CLIL- урок з німецької мови та інформатики
29.04.2024 Administrator Категорія: Інтегровані уроки
У 7-Б класі вчителями німецької мови Ольгою Іванівною Мариніною та інформатики Наталею Степанівною Музикою було проведено CLIL- заняття з тем: «Школи та система оцінювання у Німеччині. Мій бажаний розклад» та «Служби Інтернету».
На підсумковому уроці школярі узагальнили знання з теми: «Школи в Німеччині». На початку заняття учні разом з вчителькою німецької мови порівняли типи шкіл в Україні та Німеччині, систему оцінювання в обох країнах. Із вчителькою інформатики школярі повторили, що таке хмарні технології, у чому суть спільного використання документів, програмні засоби, які можна використати для колективної роботи.
Практичною частиною заняття було створення групових проєктів з теми «Школи в Німеччині», зокрема: «Типи шкіл у Німеччині та Україні», «Оцінки в українських та німецьких школах» та «Мій бажаний розклад уроків». Для реалізації даного завдання здобувачі освіти використовували предметні вміння та навички з інформатики. Після поділу на групи один учень з кожної групи створив Google-презентацію або Google-таблицю та надав доступ «для редагування» своїй групі. Подальше оформлення проєктів здійснювалося учасниками груп, які працювали над спільним документом з різних комп’ютерів. Мовою проєктів була німецька.
Готові проєкти учні презентували на наступному CLIL-уроці.
У ході навчального заняття здобувачі освіти:
- працюючи над завданнями у групах, навчалися працювати в команді, розподіляючи ролі;
- продемонстрували свої вміння працювати з Google-презентаціями або Google-таблицями;
- вчилися працювати у спільних документах;
- поглибили комунікативні вміння з німецької мови, презентуючи результати спільної роботи над проєктами.
Коментарі 0