- Про заклад
-
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Нормативно-правова база
- Критерії, правила і процедури оцінювання
- Інформація про наявність вільних місць у 1-11 класах
- Структура та органи управління закладу
- Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
- Територія обслуговування
- Наявність вакантних посад
- Звіт освітнього закладу
- Фінансова звітність
- Правила прийому до закладу
- Умови доступності ЗО для навчання осіб з ООП
- Ліцензія на впровадження освітньої діяльності
- Ліцензований обсяг та фактична кількість учнів
- Мова освітнього процесу
- Матеріально-технічне забезпечення
- Результати моніторингу якості освіти
- Організація харчування
- Самооцінювання
- Новини
- Педколектив
- Учні
- Дистанційне навчання
- Методична скарбничка
- Батькам
- Бібліотека
- Психологічна служба
- Протидія булінгу
- Контакти
- QR. Подання документів
- Інтегровані уроки
- Інтегрований урок у 2-Б класі з курсу "Як їжачок боявся йти до школи"
Інтегрований урок у 2-Б класі з курсу "Як їжачок боявся йти до школи"
23.10.2023 Administrator Категорія: Інтегровані уроки
Інтегрований урок у 2-Б класі з курсу "Літературного читання" і "Дизайну і технологій". Як їжачок боявся йти до школи. М.Сурженко "Їжачок Буль - школяр". Створення їжачка з природних матеріалів.
Поєднувати теми різних навчальних предметів — цікаво і корисно. Це допомагає учням бачити зв’язок навчання із життям і застосовувати знання на практиці. Інтегровані уроки стають усе більш популярними. Вони сприяють розвитку інтелектуального і творчого потенціалу учнів, мотивують їх пізнавати природу явищ, які вивчаються, розвивають вміння бачити причиново-наслідкові зв’язки. Нестандартні форми роботи, які зазвичай використовуються на інтегрованих уроках, стимулюють увагу школярів, знімають втому та психологічне напруження.
Вчитель Сапужак Ольга Володимирівна
Коментарі 0