ЧИ ПОТРІБНА УКРАЇНІ РАДЯНСЬКА ВЛАДА?

05.03.2019   Administrator   Категорія: Наші проєкти

Ми, колектив школи №5 м. Тернополя, стурбовані пасивністю та байдужістю значної частини виборців, пов’язаної із зневірою у можливість здійснення в державі позитивних змін та реалізації у більшості нездійсненних обіцянок і програм, які лунають від кожного із кандидатів у Президенти.

А тому, будучи ймовірними Вашими виборцями, просимо висловити особисту позицію щодо окремих питань, які нас хвилюють.Можливо це допоможе нам 31 березня зробити свідомий вибір.

Чи поділяєте Ви наше твердження про те, що у 1991 році була демонтована комуністична система, але збережена і сьогодні продовжує процвітати радянська влада в особі Рад усіх рівнів, які виникли на початку XX століття, і з часів Леніна по теперішній день використовувались можновладцями усіх рівнів для прийняття в основному антинародних рішень?

Чи існує на Ваш погляд альтернатива владі Рад? Чи потрібно змінювати існуючу Конституцію України? Якщо так, то в який спосіб можна це зробити, щоб максимально врахувати пропозиції простих громадян і прийняти дійсно Народну Конституцію?

До речі, Конституція України, прийнята у ніч на 28 червня 1996 року, та зміни до неї тільки зміцнювали та посилювали радянську владу в Україні.

Ми вважаємо, що основним недоліком законотворчого процесу в Україні є те, що одні і ті самі люди (депутати Верховної Ради) пишуть закони і голосують за них, як правило під диктовку олігархів.

Тому пропонуємо на базі Верховної Ради створити двопалатний парламент у складі Законодавчих Зборів, які будуть творити закони, та Державного Віче, яке буде за них голосувати.

Щоб уникнути впливу олігархів, пропонуємо Законодавчі Збори обирати всенародно на 6 років загальною кількістю 130 чоловік згідно квотного принципу: від кожної області та м. Київ обирати по 5 представників за професійною ознакою - юрист, економіст, працівник бюджетної сфери, сільського господарства та приватний підприємець. Кандидат у члени Законодавчих Зборів повинен мати стаж роботи за спеціальністю не менше 10 років та не менше 10 років проживати на території, від якої обирається, а також до початку виборчого процесу пройти відповідне навчання та отримати диплом спеціаліста у сфері державного управління. Чому вчителем, лікарем, інженером і т.д. без відповідної освіти та диплома працювати не можна, а закони писати та приймати можливо? Це, на наш погляд, дозволило б покращити якість законотворчого процесу та значно зменшити вплив олігархів.

Державне Віче, яке буде вирішувати, який із запропонованих Законодавчими Зборами законопроектів стане законом, пропонуємо сформувати у складі керівників політичних партій або їх представників за принципом «1 партія – 1 представник». У Державне Віче проходять партії, які подолали 1% бар’єр. При цьому кожен представник політичної партії, що входить до Державного Віче, при прийнятті рішень користується правом голосу, що еквівалентний кількості процентів, набраних тією чи іншою політичною партією під час виборів. Це, на наш погляд, дозволить значно здешевити діяльність Державного Віче України та підняти роль політичних партій.

Для піднесення ролі обласних центрів та зменшення адміністративного тиску на центральні органи влади, доцільно було б, на наш погляд, у м. Києві залишити резиденції тільки Президента та керівника  уряду, а всі решту центральні органи влади – Законодавчі Збори, Державне Віче України, міністерства і відомства розмістити поза межами м. Києва у різних обласних та районних центрах України.

Цікаво, а якою є Ваша думка з цього приводу, шановні кандидати в      Президенти?

Загальновідомо, що кожна держава сильна своїми законодавчими актами, які, якщо вони чесні та демократичні, визнаються і виконуються усіма громадянами. То ж давайте, шановні кандидати в президенти, почнемо писати проекти законів разом із народом. Хіба це важко у час інформаційних технологій запитати і почути думку людей під час підготовки того чи іншого законопроекту? Де пакети проектів законодавчих актів кожного із Вас, до яких би ми,прості громадяни, Ваші виборці, могли б подавати свої пропозиції?

У зв’язку із децентралізацією та утворенням об’єднаних територіальних громад обласні та районні державні адміністрації фактично стають зайвими ланками державного управління, тому мають бути ліквідованими.Яка Ваша позиція з цього питання?

На нашу думку, не мають права на існування місцеві ради усіх рівнів як залишки радянської влади на місцях. Всі керівні органи місцевого самоврядування – голови територіальних громад та керівники виконавчих органів місцевої влади повинні обиратись територіальними громадами і нести відповідальність за свої рішення. Найважливіші питання життєдіяльності ОТГ: бюджет, галузеві програми розвитку іт.д. повинні вирішуватись на місцевих референдумах. Нам цікаво почути Вашу думку з цього приводу.

Нас, освітян, дуже хвилює питання «Чому освіта не стала пріоритетом розвитку нашого суспільства?». Ми б хотіли знати, які конкретні кроки кожен із Вас планує здійснити у цьому напрямку?

Ми віримо, що при максимальному врахуванні пропозицій від простих громадян в Україні можна вибудувати справді правову, демократичну державу, яка працюватиме в інтересах народу, а не олігархів.

ПАМ’ЯТАЙМО, КАНДИДАТІВ БАГАТО, А УКРАЇНА ОДНА-ЄДИНА.

Наші контакти:

e-mail [email protected][email protected]
тел. (0352)250969; 0672601676

Прийнято на загальних зборах трудового колективу школи 04.03.2019 року

Примітка: Проект Конституційна реформа в Україні: «Погляд із-за шкільної парти» від 2005 року та відповіді політиків на нього у 2014 році можна переглянути тут.

 

Коментарі 0

Ви не увійшли в систему! Вхід
Поділіться з друзями