Правила конкурсного прийняття учнів до десятих класів на 2017-2018 навчальний рік
10.03.2017 Administrator Категорія: Правила прийому до закладу
Правила конкурсного прийняття учнів до десятих класів Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області на 2017-2018 навчальний рік складено на основі Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 19.06.2003р. № 389, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 04.07.2003р. за № 547/7868.
До десятих класів приймаються випускники дев’ятих класів, які поглиблено вивчали англійську мову та паралельно вивчали другу іноземну мову – німецьку, або французьку чи польську.
Поза конкурсом зараховуються учні, середній бал свідоцтва про неповну загальну середню освіту яких становить не нижче 9 балів і які мають 10-12 балів з англійської та другої іноземної мов. Прийом документів поза конкурсом проводиться у період до 1 серпня 2017 року.
Після завершення позаконкурсного прийому документів, за наявності вільних місць, проводиться конкурсний відбір на наявні вакантні місця випускників спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов.
Для участі в конкурсі батьки учнів подають особисту заяву та свідоцтво про неповну загальну середню освіту у період з 7 по 14 серпня 2017 року.
Конкурсний відбір проводиться конкурсною педагогічною комісією, склад якої затверджується наказом директора школи за погодженням із радою школи. Учні, які претендують на зарахування у 10 клас, виконують конкурсні письмові роботи з англійської мови та німецької, французької чи польської за вибором учнів.
Метою конкурсного відбору є підбір найбільш підготовлених учнів для поглибленого вивчення іноземних мов у старших класах школи.
Конкурсні письмові роботи проводяться:
- з англійської мови – 16 серпня 2017 року;
- з німецької, французької чи польської мови – 18 серпня 2017 року.
Підсумки конкурсу підводяться на засіданні конкурсної комісії, рішення якої оформляються відповідним протоколом.
Учні, які успішно пройшли конкурсний відбір, зараховуються до школи наказом директора, що видається на підставі рішення конкурсної комісії не пізніше 29 серпня 2017 року.
У разі незгоди з рішенням конкурсної комісії, батьки і учні можуть звернутися до голови цієї комісії із апеляцією. Апеляція подається протягом трьох днів з дня оголошення результатів конкурсу і розглядається протягом тижня з дня подання.
У разі незгоди батьків з рішенням апеляційної комісії за ними залишається право оскаржити це рішення в управлінні освіти і науки Тернопільської міської ради.
Особи, які не приступили до занять без поважних причин протягом 10 днів після початку навчального року, відраховуються із школи.
Матеріали (завдання) для проведення
конкурсних випробувань по прийняттю учнів
до десятих класів
Зміст і формат завдань з англійської мови для учнів, які вступають до 10-х класів спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов, враховує головну мету навчання іноземної мови, а саме формування в учнів комунікативної компетенції, базою для якої слугують комунікативні вміння, сформовані на основі мовних завдань і навичок. Зміст тестових завдань будується на автентичних зразках мовлення, прийнятих у англомовних країнах та відповідає сферам і тематиці ситуативного спілкування, зазначених у шкільній навчальній програмі.
Об’єктами контролю є читання і письмо як види мовленнєвої діяльності, а також лексичний і граматичний аспекти іншомовної комунікації через використання мови.
Завдання для визначення рівня сформованості іншомовної компетентності в читанні та використанні мови містять 20 завдань та орієнтуються на:
- розуміння основної інформації (ознайомлювальне читання);
- розуміння повної інформації (вивчальне читання);
- пошук окремих фактів (вибіркове читання).
Джерелами для добору текстів є автентичні інформаційно – довідкові, рекламні та газетно – журнальні матеріали.
Зміст текстів стосується інформації, з якою школярі можуть зустрітись у реальних ситуаціях спілкування.
Тексти для ознайомлювального читання містять до 5% незнайомих слів, а для вивчального та вибіркового читання – до 3%, про значення яких можна здогадатись із контексту, за словотворчими елементами, за співзвучністю з рідною мовою (слова - інтернаціоналізми).
Рівень уміння використовувати мову (лексико – граматичний аспект) перевіряється під час читання та письма.
Письмове завдання передбачає створення власного письмового висловлювання: написання короткого повідомлення у формі листівки, записки або неофіційного електронного листа. Зміст завдань пов’язаний з інтересами та комунікативними потребами школярів, з якими вони можуть стикатися у реальних ситуаціях спілкування. А також враховується те, що випускники 9-х класів повинні вміти писати особисті листи, використовувати формули мовленнєвого етикету, прийняті в англомовних країнах, розповідаючи про окремі факти та події свого життя, висловлюючи власні міркування і почуття, описуючи плани на майбутнє та запитуючи партнера про аналогічну інформацію, а також передавати повідомлення у вигляді записки довільної форми.
Обсяг письмового повідомлення складає 18 речень.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ
(відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов у системі загальної середньої освіти затверджених Наказом МОН №371 від 05.05.2008 року та Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти для рівня В1)
Якщо учень не приступав до виконання завдання, письмова робота вважається невиконаною і оцінюється в 0 балів.
Шкала оцінювання письмової частини роботи визначає лише кількісні параметри помилок. Якісні параметри (тип помилки, їх повторюваність, вплив вжитих помилок на розуміння письмового повідомлення) залишаються на розсуд вчителя.
1. Розподіл балів
Тип завдання |
Кількість завдань |
Кожна правильна відповідь |
Максимальна кількість балів за завдання |
Читання |
6 текстів – 6 завдань |
6 |
36 балів |
1 текст – 6 завдань |
6 |
36 балів |
|
1 текст – 8 завдань |
6 |
48 балів |
|
|
1 завдання |
|
80 балів |
Загальний час на виконання завдань: 1 година 30 хвилин |
Загальна кількість балів: 200 |
2. Співвідношення 200- та 12- бальної систем оцінювання
Оцінка за 200-сот бальною шкалою |
Оцінка за 12-ти бальною шкалою |
0-10 |
1 |
11-28 |
2 |
29-46 |
3 |
47-64 |
4 |
65-82 |
5 |
83-100 |
6 |
101-118 |
7 |
119-136 |
8 |
137-154 |
9 |
155-172 |
10 |
173-190 |
11 |
191-200 |
12 |
3. Шкала оцінювання письмової роботи
Зміст та комунікативна наповнюваність |
Використання лексики та граматики |
Організація тексту |
|||
Бал |
Показник успішності виконання Критерію |
Бал |
Показник успішності виконання Критерію |
Бал |
Показник успішності виконання Критерію |
35-40 |
Достатність обсягу для розкриття теми, відповідність змісту до завдання, повне розкриття 3-х змістових умов |
22-28 |
Достатній лексичний запас учня, висока різноманітність вжитих структур, моделей тощо, до 3-х помилок, які не впливають на розуміння написаного |
7-12 |
З’єднувальні елементи забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень у абзацах; у тексті наявні сполучні конструкції, слова – зв’язки; вставні слова вжиті доречно |
28-34 |
Достатність обсягу для розкриття теми, відповідність змісту до завдання, виконання 3-х змістових умов, 2 з яких розкриті повністю. |
15-21 |
Достатній лексичний запас учня, посередня різноманітність вжитих структур, моделей тощо, до 6-ти помилок, які не впливають на розуміння написаного |
4-6 |
З’єднувальні елементи між частинами тексту на рівні змістових абзаців та окремих речень у абзацах наявні частково (лише прості) та вжиті доречно |
21-27 |
Достатність обсягу для розкриття теми, відповідність змісту поставленим завданням, 2 з 3-х змістових умов використані та розкриті |
8-14 |
Достатній лексичний запас учня, посередня різноманітність вжитих структур, моделей тощо, до 10 помилок, що не впливають на розуміння написаного |
1-3 |
Логіки викладу немає, робота складається з набору речень |
15-20 |
Достатність обсягу для розкриття теми, неповна відповідність змісту до завдання, 2 з 3-х змістових умов виконані, але частково розкриті |
1-7 |
Достатній лексичний запас учня, недостатня різноманітність вжитих структур, моделей тощо, більше 10 помилок, які заважають розумінню написаного |
|
|
8-14 |
Недостатність обсягу для розкриття теми, неповна відповідність змісту до завдання, лише одна умова виконана, але повністю розкрита |
|
|
|
|
1-7 |
Недостатність обсягу для розкриття теми, неповна відповідність змісту до завдання, лише одна умова виконана, але не повністю розкрита або жодна з умов не виконана |
|
|
|
|
Коментарі 0