FLEX-історія
06.05.2015 Administrator Категорія: Hello, America!
Усім привіт! Мене звуть Дарина і я стала FLEX- фіналістом у 2014-2015 н.р.
FLEX - це програма обміну майбутніх лідерів (Future Leaders Exchange), яка надає можливість українським студентам навчатись в американській школі та жити в американській сім’ї протягом одного навчального року.
Розпочну свою історію з першого туру, який проходив 13 вересня у нашій школі. Нам роздали картки з порядковими номерами, у такому порядку ми повинні були писати тест та перевірили, чи ми підходимо усім критеріям відбору. Дочекавшись своєї черги, я зайшла у клас та отримала листочок із завданнями. По закінченню тесту нам повідомили, що інформацію, чи пройшли ми у другий тур, можна буде знайти на їхньому сайті, а також вони будуть вивішені на дверях школи. І ось увечері я знову прийшла до школи у пошуках свого імені у списках. Пам’ятаю, як я тьмяним світлом від екрану телефону освітлювала аркуш А4 та як раділа коли знайшла там «Решетуха Дарія».
Другий тур проходив наступного дня знову у 5 школі. Нам роздали наклейки з новими цифрами та сказали, що саме за цими номерами комісія у Вашингтоні буде перевіряти наші роботи. На цьому етапі нам потрібно було написати 3 есе англійською мовою на запропоновані теми та заповнити невелику анкету. Обмеження по часу було 1 година. По закінченню написання робіт нам повідомили, що, якщо ми пройдемо у третій тур, нам зателефонують.
Третій тур для мене розпочався з того, що мені подзвонила подруга і сказала, що вона пройшла, в той час як я так і не отримала бажаного дзвінка. Після такої новини у мене погіршився настрій і я вирішила, що на цьому для мене FLEX закінчився. Проте через декілька годин співробітник American Councils повідомив мені радісну новину: «Ви стали учасником третього туру».
Третій тур проходив у два етапи та його можна вважати найцікавішим і найвеселішим за весь FLEX-процес. У перший день відбувалась зустріч з учасниками та їхніми батьками, на якій детальніше розповідали про Програму та роздали анкети, на заповнення яких у нас було два тижні. Крім того нам знову потрібно було написати два невеликих твори на запропоновані теми та стандартний тест з англійської мови, який складався з аудіювання та письмової частини. Також нам назначили дати співбесіди та командної гри, під час яких ми веселились, жартували та цікаво проводили час. По завершенню третього етапу нас чекала довга перерва...
Період очікування був довгим і томливим. І ось одного дня у офіційній групі FLEX проскочило повідомлення, що почався обдзвін Молдови. Прочитавши таке, у мене промайнула думка: а що, якщо завтра почнуть західну Україну обдзвонювати?
Наступного дня я як завжди пішла у хорову школу на репетицію, проте дивне почуття ніяк не покидало мене. І, побачивши пропущений дзвінок з кодом +044, усередині усе перевернулось і тільки я вирішила перевірити мої догадки телефон задзвонив.
- Алло.
- Доброго дня, це Решетуха Дарія Павлівна?
- Так.
- Вітаю, ви стали фіналістом програми FLEX.
Після цих слів я зрозуміла, що з цього часу моє життя зміниться.
До другого туру пройшло 9000 українців. У третьому нас залишилось 1700, з них 340 стали фіналістами чи альтернативними кандидатами.
Я завжди хотіла відвідати США, це була як нездійсненна мрія, проте завдяки FLEX вона стала реальністю.
Мене часто запитують: « А як ти готувалась до FLEX? У тебе були репетитори? Ти ходила на якісь курси?» На такі і схожі запитання я лише усміхаюсь і відповідаю: «Та ні, лише знання, які я отримала у школі». Тож я хочу подякувати усім вчителям нашої рідної п’ятої школи, які допомагали мені під час проходжень усіх турів, підтримували мене. Ви теж зробили вклад у те, що я стала фіналістом.
Для тих хто хоче взяти участь у Програмі ще декілька слів про цьогорічні завдання.
2 Тур
3 Есе англійською мовою на теми:
1.Назвіть подію за останні 3 роки, коли ви були вражені вчинками оточуючих. Що ви зробили?
2.Чим новим ви почали займатись за останні 3 роки?
3.Назвіть подію за останні 3 роки, коли ви були не згідні з вчинками оточуючих. Що ви зробили?
3 Тур
2 Есе англійською мовою
1.Назвіть плюси і мінуси програми FLEX.
2.Чому ви хочете поїхати в США?
Декілька запитань із співбесіди:
1.Уявіть, що ваша хост-сім’я поїхала на відпочинок, проте не взяла вас із собою. Що ви відчуватимете в такий момент?
2.Уявіть, що ви запізнюєтесь на важливу подію у школі, проте перед виходом повинні віддати ключ від будинку хост-батькам, яких немає удома. Ваші дії.
3. На вашу думку, чому хост-сім'я приймає дітей із України, якщо вона не отримує ніякої матеріальної допомоги, подарунків натомість?
4. Уявіть, що в американській школі учитель історії розповідає неправдиві факти про Україну. Ваші дії.
З такими учнями, як Дарина, працювати просто задоволення. Допитлива, хоче отримати якомога більше інформації та знань з предмету. З усього видно, що англійська їй подобається, і я рада цьому. Зовсім не дивно, що саме Дарина подолала успішно всі етапи цієї програми і виграла такий шанс - поїхати на рік навчання та проживання в США. Крім знань, у неї ще й міцна громадянська позиція та патріотизм. Якщо не Дарина, то хто?
Солсун Тетяна Володимирівна, вчитель англійської мови
Коментарі 0