Звіт директора школи про роботу за 2016 – 2017 н.р. на загальношкільній конференції 14.06.2017р.
14.06.2017 Administrator Категорія: Звіт освітнього закладу
Відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Статуту школи та наказу МОН України № 55 від 28.01.2005р. щорічно по завершенню навчального року директор школи звітує перед педагогічним колективом, батьками та учнями на загально шкільній конференції про виконану роботу за рік.
Примірне положення «Про порядок звітування…» передбачає відповідну структуру щорічного звіту, дотримуючись якої, дозвольте доповісти про наступне.
Аналіз педагогічних кадрів
2016-2017 навчальний рік став ще одним важливим кроком у підвищенні результативності роботи педагогічного, батьківського та учнівського колективів, створенню умов розвитку кожної дитини та її самовдосконалення та впровадження в практику роботи інноваційних методів та технологій навчання учнів.
Протягом 2016-2017н.р. в школі працювало:
83 – педагогічних працівників 2 – педагоги-організатори
2 – бібліотекарі 1 – психолог
Розподіл педагогічних працівників за кваліфікаційним рівнем у порівнянні з минулим роком
Щорічно вчителі проходять атестацію на встановлення чи відповідність кваліфікаційного рівня. В 2016-2017н.р. було атестовано 15 педагогічних працівників, що становить 18%.
Серед атестованих вчителів:
атестовано на відповідність раніше присвоєній:
- кваліфікаційній категорії «спеціаліст І категорії» – 1 вч. (минулого року – 2 вч.)
- кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» – 10 вч. (минулого року – 10 вч.)
- педагогічному званню «старший учитель» – 2 вч. (минулого року – 6 вч.)
- педагогічному званню «Учитель-методист» – 1 вч. (минулого року – 0 вч.)
присвоєно:
- кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» – 1 вч. (минулого року – 1 вч.)
- кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» – 2 вч. (минулого року – 1 вч.)
- кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» – 1 вч. (минулого року – 0 вч.)
- педагогічне звання «старший учитель» – 5 вч. (минулого року – 2 вч.)
- педагогічне звання «Учитель-методист» – 2 вч. (минулого року – 0 вч.)
Розподіл педагогічних працівників по віку такий:
Аналіз якісного складу учнів
Мережа класів і рух учнів:
На початок навчального року - 827
У тому числі:
Класи |
К-сть класів |
В них учнів |
1 – 4 |
9 |
277 |
5 – 9 |
15 |
460 |
10 – 11 |
4 |
90 |
Всього |
28 |
827 |
Середня наповнюваність станом на 01.09.2016 року – 28 уч.
Навчались у ІІ зміну два 3 класи – 60 учнів
Рух учнів протягом 2016-2017 н.р.:
Вибули із перевідних класів – 8 учнів
Прибули у перевідні класи – 10 учнів
Закінчили школу:
11 клас - 46 учнів
9 клас - 91 учнів
Учні з 1 по 11 клас вивчають англійську мову, а з 5 по 11 клас – другу іноземну. Зокрема,
Назва іноземної мови, що вивчається |
К-сть груп |
К-сть учнів |
Англійська |
80 |
827 |
Німецька |
19 |
305 |
Французька |
6 |
53 |
Польська |
12 |
192 |
Результати успішності за 2016-2017н.р.
Класи |
К-сть учнів |
Рівень навчальних досягнень |
|||
Високий |
Достатній |
Середній |
Низький |
||
3 |
59уч. |
20 уч. – 33,9% |
35 уч. – 59,3% |
4 уч. – 6,8% |
- |
4 |
62уч. |
25 уч. – 40,2% |
35 уч. – 56,4% |
2 уч. – 3,2% |
- |
5 |
94уч. |
12 уч. – 12,8% |
54 уч. – 57,4% |
25 уч. – 26,6% |
2 уч.- 2,1% |
6 |
85уч. |
13 уч. – 15,5% |
24 уч. – 28,2% |
41 уч. – 48,2% |
7 уч. – 8,2% |
7 |
100уч. |
12 уч. – 12% |
39 уч. – 39% |
49 уч. – 49% |
- |
8 |
87уч. |
5 уч. – 5,7% |
26 уч. – 29,8% |
42 уч. – 48,3% |
11 уч. – 12,6% |
9 |
91уч. |
14 уч. – 15,4% |
36 уч. – 39,5% |
41 уч. – 45% |
- |
10 |
44уч. |
9 уч. – 20,4% |
22 уч. – 50% |
12 уч. – 27,3% |
1 уч. –2,3% |
11 |
46уч. |
11 уч. – 23,9% |
23 уч. – 50% |
11 уч. – 23,9% |
1 уч. – 2,2% |
5-11 класи |
547уч. |
74 уч. – 13,5% |
226 уч. – 41,3% |
225 уч. – 41,1% |
22 уч. – 4% |
Всього 3-11 класи |
668уч. |
119 уч. – 17,8% |
296 уч. – 44,3% |
231 уч. – 34,6% |
22 уч. – 3,3 % |
Інформація про учнів 5-8 та 10 класів нагороджених Похвальним листом за підсумками навчання у 2016-2017 н.р.
Клас |
Загальна кількість учнів |
Кількість учнів нагороджених Похвальним листом |
% |
5-А |
33 |
6 |
19,8% |
5-Б |
31 |
4 |
13% |
5-В |
30 |
3 |
10% |
6-А |
24 |
1 |
4% |
6-Б |
33 |
8 |
25% |
6-В |
28 |
4 |
14% |
7-А |
35 |
2 |
6% |
7-Б |
31 |
2 |
6% |
7-В |
34 |
8 |
24% |
8-А |
29 |
2 |
7% |
8-Б |
29 |
2 |
7% |
8-В |
29 |
1 |
3% |
10-А |
26 |
5 |
19% |
10-Б |
18 |
4 |
22% |
Всього |
410 |
52 |
12,7% |
Показник якості навченості (ПЯН) учнів 5-11 класів
Інформація про результати ДПА
9 класи
Здавало ДПА – 91
Звільнені від ДПА – немає
Предмети |
К-сть учнів, які здавали |
Рівень досягнень |
|||
Високий, к-сть / % |
Достатній, к-сть / % |
Середній, к-сть / % |
Початковий, к-сть / % |
||
Українська мова |
91 |
46 50,5% |
44 48,4% |
1 1,1% |
- |
Математика |
91 |
30 33% |
44 48,4% |
17 18,6% |
- |
Англійська мова |
91 |
59 64,8% |
31 34% |
1 1,1% |
- |
4 класи
Здавало ДПА – 62
Звільнені від ДПА – немає
Предмети |
К-сть учнів, які здавали |
Рівень досягнень |
|||
Високий, к-сть / % |
Достатній, к-сть / % |
Середній, к-сть / % |
Початковий, к-сть / % |
||
Українська мова |
62 |
50 80% |
11 18% |
1 2% |
- |
Українська мова (читання) |
62 |
53 85% |
9 15% |
- |
- |
Математика |
62 |
50 80% |
11 18% |
1 2% |
- |
Робота з педагогічними кадрами. Робота з обдарованими учнями
Робота із педагогічними кадрами у 2016-2017 н.р. була спрямована на реалізацію вимог Конституції України, Указів Президента України, Законів України «Про Освіту», Державних національних програм, наказів Міністерства освіти і науки України, виконання регіональних, обласних, міських програм та стимулювання розвитку особистісного та професійного потенціалу вчителя. З цією метою у школі підтримуються усі намагання педагогів стосовно підвищення своєї власної професійної компетентності.
Педагогічний колектив школи працює над науково-методичною проблемою: «Формування життєвих компетентностей особистості учня на основі розвитку творчих здібностей на уроках та в позаурочній діяльності шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій». Метою роботи є створення оптимальних умов для формування життєвих компетентностей особистості учня шляхом розвитку його творчих здібностей на уроках та в позаурочній діяльності в атмосфері співробітництва і конструктивної взаємодії вчителя та учня шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій. Відповідно до затверджених раніше етапів реалізації педагогічний колектив у 2016-2017 н.р. працював над ІІ (теоретичним) етапом проблеми. Він передбачав планування, дослідження теоретичного матеріалу, літератури з теми, навчально-методичні семінари; поповнення банку інформації щодо впровадження у навчально-виховний процес інноваційних технологій; розробка пам’яток, порад для формування життєвих компетентностей учнів.
У даний період були реалізовані такі завдання:
1.На нарадах і засіданнях шкільних методичних комісій вивчено й узагальнено питання формування життєвих компетентностей особистості учня на основі розвитку творчих здібностей у філософії, психології, педагогіці та методиці викладання.
2.Визначено вихідні науково-методичні умови роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою.
3.Виокремлено психолого-педагогічні умови оптимального творчого розвитку школярів у формуванні в них життєвих компетентностей на уроках та в позаурочній діяльності.
4.Встановлено основні фактори, які впливають на кінцевий результат.
Пошук шляхів формування життєвих компетентностей учнів та їх підготовки до успіху в сучасних умовах життя став лейтмотивом методичного місячника, проведеного у лютому 2017 року. На засіданнях шкільних методичних комісій, які відбулися у ІІ декаді місяця, увагу було зосереджено в основному на теоретичному аспекті роботи: досліджено і представлено теоретичний матеріал, літературу з теми, було розглянуто різні тлумачення поняття «компетентності», розмежовано поняття «компетентності» та «компетенції», розглянуто різні групи компетентностей та визначено предмет дослідження. Учителями ґрунтовно було вивчене питання життєвих компететнтностей. Виявилось, що частина учителів уже досить ефективно здійснює компетентнісний підхід. Так, педагогами початкової школи впроваджуються соціальна, компетентність продуктивної творчої діяльності, саморозвитку та самоосвіти. Учителями-філологами компетентнісний підхід на уроках реалізується через впровадження соціальної, інформаційної та комптентності саморозвитку та самоосвіти. Учителі фізико-математичного циклу застосовують інформаційну компетентність, компетентності продуктивної творчої діяльності й саморозвитку та самоосвіти. Учителями іноземної мови успішно впроваджуються полікультурна, комунікативна та компетентність продуктивної творчої діяльності. З метою практичної реалізації даної проблеми у навчально-виховний процес учителями іноземних мов у лютому – березні 2017 року були проведені відкриті уроки з метою обміну досвідом щодо методичної роботи вчителів іноземних мов над науково-методичною проблемою школи. Особливо результативною у цьому напрямку була робота вчителя польської мови Дідух Н.В., німецької мови Качор О.В. та вчителів англійської мови Гірняк Г.Я., Федоронько І.Б., Шавуляк Г.Б., Романів Н.М., які провели показові уроки.
На засіданнях шкільних методичних комісій також були визначені основні завдання учителів-предметників на ІІІ етап реалізації науково-педагогічної проблеми, практичний. На засіданні педради від 24.04.2017р. (протокол №4) було підведені підсумки роботи педагогічного колективу над теоретичним етапом реалізації науково-методичної проблеми, а також намічено основні напрямки подальшої діяльності педагогічного колективу, а саме:
- спрямування роботи всіх учасників навчально-виховного процесу на організацію адресної системної роботи з кожною групою учнів;
- удосконалення володіння мистецтвом професійного спілкування (доброзичливо очікувати на позитивний результат роботи учня, поважати його);
- планування і організація таких справ, щоб пробудити в учнів любов до знань, бажання творити самостійно, готовність допомогти собі та іншим;
- створення умов для саморозвитку і творчості учнів шляхом надання їм можливості вибору певної справи та вибору рівня участі в її підготовці, організації, виконанні;
- залучення батьків у навчально-виховний процес.
Також на згаданій педраді було розроблено та затверджено план заходів практичного етапу роботи педагогічного колективу над реалізацією над науково-методичної проблеми у 2017-2018 н.р.
Активізація методичної роботи дозволила забезпечити активне впровадження у навчально-виховний процес інноваційних педагогічних технологій. Так, з ініціативи заступників директора з навчально-виховної роботи Андрющенко Т.Ю., Мариніної О.І., Погорілої О.І., виховної роботи Оберванюк О.І. та активної участі вчителів-предметників з листопада по лютий поточного навчального року було проведено цикл відкритих уроків. Результативною у цьому напрямку була творча діяльність учителів англійської мови Савельєвої І.Я., Лесишин Н.Л.,української мови і літератури Жук Т.Г., Гуцул. З.Б., Киянчук О.І., Костинської С.Й., Стецик Н.П., зарубіжної літератури Байжанової Н.А., біології Радкевич М.М., хімії Ткачук Л.М., початкових класів Величко В.О., Стасишин С.Й., фізичної культури Молошек О.Є.,музичного мистецтва Мидзин І.Б.
У поточному навчальному році підвищили свій кваліфікаційний рівень 15 учителів. Набутим досвідом педагоги мали змогу поділитися на засіданнях педагогічних рад, шкільних методичних комісій, семінарах-тренінгах, які проводились у школі протягом навчального року.
Робота вчителів іноземної мови була спрямована на досягнення головної мети – формування в учнів комунікативної компетенції, що означає оволодіння мовою як засобом міжкультурного спілкування, розвиток умінь використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу, базою для якої є комунікативні уміння, сформовані на основі мовних знань і навичок. Вчителі кафедри іноземних мов були активними учасниками міських та обласних семінарів. На базі школи було проведено нестандартне засідання школи професійного вдосконалення у формі мюзиклу «Christmas Miracle» за участі вчителів англійської, німецької, французької та польської мов й більше 100 учнів школи на тему: «Формування комунікативної компетентності учнів з метою підвищення мотивації до вивчення іноземних мов та шляхом урізноманітнення навчального процесу засобами позакласної роботи у рамках школи передового педагогічного досвіду та завершення року англійської мови». Вчитель німецької мови Мариніна О.І. провела міський семінар-практикум для вчителів німецької мови на тему: «Застосування кооперативного навчання у контексті діяльнісно-орієнтованого уроку німецької мови» та майстер-клас для вчителів іноземної мови школи: «З методичної скарбнички вчителя німецької мови Мариніної О.І.», а також провела семінар-практикум для вчителів німецької мови Тернопільської області на тему: «Методично-дидактичні аспекти діяльнісно-орієнтованого уроку німецької мови» (ТОКІППО). Вчитель англійської мови Гірняк Г. Я. взяла участь у проекті від міжнародного видавництва Oxford University Press «Proud to be an Oxford teacher». Учитель англійської мови Савєльєва І.Я. виступила на засіданні міського МК вчителів англійської мови з доповіддю на тему:«Раціональне застосування елементів казки та ігрової діяльності у навчально-виховному процесі з метою формування у школярів позитивної мотивації до вивчення англійської мови». Вчитель німецької мови Мариніна О.І. виступила з доповіддю на семінарі для вчителів німецької мови у м. Тернопіль на тему: «Підвищення кваліфікації учителів як одна з передумов успішного діяльнісно-орієнтованого уроку німецької мови. Освітні пропозиції Гете-Інституту» (ТЗОШ №2) та провела показовий урок у 8-Б класі для студентів й викладачів ТДПУ імені В.Гнатюка на тему: «Екстрений випуск шкільної газети „Planet“ із застосуванням методики кооперативного читання. Також було організовано «День англійської мови у п’ятій школі» для слухачів курсів підвищення кваліфікації ТОКІППО. В ході даного заходу було проведено показові уроки вчителями Гірняк Г.Я., Хміляр М.З., Савєльєвою І.Я., Якушевич Т.В. Учитель Мариніна О.І. була членом журі IV етапу Всеукраїнської предметної олімпіади з німецької мови в м. Херсон та здійснювала експертизу електронної версії проекту підручника з німецької мови для 9-го класу загальноосвітніх навчальних закладів (німецька мова як друга іноземна / 5-й рік навчання) (авт. Горбач Л.В.). Мариніна О.І. взяла участь у І Всеукраїнському форумі вчителів німецької мови на тему: "Професійні сфери німецької мови – німецька мова у школі та вузі в Україні сьогодні" у м.Київ та взяла участь у двох online-курсах від Гете-Інституту (філій Гете-Інституту від м. Київ та м. Мюнхен) з методики й дидактики викладання для вчителів німецької мови.
Продовжувалась робота щодо поглиблення міжнародного співробітництва та вивчення кращого досвіду зарубіжних освітян. Учні 10-11-х класів під керівництвом вчителів англійської мови Козоріз І.П. та Лесишин Н. Л. взяли участь у молодіжному польсько-українському проекті "Youmakemebetter", учні 11-х класів під керівництвом заступника з навчально- виховної роботи та вчителя англійської мови Погорілої О.І. та вчителя англійської мови Гірняк Г.Я. взяли участь у міжнародному проекті обміну молоддю за участі учнів України, Польщі та студентів з Туреччини «Gooutfromtheshadow», що були зреалізовані за підтримки програми Erasmus+.
Була проведена активна робота серед учнів школи , щодо популяризації вивчення іноземної мови, так 90 учнів 3-9-х класів взяли участь в міжнародному дистанційному освітньому конкурсі з англійської мови «Олімпіс -2017», освітньому проекті «Видатні українці Канади» від канадської освітньої громадської організації "O.W.L. Open World Learning". Було проведено тижні іноземних мов у школі «Новий день - нова країна – нові емоції», що завершились учнівською конференцією – «Країна моєї мрії», в ході якої учні ділилися власним досвідом навчання та проживання за кордоном. 10-тикласники та вчителі англійської мови Солтисяк О.Л .та Козоріз І.П. організували та провели тематичний вечір, присвячений творчості Вільяма Шекспіра. Було подано заявку на участь у міжнародному молодіжному проекті «Roadt to tolerance» ( Польща-Україна-Туреччина) (2 вчителя, 18 учнів) та «Once up on a time» (Польща – Україна - Словаччина) (2 вчителя, 18 учнів).
Учні 1 - 11 кл. навчались за альтернативними підручниками, які схвалені для використання у загальноосвітніх навчальних закладах, спеціалізованих школах, гімназіях, ліцеях, і погоджені з батьками на батьківських зборах: з англійської мови: «EnglishWorld» видавництва «Macmillan» для учнів молодших класів, “ PrimeTime” видавництва Express Publishing для учнів середніх класів та «Gateway» видавництва «Macmillan» для учнів старших класів, з німецької мови: «Planet» - видавництва «Hueber», «WIR» - видавництва «Cornelsen» та «Методика» й ін.
Робота вчителів початкових класів у 2016-2017 н.р. була спрямована на вивчення та впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №462 від 20.04.2011 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»,Законів України «Про освіту», наказів Міністерства освіти і науки України,виконання регіональних, обласних, міських програм. Роботу МК було спрямовано на забезпечення високого рівня проведення уроків, формування в учнів практичних умінь і навичок; удосконалення форм і методів роботи на уроках та в позакласній роботі; проведення уроків та позакласних заходів, орієнтуючись на здоров’язбережні технології; впровадження в практику досягнення педагогічної науки; проведення індивідуальної роботи з обдарованими дітьми, продовження роботи над впровадженням науково-педагогічного проекту «Інтелект України».
У 2016-2017н.р. у нашій школі стартувала реалізація науково-педагогічного проекту «Інтелект України». Учні 1-А класу (вчитель Величко В.О.) навчаються за спеціальною програмою та з використанням нових методик і сучасних технологій. Сутність проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а в набутті нею необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій, раціональної організації навчальної праці; розвитку пізнавальних процесів – сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги; розвитку рис особистості школяра – цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо. Учні проектного класу навчаються за спеціально розробленими навчальним планом, навчально-методичними комплектами, у складі яких зошити на друкованій основі, методичні рекомендації для вчителя, а також диски з інформаційно-комунікаційним супроводом кожного уроку. Він також добре «накладається» на нові державні стандарти початкової освіти. У ньому закладено інтегрований підхід до формування наукової картини світу, зокрема і на основі міжпредметних зв’язків. Проект зреалізовано на базі першого класу, в якому навчалося 35учнів. Вчителька Дзьоба О.В. продовжуватиме естафету – і в наступному навчальному році нові першокласники будуть навчатися за науково-педагогічним проектом «Інтелект України».
Належна увага приділялася створенню сприятливого середовища для адаптації дітей до систематичного шкільного навчання. Класні кімнати обладнані відповідними шкільними меблями,які відповідають віковим особливостям першокласників, в кожному класі обладнані гардероби, в яких учні зберігають матеріали та інструменти для уроків трудового навчання і образотворчого мистецтва, спортивну форму, змінне взуття. Для дітей організовано належне гаряче харчування; обладнано ігрові куточки для першокласників, приміщення для організації рухливих ігор (малий спортивний зал). Учні 1-4 класів забезпечені підручниками та зошитами. вчителі новими програмами і методичними посібниками.
З метою адаптації першокласників до навчання були проведені заходи для батьків: батьківські збори, консультації педагогів та психолога школи, позакласні виховні заходи, родинні свята, екскурсії, культпоходи, зустрічі, виставки робіт тощо.
Піклуючись про здоров’я і фізичну досконалість учнів початкових класів вчителі впроваджують здоров’язбережувальні технології, вводять в режим навчальних занять фізичні паузи, фізкультхвилинки, хвилинки відпочинку (руханки, дихальні вправи, офтальмологічні вправи, танцювальні рухи під музику, використовуючи відеоматеріали сайту «Віртуальна педагогіка». Вчитель Дзьоба О.В. розробила та надрукувала у посібнику для вчителя « Веселі хвилинки» динамічні паузи та фізкультхвилинки. ( О.Дзьоба – Тернопіль: Підручникиі посібники, 2014), публікація в журналі «Початкова школа» №2, 2017р. «Веселі фізкультхвилинки)».
Традиційними стали проведення спільних засідань методичних комісій вчителів української мови і літератури та початкових класів з метою консолідації зусиль вчителів-філологів та вчителів початкової школи для з’ясування проблем, пов’язаних із наступністю і перспективністю в навчанні між початковою школою та середньою ланкою освіти; колективного пошуку оптимальних методик викладання гуманітарних дисциплін у початковій школі та п’ятому класі основної школи з урахуванням вікових особливостей учнів та відповідної підготовки педагогічних кадрів щодо впровадження нового Державного стандарту в освіті. Обговорювалась система відкритих уроків, на яких самими педагогами відслідковувалася динаміка форм і методів навчання учнів упродовж 4-5 класів. Учителі-філологи приділяли велику увагу вивченню і впровадженню передового досвіду, підвищенню педагогічної майстерності. Методична комісія активно залучала вчителів до створення блогів, роботи на шкільному сайті, до перевірки робіт учасників ІІ туру Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури, Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, Всеукраїнського мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка. Вчителі гуманітарного циклу – учасники науково-методичних конференцій, семінарів, тренінгів, конкурсів. Усі ці заходи та інновації забезпечують особистісно-орієнтований підхід і сприяють формуванню компетентної особистості, що активно використовуватиме українську мову у повсякденному мовленні; сприяють оптимізації навчально-виховного процесу, наближенню його до вимог суспільства через втілення змістової, соціокультурної лінії.
Вжиті педагогічним колективом заходи щодо покращення роботи з обдарованими учнями дозволили значно підвищити якість та результативність навчальної діяльності учнів. У 2016-2017 н.р. переможцями та призерами ІІ етапу Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад стали такі учні:
з німецької мови: Турківська Вікторія,Щуцька Дарія,Коломійчук Денис
з англійської мови: Мандзин Маряна,Янко Вероніка,Колдомійчук Денис,Лупійчук Святослав,Решетуха Дарина
з математики: Микитишин Артем,Сторчик Олександр
з фізики: Микитишин Артем,Маринін Іван Павло
з хімії: Микитишин Артем
з історії: Турківська Вікторія
з географії:Турківська Вікторія
з інформатики: Решетуха Дарина
з образотворчого мистецтва: Риженко Уляна
з біології: Воробець Тамара
Маринін Іван Павло, учень 10-А класу, отримав Диплом III ступеня на III Всеукраїнському етапі конкурсі-захисті науково- дослідницьких робіт Малої Академії Наук у секції «Науково-технічна творчість та винахідництво».
Учениця 7-Б класу Боцян Владислава стала переможцем літературного конкурсу польською мовою в Польщі.
Галабіцька Діана, учениця 10-А класу, (вчитель Ситар Я.Б.) стала переможцем україно-американської програми майбутніх лідерів FLEX. Яценко Анастасія, учениця 11-Б класу, склала міжнародний іспит на знання англійської мови IELTS та підтвердила рівень володіння мовою B2.
Уже третій рік поспіль учні школи складають міжнародні іспити з німецької мови. П’ята школа міста Тернополя – єдиний загальноосвітній навчальний заклад області, який бере участь у проекті від Goethe-Institut (Гете-Інституту) в Україні «Міжнародні сертифікати з німецької мови для учнів». У травні 2017 року у школі 13 учнів 7-х класів успішно склали іспит з німецької мови Goethe-ZertifikatA1 FITINDEUTSCH 1, 14 учнів 8-х класів – іспит Goethe-ZertifikatA2 für Jugendliche – Fit in Deutsch та 8 учнів – іспит Goethe-Zertifikat В1, підтвердивши рівень володіння німецькою мовою А1, А2, В1 за шестиступеневою шкалою вмінь і навичок Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Турківська Вікторія, учениця 9-В класу, вчитель Мариніна О.І., показала найвищий результат з іспиту Goethe-Zertifikat В1 в Україні і нагороджена стипендією від Гете-Інституту на участь у літніх мовних курсах з німецької мови у м.Кельн, Німеччина.
Учні щороку є учасниками Всеукраїнського конкурсу «Кенгуру» та Всеукраїнського конкурсу з розв′язування логічних математичних задач. Учні початкових класів успішно взяли участь у другій міській комплексній альтернативній олімпіаді четвертокласників «Надія Тернополя».
Учителями фізичної культури була проведена належна підготовка збірних школи до участі у двадцятих спортивних іграх учнівської молоді: з волейболу, баскетболу, легкої атлетики, футболу. Для учнів 1-их класів вчителі фізичної культури Олексієнко О.Б. та Якубів О.А. провели шкільні змагання «Веселі старти». Кавчак І.Я. разом з учнями 3-х класів взяла участь у міському фестивалі "Ігри патріотів".
На базі школи за активної участі вчителів англійської мови було організовано літній мовний табір для учнів школи та міста.
У цьому навчальному році складний процес виховання здійснювався за допомогою різноманітних форм роботи класного керівника, вибір яких залежав від змісту та завдань виховної роботи, вікових особливостей вихованців з урахуванням основних напрямків діяльності учнів. Збереження та зміцнення фізичного здоров’я учнів, їх моральне та громадянське виховання – постійно у центрі уваги кожного вчителя. З цією метою класні керівники організовують активну співпрацю з батьками, з медичними працівниками, шкільним психологом, з вчителями-предметниками. Особливу увагу звертають на фізичне виховання школярів. Педагоги уважно стежать за станом дитини під час фізичних навантажень будь-якого характеру. Для профілактики стомлюваності, порушення статури, зору учнів на уроках проводять фізкультхвилинки та гімнастику для очей.
Духовне відродження України неможливо уявити без активної участі у ньому школярів та їхніх наставників. Саме з цією метою учні та вчителі розпочинають та завершують навчальний рік молитвою. Першого вересня, після урочистої святкової лінійки 5-та школа традиційно проводить свій перший урок з Богом, адже усі батьки, учні та вчителі ідуть до храму на святкову Літургію.
Щорічно,першого червня, у День захисту дітей відбувається загальношкільна Проща– паломницька поїздка до Марійського Духовного центру села Зарваниця. Учителі та сотні дітей, на чолі з братами-семінаристами, вирушили й цьогоріч до Зарваниці, щоб подякувати Богові за минулий навчальний рік. Після Святої літургії студенти Духовної семінарії імені Патріарха Йосипа Сліпого проводять духовні науки для учнів та вчителів, моляться разом з ними Хресну дорогу, також організовують різні забави, навчають духовних пісень. П’ята школа може гордитися такою традицією, адже духовне виховання юного покоління – це величезний крок у розвитку гідної, цілеспрямованої, духовної особистості.
Підсумки виховної роботи
Вся виховна робота в школі протягом 2016–2017 н.р. була спрямована в руслі національно-патріотичного виховання учнів,тобто у молодого покоління виховувалось почуття патріотизму, формування особистості здійснювалось на засадах духовності, моральності, толерантності. Виконувались основні засади Концепції національної системи виховання дітей та молоді у національній системі освіти, положення програми Міністерства освіти та науки України «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів України», концепція громадянського виховання, національна Програма патріотичного виховання та інші.
Протягом 2016-2017 навчальних років значна увага приділялася питанню національно-патріотичного виховання учнів.
Шляхами реалізації громадянсько-патріотичного виховання у позакласній роботі є насамперед тематичні місячники та декади: місячники військово-патріотичного виховання (жовтень), декада правових знань (грудень), лінійка памяті Олександра Орляка (лютий) , виховний захід «Вони помирали, щоб жила Україна» (присвячений Героям Небесної сотні). До визначних подій в житті країни в школі проходять уроки мужності, години пам'яті, виховні години, флешмоби.
Вихованню національної свідомості учнів сприяють й інші свята: "Козацькому роду нема переводу», Шевченківські дні у школі, зустріч із письменниками рідного краю, флешмоби , Великодній квест (14.04.17р.). родинні свята "Ой, на Андрія...", до дня святого Миколая, театралізовані вистави "Новорічні вечорниці", «у День святої Катерини», шкільний «Вертеп» та інші. В напрямку патріотичного виховання в школі відбуваються різноманітні конкурси , змагання та різні загальношкільні виховні заходи, а саме: «Козацькому роду нема переводу», «Возвеселімся всі разом нині», «Лінійка памяті Олександра Орляка», «Вони помирали, щоб жила Україна» (присвячений Героям Небесної сотні). В школі щорічно проходить огляд - конкурс військово – патріотичної пісні серед 5-11класів, День української вишиванки, конкурс малюнків, стінгазет на різну тематику, виставки учнівських робіт та інші.
Проводяться спеціальні уроки з відзначення Дня української писемності та мови. На «День знань» проводяться бесіди з метою утвердження у свідомості учнів переконань про єдність і соборність України (Сходу і Заходу). У школі практикується проведення виховних годин у формі: зустрічей з учасниками АТО; майстер-класів за участю дітей та батьків із виготовлення сувенірів для бійців Української армії.конкурси малюнків, оберегів, написання листів бійцям АТО .
Учні брали активну участь у заходах національно-патріотичного спрямування, у тому числі приурочених загальнодержавним святам.
Окремої уваги заслуговує волонтерська діяльність колективу школи, яка сприяє встановленню соціальних зв’язків, опануванню дітьми новими навичками, формуванню у них прагнення до відповідальної патріотичної поведінки, моральних та духовних якостей, світогляду справжнього громадянина України. Реалії сьогодення визначили новий напрям волонтерської роботи – психологічна та моральна підтримка воїнів Збройних Сил України, допомога родинам, що були вимушені покинути свої домівки. Учні школи взяли активну участь у всеукраїнській акції «Лист солдату», флешмоб «Червоний мак» таінші.
Педагоги, учні, працівники школи організовують благодійні акції, ярмарки на підтримку бійців АТО. Щороку членами учнівського самоврядування проводиться акція «Від серця до серця», «Великодній кошик для воїна АТО» та вівдвідують будинок дітей-сиріт. Наша школа надала допомогу учням школи №5 м.Лисичанська шкільним приладдям та різдвяними смаколиками. Тісно співпрацюємо з оргшанізацією «Червоний Хрест».
Висвітлюємо в засобах масової інформації заходи національно-патріотичної спрямованості, які проводяться в школі. Більш детальну інформацію про загальношкільні ,позашкільні та класні виховні заходи,які проводились минулого навчального року,можна переглянути на сайті школи.
Правоосвітня та правовиховна робота. Попередження правопорушень
Правоосвітня та правовиховна робота в школі спрямована на виконання завдань з підвищення правової освіти учнів та батьків, профілактики негативних проявів, насильства, злочинності, безпритульності, бездоглядності серед учнів, проводяться заходи, спрямовані на профілактику правопорушень. Класні керівники підтримують зв’язок із родинами, в яких діти схильні до правопорушень. З метою запобігання правопорушень протягом року в школі проводились батьківські збори, на яких розглядалося питання правового виховання учнів а також засідання Ради профілактики правопорушень за участю батьків.
З метою попередження негативних проявів у поведінці учнів у школу на засідання Ради профілактики були запрошені батьки учнів з 6-Акл. На даний час у школі на обліку немає жодної дитини.
У школі проводився тиждень права за участю запрошених працівників органів юстиції,у рамках якого були проведені такі заходи як :правознавчий квест ( 10-11 кл.);виставка-конкурс малюнків, плакатів;виховні години на тему: «Конвенція про права дитини» ( 1-4 кл.),«Мої права» (5-8 кл.),«Як я знаю свої права» (9-11кл.) та ряд інших.У бібліотеці була організована виставка правової літератури.
Педагогічний колектив школи здійснював контроль за відвідуванням учнів школи, аналізував і повідомляв про це батьків. Стан дисципліни та відвідування занять учнями – задовільний. Проте, деякі учні школи запізнювалися на уроки. Адміністрація школи та класні керівники вживали всіх заходів , щоб запобігти цьому.
Робота із соціально незахищеною категорією дітей
Протягом 2016-2017 навчального року у школі навчалась така категорія соціально-незахищених дітей : Діти – сироти - 1; Напівсироти-19;Діти з багатодітних сімей - 72(50сімей);Діти – інваліди - 10;Діти з сімей інвалідів - 9;Діти, які потерпілі внаслідок аварії на ЧАЕС – 11.Діти батьків- учасників АТО -18.Ці діти перебували під постійною увагою адміністрації школи та класних керівників,зокрема:
- Створено необхідні умови для організації харчування дітей-сиріт та дітей батьків учасників АТО, а також дітей з малозабезпечених сімей;
- Проведено обстеження житлово-побутових умов соціально незахищених дітей;
- Звільнено дітей-сиріт та дітей батьків - учасників АТО, а також дітей з малозабезпечених сімей від оплати за харчування;
- 42 дітей пільгових категорій відвідали новорічні заходи, які проводилися в грудні 2016р. та 14 січня 2017р. Це були діти-сироти, , діти з малозабезпечених сімей, діти батьків - учасників АТО.
- 10 дітей-інвалідів відвідали заходи присвячені Великодню.
Інформація про роботу бібліотеки
Бібліотека ТСШ №5 - структурний підрозділ школи,завдання якого найповніше забезпечувати своїх користувачів cучасною найновішою інформацією на різноманітних носіях: від традиційних – книг, газет, журналів, до новітніх: електронних, лазерних дисків, Інтернет тощо.Виконувати ці завдання бібліотеці допомагає універсальний фонд, який налічує більше 20000 примірників книг та необмежений доступ до мережі Інтернет.
Wi-Fi зона, яка існує в нашій бібліотеці, дозволяє виходити в мережу Інтернет багатьом користувачам одночасно з власнихноутбуків, планшетів і телефонів.
Користувачами бібліотеки є вчителі, учні та їх батьки.
У 2015-2016 н.р. створено бібліотечний блог «Книжковий світ 5-ої школи» та реалізовано спільний проект із поетичним гуртком “Літературна творчість” – «Я починаю розуміти світ…» (електронна збірка).
На сайті школи розміщено віртуальну бібліотеку шкільних підручників та віртуальну бібліотеку творів шкільних програм з української та зарубіжної літератур для учнів 5-11 класів, що є своєрідним продовженням та доповненням фонду.
Забезпечення підручниками на 2017-2018н.р.
1 клас |
100% + англійська мова (альтернативні підручники) |
2 клас |
100% + англійська мова (альтернативні підручники) |
3 клас |
100% + англійська мова (альтернативні підручники) |
4 клас |
50% + англійська мова (альтернативні підручники) |
5 клас |
100% + англійська мова (альтернативні підручники) |
6 клас |
100% + англійська мова (альтернативні підручники) |
7 клас |
100% + англійська мова (альтернативні підручники) |
8 клас |
100% + англійська мова (альтернативні підручники) |
9 клас |
- (за новою програмою відсутні) |
10 клас |
100% + англійська мова (спецкурси) |
11 клас |
100% + англійська мова (спецкурси) |
Організація харчування учнів
Організація харчування учнів школи здійснюється на підставі законів України «Про освіту», «Про охорону дитинства», «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», «Про соціальний статус і соціальний захист громадян, які постраждали в наслідок катастрофи на ЧАЕС», «Про дитяче харчування».Протягом 2016-2017 н.р. в школі всіма видами харчування охоплено 85% учнів. Кількість учнів, охопленим гарячим харчуванням, - 55%. Учні 1-4 кл охоплені гарячим харчуванням на 74%, значно менше учні 5-9кл –52% і 10-11кл – 33%.
Безкоштовним харчуванням 100% забезпечуються діти-сироти та діти позбавлені батьківського піклування . Протягом року безкоштовно харчувалося 13 учнів з малозабезпечених сімей та 12 учнів, батьки яких учасники АТО.
У відповідності до заключених договорів, постачання продовольчих товарів здійснюється різними постачальниками. Асортимент продуктів відповідає розподілу продуктового набору за основними групами та видами продуктів. Слід зазначити, що діти споживають менше від затверджених норм такі продукти: молоко, кисломолочні продукти, фрукти, рибу, м'ясо, в той же час у завищеній кількості – крупи, макаронні та хлібобулочні вироби.
Харчування учнів організовується на підставі, затвердженого міською СЕС, двотижневого меню. Випадків недотримання технології приготування страв не зафіксовано. Терміни зберігання харчових продуктів та продовольчої сировини дотримується. Через буфет проводиться реалізація лише дозволених продуктів. Організація гарячого харчування учнів 1-4-их класів здійснюється відповідно до часу, зазначеного в графіку видачі їжі. Ведеться чіткий облік дітей, що харчуються. Контроль за якістю харчування учнів здійснює громадська комісія. Персонал харчоблоку забезпечений достатньою кількістю спецодягу, своєчасно проходить медичний огляд. Загалом стан організації харчування школи можна визнати задовільним.
Стан здоров’я учнів школи
Навчальний рік |
Загальна кількість учнів |
Пройшли медичне обстеження |
Віднесено за станом здоров’я |
|||
основної групи |
підготовчої групи |
спеціальної групи |
звільнено |
|||
2012-2013 н.р. |
838 |
799 |
739 |
14 |
37 |
9 |
2013-2014 н.р. |
846 |
826 |
758 |
12 |
45 |
11 |
2014-2015 н.р. |
816 |
812 |
730 |
18 |
55 |
9 |
2015-2016 н.р. |
824 |
818 |
733 |
22 |
58 |
5 |
2016-2017 н.р. |
829 |
825 |
738 |
21 |
56 |
8 |
Відсоток учнів віднесених до підготовчої і спеціальної медичних груп та звільнених від занять фізичною культурою за типами захворювань від загальної кількості учнів у школі: |
|||||
У навчальному році |
Захворювання дихальних шляхів |
Захворювання органів травлення |
Захворювання серцево-судинної системи |
Захворювання опорно-рухового апарату |
Захворювання очей |
2012-2013 н.р. |
24 |
148 |
68 |
165 |
180 |
2013-2014 н.р. |
18 |
153 |
93 |
190 |
164 |
2014-2015 н.р. |
18 |
124 |
77 |
148 |
150 |
2015-2016 н.р. |
19 |
126 |
74 |
172 |
133 |
2016-2017 н.р. |
20 |
131 |
75 |
174 |
138 |
Стан дитячого травматизму
Навчальний рік |
Всього |
Побутові травми |
Шкільні травми |
Травми на уроці фізкультури |
||
2013-2014н.р. |
88 |
81 |
4 |
Киянчук О.І. Гуменюк М.М. Довгошия О.П. |
клас – 2 коридор – 1 сходи - 1 |
3 Молошек О.Є Якубів О.А. |
2014-2015 н.р. |
82 |
75 |
5 |
Черненко Б.Б. Дурай О.Д. Киянчук О.І. Дідух Н.В. |
клас – 1 сходи – 2 туалет – 1 їдальня – 1
|
2 Олексієнко О.Б. |
2015-2016 н.р. |
87 |
78 |
6 |
Коваль С.В. Дурай О.Д. Жук Т.Г. Козоріз І.П. |
клас – 3 сходи – 2 коридор – 1
|
3 Якубів О.А. Молошек О.Є. Олексієнко О.Б. |
2016-2017 н.р. |
77 |
69 |
8 |
Дідух Н.В. Лесишин Н.Л. Гірняк Г.Я. Оберванюк О.І. |
клас – 2 актовий зал – 1 подвір’я - 1 |
Молошек О.Є Кавчак І.Я. |
Основними причинами травматизму є порушення учнями правил внутрішкільної поведінки і безпеки життєдіяльності, недотримання вчителями обов’язків чергового. Класними керівниками проводиться недостатня робота з учнями по дотриманню правил безпеки в побуті, в школі та в позаурочний час.
Про використання коштів за 2016 рік
1. Нараховано заробітну плату - 5138852,41 грн.
2. Нарахування на заробітну плату - 1123356,52 грн.
3. Стипендії – 3600 грн.
4. Придбання предметів, матеріалів, інвентаря на загальну суму - 142260,64 грн.
З них:
Комплект шкільних меблів – 23512 грн.
Комплект шкільних меблів – 9342 грн.
Спортивний інвентар – 5250 грн.
Для кабінету трудового навчання – 5050 грн.
Для кабінету хімії – 2030 грн.
Крісла – 9600 грн.
Дошка шкільна (фізкабінет) – 6000 грн.
Принтер (309 каб.) – 4390 грн.
Матеріали для ремонту коридорів.
5. За рахунок фонду розвитку закуплено комп’ютерної техніки на 100000 грн.
6. За рахунок сум за дорученням (спец кошти) закуплено матеріали для ремонту на 3390 грн.
7. За рахунок спец коштів закуплено матеріалів для господарських потреб на суму 5552,84 грн.
По загальному фонду:
Підлога для кабінету трудового навчання – 9278,00 грн.
Тканина шторна для актового залу - 795,72 грн.
Тканина для театру тіней – 244,86 грн.
Жалюзі – 2482,92 грн.
Ремонт музичної апаратури – 1670,00 грн.
Проект роботи по кап. ремонту спортивного майданчика – 45450,00 грн.
Кабельне устаткування та матеріали для встановлення комп’ютерів – 1874,40 грн.
Матеріали для ремонту – 19921,00 грн.
По спец.коштах (оренда приміщення) з початку року поступило– 6270,22 грн.
По сумах за дорученням з початку року (благодійні внески) поступило 15200,00 грн.
Звіт адміністрації школи про використання коштів за 2016 рік можна переглянути тут.
Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян. Реагування адміністрації школи на зауваження та пропозиції ради школи, батьківського комітету та педагогічної ради
Будь-хто із батьків, вчителів та учнів на протязі кожного навчального дня міг у будь-який час безперешкодно звернутись особисто до директора школи із тієї чи іншої проблеми.
Всі звернення уважно вивчаються і на кожне було відповідне реагування. При вирішенні тих чи інших проблемних питань в першу чергу враховувались інтереси учнів та школи.
Найбільш типовими були наступні заяви та звернення:
З боку учнів:
- на неправильну поведінку окремих однокласників;
- пропозиції щодо організації учнівського дозвілля та проведення культурно-масових заходів;
- прохання дати дозвіл на проходження повторної річної атестації з окремих предметів.
З боку вчителів:
- прохання вжити заходів по відношенню до окремих учнів та їх батьків (пропуски і дисципліна; навчання нижче можливостей);
- внести зміни у розклад уроків;
- дозволи на проведення екскурсійної поїздки з учнями;
- графік відпусток.
З боку батьків:
- розміщення класу;
- ремонт класних меблів;
- підготовка класу до нового навчального року.
Пропозиції щодо пріоритетних напрямків роботи школи
1. Відзначення 30-ліття п’ятої школи та 160-річчя з часу відкриття школи у її сучасному приміщенні.
2. Випуск альбому "П’ята школа - школа європейського взірця".
3. Продовження роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою: «Формування життєвих компетентностей особистості учня на основі розвитку творчих здібностей на уроках та в позаурочній діяльності шляхом впровадження інноваційних навчально-виховних технологій»:
3.1. Активізація діяльності шкільних методичних формувань у контексті роботи над проблемою. Стимулювання розвитку педагогічної майстерності (організація продуктивної взаємодії з учнями, майстерність вчити дитину самостійно здобувати знання й підвищувати свій рівень, щоб забезпечувати неперервність освіти).
3.2. Пошук нових прогресивних технологій, методів і прийомів впровадження життєвих компетентностей у навчально-виховний процес, пов’язаних з формуванням в учнів відповідних умінь. Проведення круглого столу на тему: «Від компетентного вчителя до компетентного випускника школи. Нові прогресивні технології – шлях до формування життєвих компетентностей учнів».
3.3. Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: "Про роботу педколективу з розвитку життєвих компетентностей учнів, формування у них високої пізнавальної культури на основі впровадження но вих прогресивних технологій навчання ".
3.4. Випуск методичного бюлетня з досвіду роботи над проблемою. Розробка практичних рекомендацій щодо втілення педагогічної теорії у практичну діяльність.
4. Поглиблення міжнародного співробітництва школи, зокрема:
4.1. Співпраця з міжнародними організаціями, участь у проектах.
4.2. Залучення волонтерів до навчально-виховного процесу школи.
4.3. Функціонування літнього мовного табору з метою популяризації іноземних мов.
4.4. Створення мотивації у вчителів та учнів для здачі міжнародних іспитів на рівень володіння іноземними мовами.
4.5. Співпраця з польським товариством "Порозуміння поколінь", участь у проекті "Road to Tolerance" (Польща - Україна - Туреччина), участь у молодіжному обміні Польща - Україна- Словаччина " Once Upon a Time ".
5. Впровадження проекту "Інтелект України" (1-Б, 2-А класи).
6. Впровадження у навчально-виховний процес сучасних цифрових та комп’ютерних технологій під час вивчення іноземних мов.
7. Капітальний ремонт даху школи.
8. Виготовлення проектно-кошторисної документації по ремонту спортивного майданчику школи.
9. Робочі навчальні плани на 2017-2018 навчальний рік додаються:
РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
на 2017 – 2018 навчальний рік
1 – Б, 2-А класи за програмою «Інтелект України»
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класі |
|
1-Б |
2-А |
||
Мови і літератури (мовний і літературний компоненти) |
Українська мова |
7 |
7 |
Англійська мова |
3 |
3 |
|
Еврика |
- |
1 |
|
Математика |
Математика |
4 |
4 |
Природознавство Суспільствознавство |
Людина і світ |
2 |
2 |
Навчаємось разом |
2 |
2 |
|
Мистецтво |
Мистецтво |
1 |
1 |
Технології |
Трудове навчання |
0,5 |
0,5 |
Інформатика |
- |
1 |
|
Здоров’я і фізична культури |
Основи здоров’я |
0,5 |
0,5 |
Фізична культура |
3 |
3 |
|
Усього |
20+3 |
22+3 |
|
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових |
23 |
25 |
РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
на 2017 – 2018 навчальний рік
(1 – 4 класи)
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
||
Мови і літератури (мовний і літературний компоненти) |
Українська мова |
7 |
7 |
7 |
7 |
Англійська мова |
3 |
3 |
3 |
4 |
|
Математика |
Математика |
4 |
4 |
4 |
4 |
Природознавство |
Природознавство |
2 |
2 |
2 |
2 |
Суспільствознавство |
Я у світі |
- |
- |
1 |
1 |
Мистецтво |
Мистецтво (музичне мистецтво, образотворче мистецтво) |
1+1 |
1+1 |
1+1 |
1+1 |
Технології |
Трудове навчання |
1 |
1 |
1 |
1 |
Інформатика |
- |
1 |
1 |
1 |
|
Здоров’я і фізична культури |
Основи здоров’я |
1 |
1 |
1 |
1 |
Фізична культура |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
Усього |
19+3+1 |
20+3+1 |
21+3+1 |
22+3+1 |
|
Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять (за окремим наказом) |
- |
1 |
1 |
- |
|
Сумарна кількість навчальних годин інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи) |
23 |
25 |
26 |
26 |
РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
на 2017 – 2018 навчальний рік
(5 – 6 класи)
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
|
5 |
6 |
||
Мови і літератури |
Українська мова |
3,5 |
3,5 |
Українська література |
2 |
2 |
|
Англійська мова |
5 |
5 |
|
Друга іноземна |
2+0,5 |
2+0,5 |
|
Зарубіжна література |
2 |
2 |
|
Суспільствознавство |
Історія України |
1 |
1 |
Всесвітня історія |
- |
1 |
|
Мистецтво |
Музичне мистецтво |
0,5 |
0,5 |
Образотворче мистецтво |
0,5 |
0,5 |
|
Математика |
Математика |
4 |
4 |
Природознавство |
Природознавство |
2 |
- |
Біологія |
- |
2 |
|
Географія |
- |
2 |
|
Технології |
Трудове навчання |
2 |
2 |
Інформатика |
1 |
1 |
|
Здоров’я і фізична культури |
Основи здоров’я |
1 |
1 |
Фізична культура |
3 |
3 |
|
Разом |
26,5+3+0,5 |
29,5+3+0,5 |
|
Варіативна складова |
Християнська етика |
0,5 |
0,5 |
Історія Тернополя |
0,5 |
- |
|
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації |
- |
0,5 |
|
Всього (без урахування поділу класів на групи) |
28+3 |
31+3 |
РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
на 2017 – 2018 навчальний рік
(7 – 9 класи)
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
||
7 |
8 |
9 |
||
Мови і літератури |
Українська мова |
2,5 |
2 |
2 |
Українська література |
2 |
2 |
2 |
|
Англійська мова |
5 |
5 |
5 |
|
Друга іноземна |
2+0,5 |
2+0,5 |
2 |
|
Зарубіжна література |
2 |
2 |
2 |
|
Суспільствознавство |
Історія України |
1 |
1,5 |
1,5 |
Всесвітня історія |
1 |
1 |
1 |
|
Основи правознавства |
- |
- |
1 |
|
Мистецтво |
Музичне мистецтво |
0,5 |
- |
- |
Образотворче мистецтво |
0,5 |
- |
- |
|
Мистецтво |
- |
0,5 |
0,5 |
|
Математика |
Алгебра |
2 |
2 |
2 |
Геометрія |
2 |
2 |
2 |
|
Природознавство |
Біологія |
2 |
2 |
2 |
Географія |
2 |
2 |
1,5 |
|
Фізика |
2 |
2 |
3 |
|
Хімія |
1,5 |
2 |
2 |
|
Технології |
Трудове навчання |
1 |
1 |
1 |
Інформатика |
1 |
2 |
2 |
|
Здоров’я і фізична культури |
Основи здоров’я |
1 |
0,5 |
0,5 |
Фізична культура |
3 |
3 |
3 |
|
Разом |
31+3+0,5 |
31,5+3+0,5 |
32+3 |
|
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації |
0,5 |
1 |
- |
|
Всього (без урахування поділу класів на групи) |
32+3 |
33+3 |
33+3 |
РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
на 2017 – 2018 навчальний рік
(10 – 11 класи)
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класі |
|
10 |
11 |
|
1. Загальноосвітній цикл |
|
|
Українська мова |
2 |
2 |
Українська література |
2 |
2 |
Зарубіжна література |
2 |
2 |
Історія України |
1,5 |
1,5 |
Всесвітня історія |
1 |
1 |
Громадянська освіта: правознавство |
1 |
- |
економіка |
- |
1 |
Людина і світ |
- |
0,5 |
Художня культура |
0,5 |
0,5 |
Математика |
3 |
3 |
Астрономія |
- |
0,5 |
Біологія |
1,5 |
1,5 |
Географія |
1,5 |
- |
Фізика |
2 |
2 |
Хімія |
1 |
1 |
Інформатика |
1 |
1 |
Екологія |
- |
0,5 |
Технології |
1 |
1 |
Фізична культура |
2 |
2 |
Захист Вітчизни |
1+1 |
1+1 |
Разом |
24+1 |
24+1 |
2. Цикл профільних предметів |
|
|
Англійська мова |
5 |
5 |
Друга іноземна мова |
3 |
3 |
Література країни, мова якої вивчається поглиблено (Література Англії, Великої Британії та США) |
1 |
1 |
Країнознавство |
1 |
1 |
Курси за вибором (ділова іноземна мова) |
1 |
1 |
Разом |
11 |
11 |
Всього |
35+1 |
35+1 |
Додатковий час на профільне і поглиблене вивчення навчальних предметів, введення курсів за вибором, факультативи |
2 |
2 |
Всього (без урахування поділу класів на групи) |
38 |
38 |
Примітка: Предмет «Захист Вітчизни» (2 год.) не входить в тижневе навчальне навантаження учнів.
Коментарі 0