. №798,799. Вивчити таблицю множ. На 6.
7. Тема. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником.
- знайди значення виразу №801(усно)
- обчисли ланцюжком№ 802(усно)
- задачі (усно) 803, 805ю
- Д.З. 806, 807.
8. Складання за схемою добутків з множником 6 і частка з дільником 6. Обчислення значень буквенних виразів. Складання і розв”язування задач.
- за схемою скласти добутки з множником 6 і дільником 6. №809.
- знайди знач.виразів №811 (усно)
- скласти і розв”язати задачу 813 (усно), 814 (усно)
- Д.З. 815,816.
9. Тема. Коло і круг. Складання часток за схемами. Розвязування задач.
- скласти частки за схемами і обчислити № 817 (усно)
- знайти значення виразу №818 (усно)
- задачі 820, 821(усно)
- Коло і круг № 822
- Д.З. №824, 825.
10. Тема.Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання задач. Обчислення периметра.
- скласти добутки з множн.7.
- задачі (усно) 829,830, 831.
- обчислити периметр 832.
- Д.З. 833, 834.
11. Тема. Способи обчислення периметра прямокутника.Дії з іменнованими числами. Розв”язування задач.
- № 834(усно)
- розв. Задачу (усно) 839.
- Що таке периметр?
- №840, 841
- Д.З. № 842,843.
Завдання з читання
1,2. Теми. Н. Курко « Свято Пасхи недалечко».
- читати вірш ст. 103.
- Читати текст « Під веселкою» ст. 104-105.
- переказувати текст.
3. Тема. Як вчинити правильно» А Туз « Про Михася та Люка Скайворека».
- обговорити як потрібно було вчинити Михасеві, щоб не обманювати друга.
4.Тема. Найдорожчий скарб З. Мензатюк «Золоте серце».
- читати ст. 108-109.
- пряме і переносне значення, знати приклади
5. Тема. «Незвичайна пригода»К. Василенко. «НЛО» читання в особах.
- Чит. ст. 110-111.
- дати відповіді на запитання
- пекеказувати оповідання.
6.Тема. Уміти дружити – велике мистецтво Л нечаєв «Про жовті грушки та червоні вушка».
- читання опов. Ст. 111-112.
- дати відповіді на запитання,
- обговорити як розвиваються події.
7.Тема. Наполеглива праця – зпорука успіху. За О. Коротюк « Пластиковий песик».
- читання тексту ст.113-114
- дати відповіді на запитання,
- пекеказувати оповідання
Завдання з української мови
1. Тема. Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями.
- Підручник ст. 117, впр. 25 (усно)
- Впр.26 (усно)
- Поширюй речення словами з довідок
- Зошит з друкованою основою ст. 31, впр. 60-63.
2. Тема. Навчаюся складати речення за малюнками. Читання в особах.
- Підручник ст. 118. Впр. 27 (усно), 28 (усно)
- Зош. З друк. Основою ст. 32. Письмово.
3. Тема. Навчаюся складати речення за малюнком. Навчальний діалог.
- Підручник ст. 119-120
- Впр. 30-32 (усно)
- Зошит з друк. Осн. Ст. 33 письмово.
4. Тема. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками.
- Підручник ст. 122-123, впр. 1, 2, 3. (усно)
- Зошит ст. 35.
5. Тема. Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту.
- Підручник ст. 124-125, правило, впр. 1,2,3 (усно)
- Зош. З друк. Основою ст. 37. Письмово.
6. Тема. Навчаюся знаходити в тексті виражальні засоби мови.
- Підручник ст. 126, впр. 4,5 (усно)
- Зошит ст.36, письмово.
7. Тема. Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст.
- Підручник ст. 127, впр. 6,7 (усно)
- Зошит ст. 38,39 письмово.
8. Тема. Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст- розповідь. Склпдання усної розповіді.
- Підручник ст. 128-129, впр. 1-4 (усно), правило.
- Зошит ст. 40 письмово.
9. Розвиток мовлення.
- Зош. З друк. Основ.ст. 43-44. Письмово.
Зворотній зв'язок: [email protected]
Завдання з Англійської мови
Любі другокласники та їх батьки, у період карантину вивчення англійської мови буде здійснюватись дистанційно за наступним планом :
Уроки 1-3
Завдання 1
- Повторити лексичний матеріал до теми « In a town» (розділи 13-16 FLY High 2);
- Зіграти з батьками в лексичне доміно (http://flyhigh.dinternal.com.ua/support/doc/lexical-domino/FHU2_Domino_In_town.pdf);
Завдання 2
- Переглянути мультфільм «Gogo’s adventures with English. Unit 21»:
- Повторити граматичні структури There is/ There are (розділи 13 FLY High 2) та Where is?/Where are? (розділи 14 FLY High 2);
- Повторити правила вживання прийменників місця in, on, under, next to(розділи 14 FLY High 2);
- Виконати завдання на закріплення лексико – граматичного матеріалу Quiz 4 (переглянути тут).
Завдання 3
- Переглянути мультфільм «Gogo’s adventures with English. Unit 16»:
- Повторити граматичні структури Can/can’t (розділи 15-16 FLY High 2)
- Прослухати та прочитати Sally’s Story 4 “Where’s my mobile phone?” (с. 70-71 Pupils Book та аудіоматеріали для роботи вдома - http://flyhigh.dinternal.com.ua/support/audio.html - FLY High 2, CD 2, трек 20 );
- Виконати завдання 1-4 (с. 56-57 Activity Book).
Завдання 4
- Повторити мовний матеріал розділів 13-16 FLY High 2;
- Виконати завдання My Fly High Diary 4 (с. 72-73 Pupils Book , с. 58-59 Activity Book та аудіоматеріали для роботи вдома - http://flyhigh.dinternal.com.ua/support/audio.html - FLY High 2, CD 2, трек 21 );
- Виконати завдання на закріплення лексико – граматичного матеріалу Progress Review 4 (переглянути тут).
Уроки 4-6
Завдання 1
- Прослухати та прочитати текст « In the park» (Fly High Support , розділ Engoy Your Reading (http://flyhigh.dinternal.com.ua/library/in-the-park.html)
- Виконати завдання до тексту 1-2 в робочому зошиті;
- Виконати усно завдання до тексту 3-4.
Завдання 2
- Зіграти з батьками в лексичне доміно (http://flyhigh.dinternal.com.ua/support/doc/lexical-domino/FHU2_Domino_Objects.pdf)
- Вивчити нові слова до розділу 17 FLY High 2 , прослухати та прочитати діалог (с. 74 Pupils Book та аудіоматеріали для роботи вдома - http://flyhigh.dinternal.com.ua/support/audio.html - FLY High 2, CD 2, трек 22 );)
- Виконати Впр. 1,с. 60 Activity Book
- Виконати завдання с. 75 Pupils Book , с. 61 Activity Book та аудіоматеріали для роботи вдома - http://flyhigh.dinternal.com.ua/support/audio.html - FLY High 2, CD 2, трек 23-24.
Завдання 3
- Переглянути мультфільм «Gogo’s adventures with English. Unit 11»:
- Повторити граматичну структуру I/you/we /they like/don’t like…
- Вивчити нові слова до розділу 18 FLY High 2 , прослухати та прочитати діалог (с. 76 Pupils Book та аудіоматеріали для роботи вдома - http://flyhigh.dinternal.com.ua/support/audio.html - FLY High 2, CD 2, трек 25 );
- Виконати Впр. 1-2 , с.62 Activity Book
- Виконати завдання с. 77 Pupils Book , с. 62-63 Activity Book .
Завдання 4
- Переглянути мультфільм «Gogo’s adventures with English. Unit 12»:
- Повторити граматичні структури Do you like…? - Yes, I do/ No, I don’t
- Повторити мовний матеріал до розділів 17-18 FLY High 2.
Електронні адреси вчителів для зворотного зв’язку із учнями та батьками:
Хміляр Марія Зіновіївна – [email protected]
Завдання з Інформатики
Завдання
|
Зворотній зв’язок
|
Вчитель
|
12.03 – 03.04.2020
1. Команди і виконавці команд. Презентація 23
2. Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Презентація 24
3. Алгоритми в нашому житті. Презентація 25
4.Правила складання алгоритмів. Презентація 26
06.04 – 10.04.2020
5. Середовище програмування Скретч.
Презентація 27
20.04 – 24.04.2020
6. Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами.
Презентація 28
|
Зробити фото виконаних завдань і надіслати вчителю на електронну адресу
|
Шмир Ольга Зіновіївна
Сенишин Олег Ярославович
|
Завдання з мистецтва
Файл "Музика виражає" можна переглянути тут.
Файл "Українські народні традиції та народні інструменти" можна переглянути тут.
Зворотній зв'язок:
Чех Зоряна Любомирівна: [email protected]
Завдання з фізичної культури
- Ходьба на місці, високо піднімаючи коліна 40 - 60 сек.
- В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі : кругові оберти головою в ліву та праву сторони 4 – 8 разів.
- В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі: повороти голови ліворуч, праворуч.
- В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі: згинання і розгинання рук в положення вперед, в сторони, вгору 4 – 8 разів.
- В.П. – стійка, ноги нарізно, руки на поясі: кругові оберти в плечах ( руки прямі), в ліктях, кистями 4 – 8 р.
- В.П. - стійка, ноги нарізно, руки на поясі: нахили тулуба вправо, вліво в поєднані з рухами рук.
- В.П. - стійка, ноги нарізно, руки на поясі: повороти тулуба направо, наліво в поєднані з рухами рук.
- В.П. - стійка, ноги нарізно, руки на поясі : півнахил. Кругові оберти тулубом 5 – 6 разів вправо та вліво.
- В.П. – О.С. – руки за голову, пальці рук зчеплені в «замок» 1 – руки нагору ( дивитись на кисті ), піднятись на носки, прогнутись вдих; 2 – В.П. видих. Повороти 6 – 8 разів.
- В.П. – О.С. – 1 – праву руку вперед; 2 – ліву руку вперед; 3 – праву руку перед грудьми; 4 – ліву руку перед груддю; 5 – руки перед груддю, кисті вверх; 6 – руки вверх; 7 – руки в сторони; 8 – руки вниз. Повторити 3 – 4 рази.
- В.П. – О.С. - руки на пояс. 1-4 –праву ногу вперед на носок, у сторону, назад, приставити; повторити 5 – 8 разів, те ж лівою ногою.
- В.П. – О.С. – 1 - 2 присісти, руки вперед 3 – 4 – В.П. повторити 6 – 8 разів.
- В.П. – О.С. – стояти на лівій нозі, кругові оберти в коліні в ліву та праву сторони; оберти ступнею вліву та праву сторони 1 – 8 разів, те ж саме стоячи на правій нозі. 1 – 8 разів.
- В.П. – О.С. – руки на пояс. Стрибки на місці ( ноги нарізно).
- В.П. – О.С. – руки на поясі. Стрибки на лівій , на правій ногах 1 хвилина.
- В.П. – О.С. –руки на поясі 1 – 2 – 3 стрибки на місці ( на обох ногах ) 4 –стрибок з поворотом на 90 градусів . Повторити 4 – 6 разів. Після стрибків ходьба на місці з глибоким диханням.
Ранкова гігієнічна гімнастика
Ранкова гімнастика, або так звана "зарядка”, є дієвим засобом фізичного виховання школярів. Наукові дослідження багатьох авторів свідчать про те, що систематичне виконання спеціального комплексу фізичних вправ після сну позитивно впливає на стан здоров’я і фізичний розвиток дітей. Під впливом "зарядки” покращується кровообіг, зміцнюється нервова, дихальна, серцево-судинна системи, покращується діяльність органів травлення, стимулюється діяльність кори головного мозку, зміцнюється опорно-руховий апарат, розвиваються фізичні якості і сила волі, наполегливість, терпіння, підвищується працездатність.
Виконання вправ на відкритому повітрі, водні процедури після "зарядки” сприяють загартуванню організму. Заняття ранковою гімнастикою виховують дисциплінованість, організованість, привчають дотримуватись режиму дня, сприяють виробленню й інших корисних звичок.
Ефективність впливу гімнастики на учнів залежить від того, наскільки вони правильно виконують вправи, дотримуються послідовності у іх виконанні і кількості повторень кожної окремої вправи.
Завдання ранкової гімнастики:
- сприяти швидкому переходу від сну до пробудження;
- підвищити розумову працездатність, створити готовність до наступної праці;
- стимулювати розвиток м’язів, що забезпечують правильну поставу, розвивають органи дихання, кровообігу, поліпшують обмін речовин;
- сприяти загартуванню організму учнів.
До складу комплексу вправ ранкової гімнастики входять загальнорозвиваючі вправи без предметів і з предметами (легкі гантелі, скакалка, гімнастична палиця, прапорці, великий м’яч, обруч, еспандер і т. ін.). Усі вправи комплексу повинні бути простими, легкими для засвоєння і виконання, різноманітними і цікавими, виконуватись з великою амплітудою.
Добір вправ здійснюється з урахуванням можливості впливу на різні групи м’язів і внутрішні органи. Не рекомендується виконувати вправи на силу, з великими обтяженнями, статичного характеру, на витривалість.
Комплекс ранкової гімнастики будується за такою схемою:
1. Ходьба або легкий біг без напруження (вони сприяють пожвавленню діяльності організму і загальному розігріванню).
2. Вправи типу потягування (сприяє виправленню хребта, покращенню кровообігу в м’язах рук і плечового поясу, розправленню грудної клітки. Вправа виконується стоячи або лежачи в повільному темпі. На потягування робиться вдих, з поверненням у вихідне положення — видих).
3. Вправи для м’язів ніг (сприяють зміцненню м’язів ніг, покращує кровообіг. Це можуть бути різні присідання або випади у поєднанні з рухами рук або тулуба. Дихати потрібно у такт з рухами).
4. Вправи для м’язів живота і спини (найчастіше використовуються різні нахили вперед і назад. Вправи такого типу зміцнюють м’язи черевного пресу і спини, збільшують рухомість хребта).
5. Вправи для рук і плечового пояса (як правило це, згинання і розгинання рук в упорі лежачи або з упором на крісло, стіл. Після виконання вправи такого характеру рекомендується зробити потрушування руками, щоб зняти з них напруження).
6. Вправи для бокових м’язів тулуба (застосовуються нахили вбік, нахили з поворотами навколо осі тулуба і з рухами рук).
7. Стрибки або біг (вони сприяють покращенню обміну речовин в організмі, тренують серце й легені, зміцнюють м’язи й суглоби ніг. Стрибки варто поєднувати з просуванням вперед на двох ногах або почергово спочатку на одній, потім на другій нозі. Можна включати також стрибки через скакалку, біг з високим підніманням стегна).
8. Вправи для заспокоєння дихання і кровообігу (ходьба, вправи на дихання, розслаблення і т. ін.).
Для першокласників, особливо при вивченні першого комплексу вправ, важливо знайти такі вправи, які б відповідали рівню їх фізичної підготовленості, викликали живий інтерес до виконання. Спочатку це можуть бути окремі найпростіші рухи . Щоб підвищити інтерес і емоційність учнів у виконанні вправ, кожну вправу можна порівняти із зображенням тії чи іншої тварини. Наприклад, першу вправу типу потягування можна назвати:
«Півник». В. п. – о. с. 1-2 – права рука вгору, ліва рука назад, пальці рук розвести – вдих; 3-4 – в. п. – видих. На наступні чотири рахунки – те саме зі зміною положення рук. Повторити 4-6 разів.
Друга вправа для ніг.
«Кенгуру». В. п. – стійка ноги нарізно. 1 – упор присівши – вдих; 2 – встати, руки до плечей, кисті стулити в кулаки, лікті опустити, плечі відвести назад – видих; 3 – руки вгору – вдих; 4 – руки вниз – видих. Повторити 6-8 разів.
Третя вправа для м’язів тулуба.
«Риба». В. п. – лежачи на животі, руки вниз. 1-2 – руки назад, прогнутись у попереку, підняти голову, ліва нога назад – вдих; 3-4 – В. п. – видих. На наступні чотири рахунки – те саме, але піднімаючи праву ногу назад. Повторити 6-8 разів.
Четверта вправа для м’язів рук, ніг, тулуба.
«Видовжена гадюка». В. п. – лежачи на спині. 1 – групування лежачи на спині («згорнута гадюка») – вдих; 2 – в. п. – видих. Повторити 6-8 разів.
П’ята вправа для косих м’язів тулуба.
«Жирафа». В. п. – упор стоячи на колінах. 1 – ліва рука вгору, права рука назад з поворотом тулуба вправо – вдих; 2 – в. п. – видих. На наступні два рахунки – те саме з поворотом тулуба вліво. Виконувати в повільному темпі. Повторити 6-8 разів. Шоста вправа – стрибки.
«Горобці». В. п. – вузька стійка ноги нарізно, стопи паралельно, руки на пояс. Стрибки на двох ногах. Під час стрибків спину та голову тримати прямо. Стрибки можна виконувати з невеликим просуванням вперед і назад, вліво і вправо, з поворотами.
Сьома вправа – ходьба.
При закріпленні даного комплексу вправ необхідно поступово вводити термінологічні назви поз, положень рук, ніг, тулуба, частин тіла; поняття, що характеризують напрямок, амплітуду, ритм і т. п. На цьому етапі дуже важливо навчати учнів здійснювати самоконтроль за власними рухами, узгоджувати їх з диханням.
Важливо знати також, що до середини комплексу складність і темп виконання вправ збільшується; потім поступово ці компоненти комплексу знижуються. Збільшення або зменшення навантаження регулюється шляхом:
1) зміни амплітуди рухів;
2) прискорення або сповільнення темпу виконання вправ;
3) збільшення або зменшення числа повторень вправ;
4) включення в роботу більшого або меншого числа м’язів груп;
5) збільшення або скорочення пауз між вправами.
Комплекс вправ слід періодично змінювати. Час виконання комплексу ранкової гімнастики триває в межах 12-15 хвилин.
Під час виконання вправ велике значення має правильне дихання. Учнів потрібно навчити поєднувати вдих і видих з рухами. Вдих, як правило, робиться з підніманням рук вгору або розведенням їх в сторони, з потягуванням і випрямленням тулуба після нахилів, поворотів, присідань.
Видих робиться при опусканні рук вниз, під час нахилів і поворотів тулуба, присідань, в момент напруження м’язів, особливо м’язів живота. Дихати слід через ніс.
Поради батькам
Щоб заняття стали звичними для дитини, необхідно щоденно в один і той самий час піднімати її на «зарядку». Ранком потрібно прокинутись на 15-20 хв. раніше за дитину, відкрити вікно (зимою – кватирку), добре провітрити кімнату. Якщо погода, краще робити «зарядку» на відкритому повітрі.
Приготуйте разом з дитиною ще звечора все необхідне для занять: майку, труси, тренувальний костюм, шапочку, необхідний спортивний інвентар, рушник, таз, глечик з водою (щоб вона до ранку нагрілася до кімнатної температури), килим і т. ін.
За встановленим сигналом (нагадування, дзвоник будильника, програвання веселої музики і т. ін.) дитина повинна встати з ліжка. Якщо ви вирішили займатись ранковою гімнастикою разом з дитиною (ідеальний варіант), не припиняйте ці заняття до того часу, поки в неї не буде сформована звичка щоденно виконувати «зарядку».
Не забувайте, що дитина намагається робити те, що дає швидкий і очевидний ефект. Тому поясніть дитині, що тільки систематичні і тривалі заняття ранковою гімнастикою мають позитивний вплив на фізичну і розумову працездатність, розвивають силу, гнучкість, спритність та інші фізичні якості. Всі необхідні знання і навички практичного виконання вправ комплексу ранкової гімнастики дитина отримує на уроках фізичної культури. Прослідкуйте за тим, щоб вона дотримувалась усіх вимог вчителя щодо виконання комплексу.
Після «зарядки» привчайте дитину робити водні процедури. Найбільш прості форми загартування водою – обтирання тіла, миття ніг прохолодною водою, обливання, душ, купання.
Орієнтовні комплекси ранкової гімнастики
Для учнів 2 класу
1. Енергійна ходьба або ходьба на місці з дотриманням правильної постави та глибоким диханням – 30 с.
2. В. п. – о. с. 1 – руки в сторони; 2 – руки вгору, піднятися навшпиньки і потягнутися руками вгору; 3 – руки в сторони; 4 – в. п. Повторити 6-8 разів.
3. В. п. – стійка, руки на пояс. 1 – присід, руки вперед; 2 – в. п.; 3 – нахил вперед; 4 – в. п. Повторити 6-8 разів.
4. В. п. – стійка, руки в сторони. 1 – мах лівою ногою вперед і оплеск долонями під нею; 2 – в. п.; 3-4 – те саме другою ногою. Повторити 4-5 разів кожною ногою.
5. В. п. – стійка на колінах, руки в сторони. 1 – прогинаючись та повертаючи тулуб вправо, торкнутися пальцями правої руки п’яток;2 – в. п.; 3-4 – те саме в інший бік. Повторити 8-10 разів у середньому темпі.
6. В. п. – упор стоячи на колінах. 1 – змах правою ногою назад; 2 – в. п.; 3-4 – те саме другою ногою. Повторити 4-5 разів кожною ногою.
7. В. п. – упор лежачи на стегнах. 1 – сід на п’яти (руки від підлоги не відривати); 2 – в. п. Повторити 8-10 разів.
8. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1 – стрибком стійка схресно правою; 2 – в. п.; 3 – стрибком стійка схресно лівою; 4 – в. п. Повторити 15-20 разів.
Віршовані вправи для учнів
Орієнтовний час: 2-5 хвилин.
«Полювання на лева»
— Ми йдемо полювати на лева. (Впевнено йдемо по колу)
— Не боїмося ми нічого! (Відображаємо активним розмахуванням рук)
— Ой, а це що?
— Болото! Чав! Чав! Чав! (Імітуємо обережний хід, високо піднімаючи коліна)
— Ой, а це що?
— Море! Буль! Буль! Буль! (Робимо плавальні рухи руками)
— Ой, а це що?
— Поле! Топ! Топ! Топ! (Тупаємо ногами)
— Ой, а це що?
— Це дорога навпростець! (Упевнено йдемо)
— Ой, а це хто? Такий великий! (Показуємо) Такий пухнастий! (Рухи-погладжування)
— Ой, та це ж лев! (Показуємо, як злякалися)
— Побігли додому! Через поле! Топ! Топ! Топ!
— Через море! Буль! Буль! Буль!
— Через болото! Чав! Чав! Чав!
— Прибігли додому! Сховалися! (Присіли)
— Які ми молодці! (Погладжуємо себе по голові)
— Які ми хоробрі! (Легенько стукаємо кулачком по грудях)
— Ми нічого не боїмося! (Заперечливо похитуємо вказівним пальчиком)
«Сонечко сяє»
Сонечко сяє, сопілочка грає
Річка тече,човник пливе.
Правим веслом гребемо,
Лівим веслом гребемо,
А тепер двома руками.
Поспішаємо до мами!
«Гори Карпати»
Раз-два – піднімається гора,
Три, чотири – це круті гірські схили,
П'ять, шість – це орли дивний танець завели,
Сім, вісім – це смерічки похилилися до річки,
Дев'ять, десять – це вода з водоспаду витіка.
Буратіно потягнувся.
Раз нагнувся, два нагнувся.
Руки в сторони розвів –
Мабуть, ключик загубив!
Щоб його нам відшукати,
Треба нам навшпиньки стати!
Темп та кількість повторень дозувати по своїх можливостях