Поради класним керівникам 5-х класів щодо успішної адаптації учнів

05.11.2014   Категорія: Інформація для вчителів

  • Проявляти доброзичливе ставлення, підтримку;
  • Реалізовувати демократичний стиль керівництва;
  • Не висувати на початку року великих вимог до дітей, пам’ятати різницю між п’ятикласниками та іншими учнями середньої школи;
  • Намагатись  щоб заняття викликали в учня позитивні переживання через дуже сильно виражене емоційне ставлення до навчального предмету в цьому віці;
  • Орієнтувати дітей на вироблення об’єктивних критеріїв успішності і неуспішності, прагнення перевірити свої можливості і знаходити (за допомогою дорослих) шляхи подальшого їх розвитку і вдосконалення;
  • Допомогти учням з низьким соціальним статусом в класному колективі відчути себе потрібними і бажаними в класі:
  • Проводити відповідні класні години для покращення неформальних відносин між дітьми з використанням активних форм роботи;
  • Залучати до позакласної роботи, групових заходів, щоб вони більше спілкувалися;
  • На позакласних заходах давати можливість проявити себе з кращої сторони;
  • Звертати увагу однокласників на успіхи цих дітей у тому, що в них виходить.

 

    Поради Психолог

 

Коментарі 0

Ви не увійшли в систему! Вхід
Поділіться з друзями