Лінгвальні контакти в педагогічному дискурсі

25.02.2024   Administrator   Категорія: Парадигма освітніх інновацій

19 лютого 2024 року працювала Інтегрована кафедра Lingua. Учителі української мови та літератури, а також вчителі іноземних мов міста в рамках роботи семінару “Лінгвальні контакти в педагогічному дискурсі” обговорювали різні аспекти мовної інтеграції та взаємодії мов у навчальному середовищі.

Ольга Мариніна, учитель-методист (німецька мова) та заступник директора з навчально-виховної роботи нашої школи, наводила приклади з власного досвіду про принципи та методику технології CLIL, приклади застосування CLIL на уроках рідної та іноземної мов, ефективні стратегії та практики для інтеграції предметного навчання з розвитком мовних навичок. CLIL (Content and Language Integrated Learning) – це дидактична методика, яку активно застосовують у Європі (у Бельгії, Франції, Німеччині, Швеції, Естонії, Латвії, Фінляндії, Італії, Іспанії, Чехії тощо) для формування лінгвістичних та комунікативних компетенцій у навчальному процесі носіями нерідної мови. Методика найчастіше використовувалася у школах для вивчення немовних предметів іноземними мовами, проте коло застосування CLIL розширюється.Семінар відзначився потужним інтерактивом та активною співпрацею усіх учасників!Семінар відзначився потужним інтерактивом та активною співпрацею усіх учасників!

До речі, Ольга Іванівна стала переможцем ХІ міського конкурсу педпрацівників «Парадигма освітніх інновацій», на якому представила Програму інтегрованого курсу “Формування базових компетентностей з фізики учнів профільної школи з використанням німецької мови за методикою CLIL” 10 клас (профільно-адаптаційний цикл) профільної школи. Вітаємо та бажаємо подальших успіхів!!!

 

    Парадигма Освітніх Інновацій Clil Німецька Мова Лінгвістика

 

Коментарі 0

Ви не увійшли в систему! Вхід
Поділіться з друзями