Поради класним керівникам 5-х класів щодо успішної адаптації учнів
05.11.2014 Категорія: Інформація для вчителів
- Проявляти доброзичливе ставлення, підтримку;
- Реалізовувати демократичний стиль керівництва;
- Не висувати на початку року великих вимог до дітей, пам’ятати різницю між п’ятикласниками та іншими учнями середньої школи;
- Намагатись щоб заняття викликали в учня позитивні переживання через дуже сильно виражене емоційне ставлення до навчального предмету в цьому віці;
- Орієнтувати дітей на вироблення об’єктивних критеріїв успішності і неуспішності, прагнення перевірити свої можливості і знаходити (за допомогою дорослих) шляхи подальшого їх розвитку і вдосконалення;
- Допомогти учням з низьким соціальним статусом в класному колективі відчути себе потрібними і бажаними в класі:
- Проводити відповідні класні години для покращення неформальних відносин між дітьми з використанням активних форм роботи;
- Залучати до позакласної роботи, групових заходів, щоб вони більше спілкувалися;
- На позакласних заходах давати можливість проявити себе з кращої сторони;
- Звертати увагу однокласників на успіхи цих дітей у тому, що в них виходить.
Коментарі 0