Місячник екології «Від екології душі – до екології довкілля»
14.05.2021 Administrator Категорія: Новини
З метою формування екологічної культури особистості, усвідомлення себе частиною природи, відчуття відповідальності за неї, як за національне багатство, в школі пройшов місячник екологічного виховання.
У ході місячника було організовано зустріч учнів 9-А та 9-Б класів з медиками, де обговорювалися питання про ментальне здоров’я підлітків. Учениця 9-В класу Харитонова Яна підготувала виступ для учнів класу на тему «Збережемо планету». Учні 11-х класів презентували проєкти на екологічну тематику. Також здобувачі освіти 3-х класів взяли участь в еко-челенджі. Учень 11-В класу Баглей Валерій підготував відеоролик про переваги велотранспорту.
У ході місячника проведено просвітницьку роботу серед учнів щодо роздільної утилізації сміття, утилізації батарейок. Успішно були проведені заходи до Дня Землі: учні малювали малюнки, виготовляли стіннівки та плакати співпраці, монтували відеоролики та брали участь у еко-квестах.
Також школярі долучилися до проведення найбільшого уроку в світі з екології та кліматичних змін «Планета – мій дім» та взяли участь у проєкті «Найбільший урок в світі» разом з активістами молодіжної організації Aiesec та підтримали Глобальні цілі сталого розвитку. Разом з амбасадорами Aiesec в форматі онлайн зустрічі учні дискутували про кліматичні зміни та глобальне потепління, ділились думками про екологічні проблеми та можливі шляхи їх вирішення у сучасному суспільстві. .
26 квітня пройшли заходи, присвячені Дню пам’яті жертв Чорнобильської трагедії.
Екологічна робота, яка проводиться у школі, безперечно сприяє всебічному розвитку школярів, формуванню всесторонньо розвиненої компетентної особистості, громадянина сучасної української держави.
Екологічне виховання є значним потенціалом для соціалізації особистості, формування системи цінностей, навичок, орієнтованих на життєво-практичну діяльність. Заходи дали змогу учням відчути причетність до екологічних справ глобального масштабу на нашій планеті; вчили рости небайдужими, розумно задовольняти власні потреби, не зашкоджуючи довкіллю, розвивали бажання власноруч допомагати природі, користуватися практичними порадами по її збереженню.
Організована цілеспрямована робота переконує учнів у потребі діяти, дає задоволення кінцевим результатом, відчуття причетності до вирішення екологічних проблем, готує до самостійного життя у злагоді з природою.
Коментарі 0